Kibarca bir erkeği reddettim bana neden diye sordu ne yazım sizce?

Ona olumsuz olduğunu söyledim neden diye soruyor (nedeni onu beğenmedim elbette söylemedim bunu kırıcı sonuçda)

Kibarca bir erkeği reddettim bana neden diye sordu ne yazım sizce?
Cevapla