Arkadaşımın sevgilisinden hoşlanıyorum. Elinden alsam kötü mü olur?

Ayrılmalarını istiyorum. Arkadaşım kavga ettiklerinde ayrılmasını ve çocuğu istiyorum. Arkadaşım çocuğu hak etmiyor. Arkadaşım sadece ilgi bağımlısı. Bence çocukta onu istemiyor. Çocuk ile hiç konuşmadım. Bulunduğumuz çoğu ortamda hiç bakmadım.
Arkadaşımın sevgilisinden hoşlanıyorum. Elinden alsam kötü mü olur?
Cevapla