• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bir erkeğe istek attım reddetti, tekrar istek atsam çok mu ezik olurum?

Lunaalex
Lunaalex Takip Et
Xper 1 Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
516
Yapay Zekaya Sor

Sevgilisimi var bilmiyorum mesaj atsam ezik olurmuyum

Bir erkeğe istek attım reddetti, tekrar istek atsam çok mu ezik olurum?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Ezik olmazsın ama ne kazandıracağına iyi bakmak lazım. Bir kez reddedildiyse, ikinci isteğin karşı tarafta merak değil baskı hissi yaratma ihtimali daha yüksek. Bazen geri çekilmek, kendini geri plana almak değil; duruşunu korumaktır. İlgisi varsa zaten bir noktada yol açar, yoksa sen ne kadar gidersen git sonuç değişmez. Kendini küçültmeden, kendi değerini bilerek hareket etmek her zaman daha çekicidir.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Askiyasamak u
    Askiyasamak Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Merhaba, takiple falan uğraşmayın ve bence her şeyi göze alarak mesaj atın yani ancak bu şekilde net bir sonuca varabilirsiniz diye düşünüyorum.

    1
    2 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Şöyle yazdım isteği kabul etmeyince selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa diye yazdım ayıpmı oldu ezikmi oldum sence herkes böyle diyor

    • Askiyasamak u
      Askiyasamak
      4 ay

      Yoo hiç alakası yok hatta çok doğal bir mesaj olmuş

  • Merops
    Merops Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı.

    Birini istemek ya da adım atmak kimseyi ezik yapmaz, bu çok insani bir şey. Ama karşı taraf zaten net bir reddediş göstermişse, tekrar denemek seni daha iyi hissettirmeyebilir. Bazen geri çekilmek gururdan değil, kendine saygıdan olur. İçinden gerçekten mesaj atmak geliyorsa bunu bir beklentiye bağlamadan yapmalısın. Ama kafanı kurcalayıp canını sıkacaksa, durmak çoğu zaman daha koruyucu oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Herkesböyle
    Herkesböyle Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    4 ay

    Gönlünden keçen ve istediğin bir şeyi yapmak eziklik değil ve bunu tekrarlamak cesaret ister (karşı tarafı rahatsız etmediği sürece). Daha sana karşılık bile vermeyen birinin yerine düşünmen fazlalık)) belki ağzını açınca hiç sana uygun biri olmadığını farkedersin

    0
    6 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Şey yazdım selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa çok kabamı olmuş

      Yorumla
    • Herkesböyle
      Herkesböyle
      4 ay

      İyi yazmışsın)) uygun görürse yazar, sen az da olsa tanıyor musun?

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Evet tanıyorum orta okulu aynı okuduk aynı ilçedeyiz

      Yorumla
    • Herkesböyle
      Herkesböyle
      4 ay

      Çok iyi, bir şey yazmaz ise akışına bırak bekle. Çok rahatsız etme. Belki böylesi daha iyi. Kısmet ise kendisi bulur seni. Hayırlısı olsun

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Amin 6 saattir yazmadı hayırlısı olsun

      Yorumla
    • morsaclihuriyeee
      morsaclihuriyeee
      4 ay

      Yazdı mı

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
4 ay
  • İlk istekten red yiyince insanın gururu bi titriyor, çok normal hissin 😅 Ama ikinci kez istek atmak bence direkt “eziklik” değil, niyetini güzelce gösterme şekli 🥰 Yine de sevgilisi olabilir, karışık bir durum da olabilir.

