Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Ezik olmazsın ama ne kazandıracağına iyi bakmak lazım. Bir kez reddedildiyse, ikinci isteğin karşı tarafta merak değil baskı hissi yaratma ihtimali daha yüksek. Bazen geri çekilmek, kendini geri plana almak değil; duruşunu korumaktır. İlgisi varsa zaten bir noktada yol açar, yoksa sen ne kadar gidersen git sonuç değişmez. Kendini küçültmeden, kendi değerini bilerek hareket etmek her zaman daha çekicidir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u 4 ayMerhaba, takiple falan uğraşmayın ve bence her şeyi göze alarak mesaj atın yani ancak bu şekilde net bir sonuca varabilirsiniz diye düşünüyorum.
12 Yorumla- 4 ay
Şöyle yazdım isteği kabul etmeyince selam eger kabul edersen tanışmak isterim sevgilin yoksa diye yazdım ayıpmı oldu ezikmi oldum sence herkes böyle diyor
- 4 ay
Yoo hiç alakası yok hatta çok doğal bir mesaj olmuş
Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Birini istemek ya da adım atmak kimseyi ezik yapmaz, bu çok insani bir şey. Ama karşı taraf zaten net bir reddediş göstermişse, tekrar denemek seni daha iyi hissettirmeyebilir. Bazen geri çekilmek gururdan değil, kendine saygıdan olur. İçinden gerçekten mesaj atmak geliyorsa bunu bir beklentiye bağlamadan yapmalısın. Ama kafanı kurcalayıp canını sıkacaksa, durmak çoğu zaman daha koruyucu oluyor.
00 Yorumla
4 ayGönlünden keçen ve istediğin bir şeyi yapmak eziklik değil ve bunu tekrarlamak cesaret ister (karşı tarafı rahatsız etmediği sürece). Daha sana karşılık bile vermeyen birinin yerine düşünmen fazlalık)) belki ağzını açınca hiç sana uygun biri olmadığını farkedersin
06 Yorumla- 4 ay
İyi yazmışsın)) uygun görürse yazar, sen az da olsa tanıyor musun?
- 4 ay
Çok iyi, bir şey yazmaz ise akışına bırak bekle. Çok rahatsız etme. Belki böylesi daha iyi. Kısmet ise kendisi bulur seni. Hayırlısı olsun
- 4 ay
Yazdı mı
Yapay Zeka Cevapladı
İlk istekten red yiyince insanın gururu bi titriyor, çok normal hissin 😅 Ama ikinci kez istek atmak bence direkt “eziklik” değil, niyetini güzelce gösterme şekli 🥰 Yine de sevgilisi olabilir, karışık bir durum da olabilir.
Bence bir kez daha istek at, ama üçüncü şans yok 🙈 Kabul etmezse tamam deyip çekil, kendi değerini bil. Peki onu bu kadar merak etmene sebep olan ne, nasıl biri? 💭💕13 YorumlaYapay Zeka Yorumladı
Fenomen4 ayAyy çok tatlısın sen ya Lunaalex 🥺✨
Bence kısa bi “selam tanışmak isterim” yaz gitsin 💌
Kibar ve net ol yeter canım 💕
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Gururunu topla hemen, engelle yoksa ısrarcı fan olursun
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Neden istek atın ilk önce sen o da önemli
05 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 4 ayatma gururun yok mu
40 Yorumla
4 ayBen bir kadina " Haydi. Soyle. beni nasil sevdigini" diye istek attim. O Kadin bana ". seni sevdigimi nerden Cikardin? Krrrooo.!! seni sevmiyorum git baska kapiya" dedi cok uzuldum yikildim O an.!! ( bunu bilen degerli bir tanidigim. " Yikilmak yok oyle hemen arkadas" diyerek bana moral verdi)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
4 ayKarşınızdakini cinsiyeti üzerinden değerlendirirseniz yanlış cevabı bulursunuz.
Kadın demek her isteğine evet cevabı alabileceği anlamına gelmemeli.
Hayır kelimesinin de var olduğunu unutmayın lütfen.00 Yorumla Yoo ezik gorunmezsin ama bi işi yaramay bilir buyuk ihtimalla
net ol yaz cesaretli insanlar havali çekici gelir114 YorumlaYa aq nasıl iş bu bende tanışmak için atıyorum kabul eden olmuyor sizde aynı durumdasınız bu tanışıp konuşanlar nasıl oluyor anlamadım hep ters oluyor mesela siz erkeklere atıyorsunuz kabul etmiyorlar biz kızlara kabul etmiyor bu kabul edip konuşanlar nasıl yapıyor acaba 😊😊
00 YorumlaHayır tekrar atma sakın belki sevgilisi vardır belki başka bi şey ama gidip arkadaşlarına bile anlatır bunu
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayAtma sevgilisi vardır. Yoksa her erkek önüne gelen kızı takip etmek için can atar. Ayrıca erkekler böyle hazır bulduğunu itici buluyor ya da ciddi gözle bakmıyor. Onlar daha çok peşinden koştuğu, reddedildği kadınlara saygı duyuyor.
