Gizli Üye(45 üstü)4 aySenin adına üzüldüm :( ben de aynı senin durumunda kaldım. Boşandım, hayatım allak bullak oldu. Yalnız yaşıyorum şu an. Boşandığımda benim çocuğum da 2 yaşındaydı. Gezdirip geri götürürken o da çok ağlıyordu. bir zaman sonra boşandığımızı söyledim, anladı anlamadı bilmiyorum. Sonra kabullendi, niye boşandınız diye sormaya başlamıştı. şimdi biraz daha büyüdü.
Her çocuk ister ki anne babası yanında olsun ama işte bu işler öyle olmuyor. Belki ben de affedebilirdim bilemiyorum ama ben onda pişmanlık görmedim ve farklı detaylar da vardı.
Daha sonrasında da çocuk için tekrar evlendim okul hayatı kaliteli olsun diye. O kişiden de fena kazıklandım. Şunu düşün, ilk sen değilsin. Aynı şeyden boşanan milyonlarda Erkek var.
Bu kadın cinsinin çok da namuslu olmadığını bilesin. Hep biz erkeklere aldatıyor diye bakılıyor ama işte o işler öyle değil. Boynuz kulağı geçmiş durumda.
Çocuk senin, kendini özlettirme. Boşandığını artık gelemeyeceğini söyle, her seferinde söyle. Günün birinde anlayacaktır.
Geçmiş olsun. :( :(06 Yorumla
Soran4 ayMecbur birlesicem
Cevap sahibi4 ayKardeş senin bileceğin bir iş. Vardır illa ki gerekçelerin. Ama şunu da görüyorum ki sen yapsaydın bunu, yedi ceddini okurlardı.
Soran4 ayDoğru diyorsun çok ksdin aldim hayatıma ama cocuk olmadan olmuyor dediğim gibi eşime muhtacım bir yandan o da bana muhtaç yapamıyor başkasıyla
Cevap sahibi4 ayAhh kardeşim ahhhhh. Ağzını açsan derler ki şiddet uyguluyor. Kendi haline bırakıyorsun gidip macera arıyorlar. Hakkında hayırlısı olsun ne diyim.
Soran4 ayMacera değildi bu başka bir şeydi bizimkisi hata etti bende hatalarım oldu neyse kötü günlerdi
Cevap sahibi4 ayPeki kardeş senin bileceğin iş.
En İyi Cevaplar
kiyamam cocuk ne kadar uzuluyordur ayrilirken :( seni de istiyordur.. okurken icim acidi.
simdi sirf o cocuk icin o kadina katlanilir diye dusundum..(sans vermek baska bisey olur, ha senin boyle birine guvenip tekrar yuva kurma ihtimalinin olabilecegini dusunuyorsan zaten biz kmiz buna bisey diyelim)ancak diger taraftanda; hayatinda yine baskasini sokma ihtimali olusursa bu konuda belki sikintiya duseceksin.. gorusemeyecksin, belki biriyle olma ihtimalin varsa sirf áldatan kadinla birliktesin diye seveni sevecegini hayatina alamayacaksin.. ama bunlarinda elbet cozumu olur.. yeterki cocuk biraz daha huzurlu seneler gecirsin. nereye kadar surer bu bilmiyorum ama hic degilse daha akli erene kadar ve ayri kaldiginda aglamadan degilde tekrar gorusebilecegi zamana kadar bekleyebilen cocuk oldugunda, (yani ayri olsanizda onu ihmal etmeyeceksen zaten cocuk okul dersler falan derken bos gunlerinde de seninle gecirince zaten bi sekilde tatmin olur, bazi belli durumlarda da yine sana ulasmasini saglarsin.. ha baktin hic kopamiyor belki velayeti alirsin )
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Reis emin ol insanın sırf evladı için şans veresi gelir de biraz gurur da önemli. Aldatmış sonuçta. Sende gönlü olsaydı başkasına bakmazdı. Senle gönlü olmayan bir kadınla aynı evde duramazsın. Boşanmışsın ne güzel Allah yolunu bahtını açık etsin. Çocukta bunu kabul etmek zorunda psikolojik olarak. Türkiye'de çoğu insanın anne babası ayrı. Annesi bide sen olmayınca bocalıyor demiş ulan herkesten anne olmuyor işte madem çocuk bu duruma düşecekti niye aldattın be kadın !
11 Yorumla
Soran4 ayHaklısın çocuğumun ölüsünü öpeyim ki aldatmam bir daha diyor oğlan için şans vericem mecbur
Huylu huyundan vazgeçmez. Aldatmak karakter meselesidir. Çocuk için şans vereceğim diye bir şey yok. M4llık etmeyin awq
Aldatmak dediğin şey illa gidip birisiyle yatması mı olacak?