    Bence bir kez daha istek at, ama üçüncü şans yok 🙈 Kabul etmezse tamam deyip çekil, kendi değerini bil. Peki onu bu kadar merak etmene sebep olan ne, nasıl biri? 💭💕

    1
    3 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Tanışmak istiyorum mesaj atsam

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Aşko Kuşko
      Aşko Kuşko
      Fenomen
      4 ay

      Ayy çok tatlısın sen ya Lunaalex 🥺✨
      Bence kısa bi “selam tanışmak isterim” yaz gitsin 💌
      Kibar ve net ol yeter canım 💕

      Yorumla
    • Yavuz804
      Yavuz804
      4 ay

      Selam,
      Profilinizde insanın içini yoran değil, huzur veren bir hâl var. Açıkçası Böyle bir duruşu görünce tanışmadan geçmek istemedim.
      Tabi Eğer Uygunsa tanışmak isterim
      De ve bekleee

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

90

Cevap

95

Cevap

  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Gururunu topla hemen, engelle yoksa ısrarcı fan olursun

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 20
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Neden istek atın ilk önce sen o da önemli

    0
    5 Yorumla
    • Umut8272
      Umut8272
      4 ay

      Şizofrensin

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      4 ay

      @Umut8272 ne alaka

      Yorumla
    • Umut8272
      Umut8272
      4 ay

      Hep erkek mi ilk adımı atmak zorunda

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      4 ay

      Evet çünkü kız adım atarsa değersiz olur ve cepte görülür

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      4 ay

      Şizofren ile ne ilgisi var

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    atma gururun yok mu

    4
    0 Yorumla
  • KemalKotan02
    KemalKotan02 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 65 , eic 100%
    4 ay

    Ben bir kadina " Haydi. Soyle. beni nasil sevdigini" diye istek attim. O Kadin bana ". seni sevdigimi nerden Cikardin? Krrrooo.!! seni sevmiyorum git baska kapiya" dedi cok uzuldum yikildim O an.!! ( bunu bilen degerli bir tanidigim. " Yikilmak yok oyle hemen arkadas" diyerek bana moral verdi)

    0
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.

    Karşınızdakini cinsiyeti üzerinden değerlendirirseniz yanlış cevabı bulursunuz.
    Kadın demek her isteğine evet cevabı alabileceği anlamına gelmemeli.
    Hayır kelimesinin de var olduğunu unutmayın lütfen.

    0
    0 Yorumla
  • LeylAsiye
    LeylAsiye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 101%
    4 ay

    Yoo ezik gorunmezsin ama bi işi yaramay bilir buyuk ihtimalla

    net ol yaz cesaretli insanlar havali çekici gelir

    1
    14 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Şey yazdım selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa olmuşmu

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      4 ay

      Yani olur bence netsin
      eğer kabul ederse çok ciddi konuşma çok kah kahada atma pozitif ol

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Tamam çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      4 ay

      Ne demek rica edeim canim sonra bana heberdar et ne olduğunu

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Bide profil resminde bmw sürerken fotoğrafı var biyografisinde ADC 957 🤍 var sevgilisimi var toksa araba plakasımı sence

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Tamam ederim

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      4 ay

      Araba plakasi dişinda Ne anlam taşirki bilmiyorum yani ADC 957

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Plakadır bence

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      4 ay

      Bencede başka bişey değildir

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      8 saattir bekliyorum yazmadı kısıtlamış herhalde nasip yolumuza bakıcaz

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      4 ay

      Anladim belki işi vardir bekle

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      4 ay

      Tekrara yazma bi cevap gelena kadar

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Tamam

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      4 ay

      💖🌸

      Yorumla
  • Serdarx06
    Serdarx06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    4 ay

    Ya aq nasıl iş bu bende tanışmak için atıyorum kabul eden olmuyor sizde aynı durumdasınız bu tanışıp konuşanlar nasıl oluyor anlamadım hep ters oluyor mesela siz erkeklere atıyorsunuz kabul etmiyorlar biz kızlara kabul etmiyor bu kabul edip konuşanlar nasıl yapıyor acaba 😊😊

    0
    0 Yorumla
  • mariave87
    mariave87 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay

    Hayır tekrar atma sakın belki sevgilisi vardır belki başka bi şey ama gidip arkadaşlarına bile anlatır bunu

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    4 ay

    Atma sevgilisi vardır. Yoksa her erkek önüne gelen kızı takip etmek için can atar. Ayrıca erkekler böyle hazır bulduğunu itici buluyor ya da ciddi gözle bakmıyor. Onlar daha çok peşinden koştuğu, reddedildği kadınlara saygı duyuyor.

