Bi insan bi ilişkiyi bitirdikten sonra neden mutsuz ve yalnız olur?

Ben bitirmiştim ama yıllardır kimse yok o kisininse hayatında birileri olmuş neden mutsuz olan benim hiç kimseyi hayatıma almıyorum
Bi insan bi ilişkiyi bitirdikten sonra neden mutsuz ve yalnız olur?
Cevapla