Başka bir erkeği gördüğünde içi gidiyorsa ama bunu sana hissettirmiyorsa bu aldatma değil mi? Yatarken başkasını düşünüyorsa bu aldatma değil mi usta
11 Yorumla
Soran4 ayÇocuğumu düşünüyorum hocam bir şey olursa dayanamam ben birbimize muhtacız her ne kadar geçmişte kötü bir yaptıysa da hala
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattıkların içimi parçaladı gerçekten… 😔 Oğlun için ne kadar çabaladığın o kadar belli ki, sen çok iyi bir babasın. Çocuk için eski eşine dönmek ise çok hassas bir konu.
Eğer kalbinde affedebilme ihtimali hiç yoksa, sırf çocuk için birlikte olmak seni de onu da uzun vadede yıpratabilir. Ama aranızdaki güveni, sevgiyi yeniden inşa edebileceğinizi hissediyorsan, önce sakin sakin konuşup net sınırlar, beklentiler ve gerekirse bir evlilik terapisti desteğiyle ilerlemen daha sağlıklı olur.
Her ne olursa olsun, oğlun senin sevginle büyüyor, bunu belli ki çok hissediyor 🧡 Onunla kaliteli zaman geçirmen, duygusal olarak yanında olman zaten inanılmaz değerli.
Şu an eski eşine karşı içinde en baskın duygu ne: kırgınlık mı, özlem mi, öfke mi, yoksa karışık bir şeyler mi?00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
4 ayVerme.. verirsen sürekli güvensizliğin olduğu bir evde büyüyecek çocuğun... şimdi bocaliyor olabilir ama büyüdükçe sevildikce verimli zaman gecirdikce en azından doğru ve yanlışın farkında olacak.. sevgisiz güvensiz bir evde büyümesi Emin ol uzun vadede daha kotu...
15 Yorumla
Soran4 ayBilmiyorum esim bir şans ver bana dedi çocuk için dedi zaten eskisi gibi olmam ama deneyebilirim oglum için başka çarem yokki
- 4 ay
Cehenneme giden yollar iyi niyet taşlarıyla doludur.. bu laf güzel özetliyor.. hiç bir mecburiyetin yok.. aile çocuk ilsikiler deneme tahtası değildir bu hatayı yapma oğlun için deigin nokta da yapman gereken duruş bu zaten.. başka caren olmadifina kendini inandirma her zaman başka çare var.. ben bosandigimda kızım 5 yaşındaydı oda ağladı beni bırakmadı bizde sizin gibi durumlar yoktu gittim geldim vs.. önemli olan aynı evde olmakta degil.. kaliteli zaman geçirmek kızım şimdi 13 yaşında.. iyi ki boşanmış siniz annemle sen yapamazsınız zaten diyor.. ve benle yaşıyor.. ilk etap zor.. sonra herkes hersye alisir.. ne diyim sen bilirsin ama ilerde pisman olma.. o eve girdigin an güvensizlik her olaydan har adımdan bir şey çıkması muhtemel...
Soran4 ayAnnesi başkasıyla mi evli ve sen evli misin
- 4 ay
Ben evli değilim... eski eşim evlendi tekrar.. kizim bana geldi :))
Soran4 ayBenimde hayatımda kadinlar oldu ayrılınca eşimde sevgilisi ile görüştü ama yapamadık ikimizde başka insanlarla cocuk da yapamıyor sorun orada kiskaniyor annesini beni de kiskaniyor
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
4 ayÇok geçmiş olsun öncelikle , bence ihanet hiç bir sebeple bağışlanscak ya da affedilecek bir durum değildir , ilerde erkeklik onurunuz gururunuz rencide edilir kaldıramazsiniz , şunu luften unutmayın bir kere yapan herzaman yapar güven yıkıldıktan sonra o evde huzur mutluluk olmaz , çocuk için sağlıksız ilişkiyi devam ettirmek size zulüm olur , yinede tabi karar sizin saygı duyarım ama gönlü brnde olnayani ben yanımda bir gün tutmazdim açıkçası
06 Yorumla
Soran4 ayYatak ilişkisi ve çocuğumun annesi bu bağlamda gorucem onu eskisi gibi zaten olamayız oğlan için aldim evime onuda bir şans istiyorum dedi oğlan için kabul ettim bende
- 4 ay
Hakkınızda hayırlısı olsun diyelim ozaman 🙏🤗
Soran4 ayTeşekkür ederim kafam çok karışık yoruldum
- 4 ay
Haklısıniz çok zor bir durum olsa gerek
Soran4 ayUmarım her şey yoluna girer şu an kafamı topluyorum uyuymaya calisicam yanına gidip de
- 4 ay
Umarım herşeyin hayırlısı diyelim 🙏 her şey gönlünce olsun inşallah 🙏🤗
Gizli Üye(25-29)4 ayKardeşim 1 kez aldattı, tekrar aldatacak bunun iddasına girmeyelim. Gram güvenmiyorum. 0,0 , 0,1 gram güvenmiyorum. Sen portakaldan elma olmasını bekleyemezsin. 😀barışacaksan çocuk için degil, Onu sevdigin için barışman gerek, gece olunca gidip nasıl yatıcaksın onunla? Haa sen bana bunun cevabını ver. Ben sana sordugun sorunun cevabını verecegim.