    0
    1 Yorumla
    • KarizmaGenç1
      KarizmaGenç1
      4 ay

      Hayır bu dediğin saçma yazıya katılmıyorum. Ben hazır bulduğum kızları daha çok seviyorum ve saygı duyuyotum. Tabi bu kızları bi ben kolayca elde edebilmeliyim, diğer erkekler kolayca elde edememeli. Ben beni peşinden koştırmaya çalışan kızları sevmiyorum

      Yorumla
  • WeziR
    WeziR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 46%
    4 ay

    Gereksiz bence bırak gitsin ne uğraşıyorsun insanlara değer verdiğini gösteren insanlar 1-0 geri de başlar

    0
    0 Yorumla
  • ftearthatr
    ftearthatr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    4 ay

    Biri işletiyor sanmistir senin sen olduğunu bilmiyorsa. Eziklik filan yok istediğini almak için şartları zorlamak lazım.

    0
    0 Yorumla
  • Doğalsever
    Doğalsever Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    4 ay

    Neden eziklik olsun ki. Alnında yazmıyor. Ben de tanımadığım insanların attığı istekleri kabul etmiyorum. Hoşlanıyorsan konuşmalısın.

    0
    0 Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Bir kere istek atmışsın ve reddetmiş. 2. sini atmamalısın. Ben olsam mesaj da yazmazdım, hakkında hayırlısı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Bu kişi reel hayatında tanıdığın biri mi yoksa sadece sanalda mı tanıyorsun sevgilisi olsa bile söylemeyebilir ikinci kez istek attığında da kabul etmez

    0
    7 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Aynı ilçedeyiz aynı okulda okuduk şey yazdım selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa böyle yazdım istek atmadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Hoşlandığın biri o zaman şuanlık arkadaşsınız diyebilir miyiz kaç senedir tanışıyorsunuz

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      6.7.8 sınıfta arkadaştık öyle çok muhabbetimiz olmadı görüşmeyeli 5 sene oldu beni tanımamış olabilir ben o zaman zayıf ve açıktım şu an kapalı ve kiloluyum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      şu an kaç yaşındasın

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      18 18

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Aynı ilçedeyiz yazmışsın ortaokuldan mezun olduktan sonra hiç mi okul dışında dışarıda karşılaşmadınız hiç mi telefondan görüşmediniz hâlâ görüştüğünüz ortak arkadaşlarınız var mı

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Yok hiç görmedim liseyi açıktan bitirdim fazla dışarı çıkan biri değilim ortak arkadaşlarımız var bir kaç tane

      Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Yani evet gerek yok. İkincisinde kabul edeceğine nasıl inanıp atacaksın ki? Bunu düşündüren nedir yani?

    0
    0 Yorumla
  • Eleven3405
    Eleven3405 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay

    sevigilisi vardır eğer olmasaydı kabul ederdi bence bana istek atanları kabul ediyorum

    0
    9 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Valla mesaj attım şöyle yazdım selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa nasıl olmuş ayıpmı oldu ezikmi oldum

      Yorumla
    • Eleven3405
      Eleven3405
      4 ay

      Gayet iyi olmuş eziklk olarak algılamaz en azından ben öyle algılamam sevgilim olmadığı için kabul ederdim

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Attım da ya sevgili olduğu için takip isteğini reddettiyse başka sebeplerdende reddetmiş olabilirmi illa sevgilisi var diye reddetcek değillerya dua et kabul etsin lütfen

      Yorumla
    • Eleven3405
      Eleven3405
      4 ay

      yani mantıken sevgilisi varsa reddeder onun dışında bilmiyorum

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Profil resminin altında ADC 957🤍 var ne demek bu resmindede bmw sürerken fotoğrafı var

      Yorumla
    • Eleven3405
      Eleven3405
      4 ay

      BMW bin plakasıdır muhtemelen

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      İşşallah

      Yorumla
    • Eleven3405
      Eleven3405
      4 ay

      Çocuğu tanıyor musun ki

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Evet ortaokul arkadaşım

      Yorumla
  • Elite_joys
    Elite_joys Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.

