31 yaşındayım, artık bir kız arkadaşım olsun istiyorum ama neden kimse beni istemiyor?

Giyim, bakım ve fiziğime aşırı dikkat ederim ama olmuyor. Benden bir çok konuda BARİZ daha kötü olanlar nereden nasıl ne şekilde buluyor anlamıyorum. Saçma ama bazen ağlıyorum. Sanırım hayatımda ilk kez ağlıyorum. Yani gözlerim doluyor. O kadar mı iticiyim? Her şekilden erkekleri güzel kadınlar beğenirken beni neden istemiyorlar? Kendimden nefret ediyorum uzun zamandır.

31 yaşındayım, artık bir kız arkadaşım olsun istiyorum ama neden kimse beni istemiyor?
Cevapla