Sevgilime mesafe koymam mı işe yaradı yoksa bana oyun mu oynuyor 😕?

Sevgilim iki günde bir gelmeye başladı mesaj yaziyor normalden istagramdan beğeniyor mesaj yaziyor sevmesem değer vermesem gelmem diyor hemen hemen ne olsa soluğu yanımda alior sen bana iyi geliyorsun diyor karıcım. diyor balım kurban olduğum kavga yok çok saygılı bu çok iyi mesafemi işe yaradı yoksa bilemedim ben uzak duruyorum ama belli etmiyorum bisiler yapmaktan söz ediyor beraber surekli

Sevgilime mesafe koymam mı işe yaradı yoksa bana oyun mu oynuyor 😕?
Cevapla