    Merhabalar Konuşmak ister misin diye mesajla giriş yap belki düşündüğün gibi olmayabilir

    0
    4 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Şey yazsam ama aynı ilçedeyiz neyse selam tanışmak isterim sevgilin var mı olurmuki

      Yorumla
    • Elite_joys
      Elite_joys
      4 ay

      Bu şekilde giriş yapmak yerine ortak bir paydada buluş bir adres sor yahut bu konuda bilgisi olup olmadığına dair sorular sor sonra da konunun ilerlemesine göre Şekil alırsın

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Sevgilisi varsa ayıp olur mu

      Yorumla
    • Elite_joys
      Elite_joys
      4 ay

      Ona sormadan bunu bilemezsin şeffaf ol dünyanın sonu değil ayıp bir şey de yapmıyorsun niyetini belli ediyorsun Sonuçta tercih ediyorsun

      Yorumla
  • CptMac
    CptMac Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    istemiyor demek ki sevgilisi falan vardır, rahatsız etme bence

    0
    2 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Şey yazsam selam tanışmak isterim sevgilin yoksa diye olur mu

      Yorumla
    • CptMac
      CptMac
      4 ay

      yok yazma.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    4 ay

    İstek atmissin reddetmis. Donup mesaj atma. Onun yerine reelde iletisim kurmaya calis.

    Evet ezik gorunursun donup yazma bidaha. Dikkatini cekmeye calis bir sekilde cok goze batmadan.

    1
    0 Yorumla
  • Nzlsslm
    Nzlsslm Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 787 cevap paylaştı.

    Atma bence reddettiğine göre istemiyor demek ki

    1
    0 Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Atma atma sevgilisi filan vardır bozulmasın araları

    1
    1 Yorumla
    • KaradenizliBeyfendi
      KaradenizliBeyfendi
      4 ay

      @aklımdadelısorular12 hıh

      Yorumla
  • bilmiyorum__34
    bilmiyorum__34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay

    Yok birde paspas ol kapısında yat kullandığı terlik ol istersen

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Kabul etmediyse istemiyor demektir ısrarcı olmayın

    0
    0 Yorumla
  • isa_3200
    isa_3200 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 87%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    atma sen piyasada dur o gelicek seni alıcak racon bu ,

    0
    0 Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bence ısrarcı olma. Vakur duruş en güzeli. Yine de sen bilirsin. 😎

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Ya bi erkek kesin bi şekilde red ediyorsa ısrarcı olmamak iyidir. Eğer çok hoşlanıyorum beni fark etsin diyorsan onu meraklandırman gerek diye düşünüyorum...

    0
    0 Yorumla
  • cyllell26
    cyllell26 Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    :)) bana da istek atıp geri çekiyorlar bir süre sonra. Garip siniz

    0
    0 Yorumla
  • Büşrauysal12
    Büşrauysal12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay

    Yok ne eziği ben ezik gözüyle bakmam ama seninle muhabbet etmek isterim

    0
    0 Yorumla
  • Asafdg
    Asafdg Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay

    Aşk işleri mademki bu gece ayrılacağız istemem birdaha güneş doğmasın

    0
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    4 ay

    Yok senin mücadeleci olduğunu düşünür tekrar at reddederse tekrar atarsın

    0
    1 Yorumla
    • ofecioarăcurată
      ofecioarăcurată
      4 ay

      Erkek için iyice alçaldınız😂

      Yorumla
  • İlteriskagan1
    İlteriskagan1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay

    Yani ezik psikolojisi değil de bir erkek yok sonuçta olmuyorsa çok da şımartma

    0
    0 Yorumla
  • mercan__00
    mercan__00 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 679 cevap paylaştı.

    Atma reddettiyse. Demek ki biri var veya yoksa da seni istemiyor.

    0
    0 Yorumla
  • princess_Angela
    princess_Angela Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Kabul etmemiş işte tekrar niye istek atasın, ne bu kapı mı ki sıkışsa da zorlayarak içeri girelim

    0
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    at at mektup filan gönder dönene kadar devam

    0
    0 Yorumla
  • KelebekBlossom
    KelebekBlossom Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Red etmiş erkek isterse yapamayacağı şey yok istemiyor

    0
    0 Yorumla
  • TheMurad
    TheMurad Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Ben artık herkesi anlayabilen ama kimseyle anlaşmak istemeyen biriyim maalesef.