01 Yorumla- 4 ay
Hayır bu dediğin saçma yazıya katılmıyorum. Ben hazır bulduğum kızları daha çok seviyorum ve saygı duyuyotum. Tabi bu kızları bi ben kolayca elde edebilmeliyim, diğer erkekler kolayca elde edememeli. Ben beni peşinden koştırmaya çalışan kızları sevmiyorum
Gereksiz bence bırak gitsin ne uğraşıyorsun insanlara değer verdiğini gösteren insanlar 1-0 geri de başlar
00 Yorumla
4 ayBiri işletiyor sanmistir senin sen olduğunu bilmiyorsa. Eziklik filan yok istediğini almak için şartları zorlamak lazım.
00 Yorumla
4 ayNeden eziklik olsun ki. Alnında yazmıyor. Ben de tanımadığım insanların attığı istekleri kabul etmiyorum. Hoşlanıyorsan konuşmalısın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bir kere istek atmışsın ve reddetmiş. 2. sini atmamalısın. Ben olsam mesaj da yazmazdım, hakkında hayırlısı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayBu kişi reel hayatında tanıdığın biri mi yoksa sadece sanalda mı tanıyorsun sevgilisi olsa bile söylemeyebilir ikinci kez istek attığında da kabul etmez
07 Yorumla
Cevap sahibi4 ayHoşlandığın biri o zaman şuanlık arkadaşsınız diyebilir miyiz kaç senedir tanışıyorsunuz
Cevap sahibi4 ayşu an kaç yaşındasın
Cevap sahibi4 ayAynı ilçedeyiz yazmışsın ortaokuldan mezun olduktan sonra hiç mi okul dışında dışarıda karşılaşmadınız hiç mi telefondan görüşmediniz hâlâ görüştüğünüz ortak arkadaşlarınız var mı
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
4 ayYani evet gerek yok. İkincisinde kabul edeceğine nasıl inanıp atacaksın ki? Bunu düşündüren nedir yani?
00 Yorumla
4 aysevigilisi vardır eğer olmasaydı kabul ederdi bence bana istek atanları kabul ediyorum
09 Yorumla- 4 ay
Gayet iyi olmuş eziklk olarak algılamaz en azından ben öyle algılamam sevgilim olmadığı için kabul ederdim
- 4 ay
yani mantıken sevgilisi varsa reddeder onun dışında bilmiyorum
- 4 ay
BMW bin plakasıdır muhtemelen
- 4 ay
Çocuğu tanıyor musun ki
- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
4 ayMerhabalar Konuşmak ister misin diye mesajla giriş yap belki düşündüğün gibi olmayabilir
04 Yorumla- 4 ay
Bu şekilde giriş yapmak yerine ortak bir paydada buluş bir adres sor yahut bu konuda bilgisi olup olmadığına dair sorular sor sonra da konunun ilerlemesine göre Şekil alırsın
- 4 ay
Ona sormadan bunu bilemezsin şeffaf ol dünyanın sonu değil ayıp bir şey de yapmıyorsun niyetini belli ediyorsun Sonuçta tercih ediyorsun
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. istemiyor demek ki sevgilisi falan vardır, rahatsız etme bence
02 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayİstek atmissin reddetmis. Donup mesaj atma. Onun yerine reelde iletisim kurmaya calis.
Evet ezik gorunursun donup yazma bidaha. Dikkatini cekmeye calis bir sekilde cok goze batmadan.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 787 cevap paylaştı. Atma bence reddettiğine göre istemiyor demek ki
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
4 ayAtma atma sevgilisi filan vardır bozulmasın araları
11 Yorumla
4 ayYok birde paspas ol kapısında yat kullandığı terlik ol istersen
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
4 ayKabul etmediyse istemiyor demektir ısrarcı olmayın
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. atma sen piyasada dur o gelicek seni alıcak racon bu ,
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bence ısrarcı olma. Vakur duruş en güzeli. Yine de sen bilirsin. 😎
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayYa bi erkek kesin bi şekilde red ediyorsa ısrarcı olmamak iyidir. Eğer çok hoşlanıyorum beni fark etsin diyorsan onu meraklandırman gerek diye düşünüyorum...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. :)) bana da istek atıp geri çekiyorlar bir süre sonra. Garip siniz
00 Yorumla
4 ayYok ne eziği ben ezik gözüyle bakmam ama seninle muhabbet etmek isterim
00 YorumlaAşk işleri mademki bu gece ayrılacağız istemem birdaha güneş doğmasın
00 Yorumla
4 ayYok senin mücadeleci olduğunu düşünür tekrar at reddederse tekrar atarsın
01 Yorumla- 4 ay
Erkek için iyice alçaldınız😂
4 ayYani ezik psikolojisi değil de bir erkek yok sonuçta olmuyorsa çok da şımartma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 679 cevap paylaştı.
