Olması gereken bir erkek öyle düşünün. Ve yaş farkı var (9)
Kabul ederim elbette
Hayır olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olması gereken bir erkek öyle düşünün. Ve yaş farkı var (9)
her şey tip değildir bazı insanları öncelikleri vardır en önemlisi karakter. Karakter olmadığında tipin ne önemi var bir insanın tipi geçicidir karakter ise kalıcı bir şey dir
Arzulamadığım bir insanla beraber olamam ayrıca ilişki dinamikleri arkadaşlık dinamikleri gibi değil bunları birbirine karıştırırsan zortlatırlar
Ama hayatın boyunca huzurlu ve mutlu olacaksın öyle düşün arzu da e var tabi o kadar değil hdhshs
Şöyle söyleyeyim, fiziksel tip ilk başta gözünü yakalıyor ama karakter uzun vadede kalbini tutuyor 😌 9 yaş fark da çok abartı gelmiyor, aynı hayattan beklentideyseniz neden olmasın ki? Kabul ederim elbette derdim, yeter ki saygı, sevgi, güven tam olsun 💕 Senin için daha önemli olan ne, çekim mi karakter mi? 🙈🥰
Cevap
4Cevap
Tipini begenmedigin biriyle asla birlikte olma. Tipimi begendiginde karsi taraf ne yaparsa yapsin hemen affediyorsun hicbiseyi buyutmuyirsun. Ama tipini begenmezsen ten uyumu falan cok iyi degilse en ufak hatasi gozune batar buyuttukce buyutursun.
Her sey bel altı mi cidden
Olurum karakter daha önemli
Tipi iyi olmalı
Tipini beğenmediğim biri olmaz maalesef
Ama hayatında ennn huzur bulduğun yer onun yanı olacak ve o kadar da fena değil aslında
Gözüme güzel geliyorsa sıkıntı yok o zaman
yaslar kac
21 30
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?