    0
    0 Yorumla
  • Titizzz
    Titizzz Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 666 cevap paylaştı.

    Kadin böyle olmamali bir defa attin ok ama fazlasi erkeğe basit biri oldugunu gösterir

    0
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Atma boşkoy bi tarafını kaldırma değer görmüyorsan bırak uğraşma

    0
    0 Yorumla
  • Liwes s
    Liwes Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    4 ay

    Seni red eden birine ikinci isteği atmanın hiçbir manası yok

    0
    0 Yorumla
  • Mr-Brown
    Mr-Brown Takip Et
    Guru Yaş: 60 , eic 99%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Normalde kabul etmek ister ama sevgilisi falan vardir o istegini reddettirmistir.

    0
    0 Yorumla
  • anonimmkimsee
    anonimmkimsee Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 501 cevap paylaştı.

    Reddettiyse hiç biiey yapma zaten yapsanda yine reddeder

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    4 ay

    Etse ederdi zaten 2. Kere atmak çok absürt sevgilisi ya da flörtü vardır belki

    1
    2 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Mesaj attım selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa kötümü olmuş tüh

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Bence bir kadının ilk mesajı atmasına hiç gerek yok kendilerini bir şey sanıyorlar sonra ki zaten istek atmışsın silmiş yani ne diye zorlarsın ki şu erkekleri şımartmayın

      Yorumla
  • beyazsarjkablosu
    beyazsarjkablosu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 93
    4 ay

    erkeklere istek atinca hemen bi havaya giriyolar sen hoslanmis atmissindir ama o senin pesinden kosucagini sana hasta olucagini falan dusunur bence biraz bekle istegine geri donmezse hoslaniyosan eger vazgec ondan

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Sevgilisi vardır hiçbir erkek bir kadını engelleyip reddetmez kolay kolay

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      İkinciye kabul etse bile kullanmak ve basit görüp kabul eder uzak dur

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Mesaj attım selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa diye yanlışmı yaptım😟

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Tabikide yaptın varsa bile yok der hiçbir erkek ikinci kadına hayır demez yedek durumuna düşersin seni kullanır sonrada o kizlan evlenir

      Yorumla
    • Darknesxq
      Darknesxq
      4 ay

      Niye bir erkek bir kadına hayır demesin sevgilisi sevdiği vardir ya da beğenmemiştir istemez allah misiniz siz anlamıyorum ki bende zamanında beğenmemiştim konuşmak istemedim yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Darknesxq erkekler beğenmedigi bile kıza yürür yeterki 🍑bu olsun

      Yorumla
    • Darknesxq
      Darknesxq
      4 ay

      Senin konuştuğun erkek kitlen gerçekten seviyesizmiş o zaman ben güzel bulmadigim ve hoslanmadigin birini yapmam , fırsat varken yapmadim da ve gay felan degilim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    4 ay

    E yani, bazı kadınlar neden kendini bu kadar küçük düşürmeye meraklı, anlamıyorum🙄🙄2. Zorbaya girer keza unutma, kadın olan taraf sensin 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Evet öyle olursun, kabul etmiyorsa nie atıp duruyorsun , ayrıca bu tacize girer.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Ee resmen diyorsun ver bana.. ne bu ikna çabası dirşik

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Reddetmiş işte ve senin tekrar deneme isteğin aşırı derecede itici 👍

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Niye kabul etmedin lan isteğimi tırşik mi diyecen?

    0
    0 Yorumla
  • Zynep6005
    Zynep6005 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    4 ay

    Engeller. ya da spam olarak işaretler atma sakın. bak tecrübe konuşuyor

    1
    1 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Yaaaa kısıtlamış

      Yorumla
  • Simay_Mercan
    Simay_Mercan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    4 ay

    Bence mesaj yazmalısın istek biraz pasif kalır gibime geldi ve bunda çekinecek bir şey de olduğunu sanmam

    0
    0 Yorumla
  • GizemliKurabiye23
    GizemliKurabiye23 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    4 ay

    Bütün tuşlara bas bacım direk dmden mesaj at.