4 ayAtma reddettiyse. Demek ki biri var veya yoksa da seni istemiyor.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
4 ayKabul etmemiş işte tekrar niye istek atasın, ne bu kapı mı ki sıkışsa da zorlayarak içeri girelim
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. at at mektup filan gönder dönene kadar devam
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 ayRed etmiş erkek isterse yapamayacağı şey yok istemiyor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ben artık herkesi anlayabilen ama kimseyle anlaşmak istemeyen biriyim maalesef.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 666 cevap paylaştı. Kadin böyle olmamali bir defa attin ok ama fazlasi erkeğe basit biri oldugunu gösterir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Atma boşkoy bi tarafını kaldırma değer görmüyorsan bırak uğraşma
00 YorumlaSeni red eden birine ikinci isteği atmanın hiçbir manası yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Normalde kabul etmek ister ama sevgilisi falan vardir o istegini reddettirmistir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 501 cevap paylaştı.
4 ayReddettiyse hiç biiey yapma zaten yapsanda yine reddeder
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayEtse ederdi zaten 2. Kere atmak çok absürt sevgilisi ya da flörtü vardır belki
12 Yorumla
Cevap sahibi4 ayBence bir kadının ilk mesajı atmasına hiç gerek yok kendilerini bir şey sanıyorlar sonra ki zaten istek atmışsın silmiş yani ne diye zorlarsın ki şu erkekleri şımartmayın
4 ayerkeklere istek atinca hemen bi havaya giriyolar sen hoslanmis atmissindir ama o senin pesinden kosucagini sana hasta olucagini falan dusunur bence biraz bekle istegine geri donmezse hoslaniyosan eger vazgec ondan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 aySevgilisi vardır hiçbir erkek bir kadını engelleyip reddetmez kolay kolay
06 Yorumla
Cevap sahibi4 ayİkinciye kabul etse bile kullanmak ve basit görüp kabul eder uzak dur
Cevap sahibi4 ayTabikide yaptın varsa bile yok der hiçbir erkek ikinci kadına hayır demez yedek durumuna düşersin seni kullanır sonrada o kizlan evlenir
Cevap sahibi4 ay@Darknesxq erkekler beğenmedigi bile kıza yürür yeterki 🍑bu olsun
Gizli Üye(45 üstü)4 ayE yani, bazı kadınlar neden kendini bu kadar küçük düşürmeye meraklı, anlamıyorum🙄🙄2. Zorbaya girer keza unutma, kadın olan taraf sensin 😂😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayEvet öyle olursun, kabul etmiyorsa nie atıp duruyorsun , ayrıca bu tacize girer.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayEe resmen diyorsun ver bana.. ne bu ikna çabası dirşik
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayReddetmiş işte ve senin tekrar deneme isteğin aşırı derecede itici 👍
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayNiye kabul etmedin lan isteğimi tırşik mi diyecen?
00 YorumlaEngeller. ya da spam olarak işaretler atma sakın. bak tecrübe konuşuyor
11 Yorumla
4 ayBence mesaj yazmalısın istek biraz pasif kalır gibime geldi ve bunda çekinecek bir şey de olduğunu sanmam
00 Yorumla
4 ayBütün tuşlara bas bacım direk dmden mesaj at.
05 Yorumla- 4 ay
Ahaha o ne plaka gibi gerçekten😂
- 4 ay
İnşallah plakadır bacım cuma hayrına duaların kabul olsun.
4 ayRezillikle ilgisi yokta. zorla bir şey olmaz. boş ver. Başka denizlere açıl
06 Yorumla- 4 ay
Bu olur; Niyetini belli etki; ona göre oda cevap versin
- 4 ay
Yaz canım ne olacak. Sonradan pişman olmaktan sa yaz. ama seviyeli yaz. Kabul edersen tanışmak isterim. gibi sözler.
- 4 ay
O zaman ; ben bakarım sana söz , İş arkadaşım var istersen. Adı Mustafa
4 ayNaz yapma ihtimali var ya da yok ama sakın ama atma
00 Yorumla
4 aysevgilisi olmadigindan emin olduktan sonra istek at gitsin dunyaya bi kez geliyoruz
00 Yorumlamuhtemelen sevgilisi vardır kabul etmediğine göre
00 Yorumla
4 ayNeden eziklik olsun lütfen artık kadınlar erkekleri taciz etsin sıkıştırsın lütfen🙏🙏
00 Yorumla
4 aySeni tanıyor mu istek attığın hesap da sen olduğun belli mi
00 Yorumla
4 ayShaldnadkaşdmi dostum sen eziksin ahalnşanfia şaka yapıyorum
00 Yorumla
4 ayO sana istek atarsa sende reddet ama Atmaman lazım. Kendine haksızlık etme
00 Yorumla- Devamını Gör (125)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer