Flörtüm bir anda soğuk yapmaya başladı her şey güzelken şimdi bu durumda ne yapmam lazım?

clubda tanıştık ben kız arkadaşımla ünlü bir DJ geldi diye gitmiştim ceketimin cebinden glosum düştü ve o da onu bana getirdi tanışma bu şekilde başladı bi club ortamında tanışmamıştık gibi aslında rahatça sohbet edip mantık yürütebiliyorduk ve bir çok hobimiz aynıydı yatış şeklinden sevdiği pizzaya kadar ve ertesi gün buluşmuştuk hatta beraber aktivite olsun diye fal baktırmaya gittik biraz gülüp eğleniriz diye sonra yemek yedik ve sabaha kadar Kadıköy sokaklarında yürüdük sohbet ettik tabii yakınlaşma da oldu aramızda sonra o benim oturduğum yere geldi hastaydı ve bende 2. ci buluşmada ona bir pastanın üzerine 5 sayısında bir mum koyup tanışmamızın 5. ci günü diye sürpriz yaptım hasta diye ona bitki çayı yapıp serum taktım meyve falan yaptım her şey iyi güzeldi ama bir anda diğer ilişkisinden kalan travmalarını anlattı babasıyla tartıştığını söyledi ve kimse benimle bu kadar ilgilenmedi Sanırım onu garipsiyorum dedi Ben de netlik seven biri olduğum için başarılar dilerim ne diyebilirim dedim Ama çok üzüldüm çünkü gerçekten 5-6 gün değilde 1 yıl tanıyorum gibiydi yazar mı sizce

Flörtüm bir anda soğuk yapmaya başladı her şey güzelken şimdi bu durumda ne yapmam lazım?
Cevapla