    0
    5 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Valla attım şöyle yazdım selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa umarım yoktur profilinde ADC 957 🤍 var bu ne denemek plakamı yoksa sevgili şeyimi

      Yorumla
    • GizemliKurabiye23
      GizemliKurabiye23
      4 ay

      Ahaha o ne plaka gibi gerçekten😂

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Plakamı değilmi anlamadım ama profil resminde bmw sürerken fotoğrafı var

      Yorumla
    • GizemliKurabiye23
      GizemliKurabiye23
      4 ay

      İnşallah plakadır bacım cuma hayrına duaların kabul olsun.

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Amin

      Yorumla
  • Ruyaitabir
    Ruyaitabir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    4 ay

    Rezillikle ilgisi yokta. zorla bir şey olmaz. boş ver. Başka denizlere açıl

    0
    6 Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Selam sevgilin yoksa tanışmak isterim diye mesaj atsam olurmuki

      Yorumla
    • Ruyaitabir
      Ruyaitabir
      4 ay

      Bu olur; Niyetini belli etki; ona göre oda cevap versin

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Herkes yazma diyo tırstım yazarım var yaaaa napıyim yapıyimi aynı ilçedeyiz

      Yorumla
    • Ruyaitabir
      Ruyaitabir
      4 ay

      Yaz canım ne olacak. Sonradan pişman olmaktan sa yaz. ama seviyeli yaz. Kabul edersen tanışmak isterim. gibi sözler.

      Yorumla
    • Lunaalex
      Lunaalex
      4 ay

      Sevgilisi varsa

      Yorumla
    • Ruyaitabir
      Ruyaitabir
      4 ay

      O zaman ; ben bakarım sana söz , İş arkadaşım var istersen. Adı Mustafa

      Yorumla
  • herobyimer
    herobyimer Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    4 ay

    Naz yapma ihtimali var ya da yok ama sakın ama atma

    0
    0 Yorumla
  • sumuklubalgam
    sumuklubalgam Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    4 ay

    sevgilisi olmadigindan emin olduktan sonra istek at gitsin dunyaya bi kez geliyoruz

    0
    0 Yorumla
  • chengjin
    chengjin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    4 ay

    muhtemelen sevgilisi vardır kabul etmediğine göre

    0
    0 Yorumla
  • haklısınızefendim
    haklısınızefendim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    4 ay

    Neden eziklik olsun lütfen artık kadınlar erkekleri taciz etsin sıkıştırsın lütfen🙏🙏

    0
    0 Yorumla
  • kardelenxcm
    kardelenxcm Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    4 ay

    Seni tanıyor mu istek attığın hesap da sen olduğun belli mi

    0
    0 Yorumla
  • Nikolassstolgaa
    Nikolassstolgaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    4 ay

    Shaldnadkaşdmi dostum sen eziksin ahalnşanfia şaka yapıyorum

    0
    0 Yorumla
  • BulutsuzlukMevsimi
    BulutsuzlukMevsimi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 43
    4 ay

    O sana istek atarsa sende reddet ama Atmaman lazım. Kendine haksızlık etme

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (125)
Devamını Gör(170)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir erkeğe istek attım reddetti, tekrar istek atsam çok mu ezik olurum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Tanidik bir erkeğe istek attım, kabul etmedi neden istek atamıyorum tekrar ona? 2 cevap verildi
Iİstediği seyi kabul etmedim diye konusmayi kesen erkek seviyo mudur? 9 cevap verildi
Kibarca bir erkeği reddettim bana neden diye sordu ne yazım sizce? 12 cevap verildi
Sizcede o 3 kez istek attıran kişi attırmıyor mu ona? çünkü istek bide geri çekilmiş ben kabul... 2 cevap verildi
Beni reddeden erkek pişman olur mu? 7 cevap verildi
Açıldığım erkeğin reddetmesi? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