15 Yorumla
Cevap sahibi4 ayOrada kim bilir neler yaptılar? Sen şimdi barışacak mısın? Hadi knka bu kadar gevşeklik kimsede yok sende başka
Cevap sahibi4 aySen mezhebi geniş bir insan olursan seni 50 kişi'de aldatır knka 😀
Soran4 ayMezhebi geniş mi oğlun olsaydı anlardın niye dondugumu mk
Cevap sahibi4 aySen onun anası mısın? babası mısın? nasıl bir karakterde oldugunu nerden biliyorsun ? 1 insanı 10 yılda tanıyamazsın. hshdjd
Soran4 ayBen oglum için döndüm diyorum ne boş yapıyorsun sen
Gizli Üye(30-35)4 ayYa çocukla ilgilen bir şekilde ama geri evlenme ilerde ne olacak çocuk büyüyecek kadın yine başkasına gidecek sen kalacaksın ortada yine ya ev arkadaşı gibi olacaksınız çocuk için ya da dediğim gibi bence çocuk bir şekilde büyür evet kötü bir durum çocuk için ama bunun sebebi karşı taraf bir şekilde velayeti al olmazsa
15 Yorumla
Soran4 ayVelayeti alsam bu sefer annemi istiyorum diye ağlayacak annesine ihtiyacı var en az benim kadar oğlanı düşünüyorum ev arkadaşı bile olsak karı gibi görürüm onu sadece cinsellik yaşadığım biri gibi yani
Cevap sahibi4 ayYani bilmiyorum hocam zor durum bence sizde istiyorsunuz sanki ama mantığınız izin vermiyor gururunuz yediremiyorsunuz ya da
Soran4 ayşu an sevgilim var normalde ilk eşimle severek evlendik zaten en azından ben çok sevdim onu yalan yok cocuk mutlu olsaydı şimdiki sevgilimle evlenmek istiyordum
Cevap sahibi4 ayAbi hayatına bak sevgilinle evlen çocuğu kullanıyor bile olabilir
Soran4 ayÇocuk öyle nasıl rol yapsinnki yapsa bile diyelim ki yaptı beni niye aldatsin sevseydi
Gizli Üye(25-29)4 ayOğlun sendendir umarım ve çocuk için annesine katlanmana gerek yok, mahkemeye gidip gün sayısını arttırmaya ve o anlayacak yaşa geldiğinde oğluna güzelce durumu açıklamaya ihtiyacın var. Ona kadınlar aldatır imajı çizme çünkü aldatmayan da çok ve sağlıklı evlilik nasıl olur anlat, sizden göremiyor sonuçta. Ebeveynlerimiz rol modeldir bize nihayetinde. Ona kadın nefreti veya babasızlık hissi aşılamamaya çok özen göster.
07 Yorumla
Soran4 ayOğlan benden be tövbe o kadar da değil 😂 söz verdik bu sefer güzel olacak her şey diye
Cevap sahibi4 ayAldatmaya meyilli biriyse nereden biliyorsun? Test yaptırdın sanırım.
Soran4 ayO dönem bütün gün dipdibeydik birbirimize doyamıyorduk birde çocuk benim tıpa tıp aynım
Cevap sahibi4 ayDNA kesindir ama Maury Show çok izleyen biriyim, bana bakma çocuk kimden muhabbetinde. Sözün bir önemi yok uygulamaya koyulmadığı müddetçe ve annesi çocuğu kullanıyor da olabilir seni geri getirmek için. Aldatan insandan her haltı beklemek gerek. Normalde çok iyimser biriyimdir ama aldatma istisna bir konu bende.
Soran4 ayBeni geri niye istesin peki sizce
Soran4 ayCocuk rol yaptı diyelim
Cevap sahibi4 ayGenelde düzenleri bozulmasın istiyorlar. Yalnız kaldığı için adı çıkmasın, insanlar sorup soruşturmasın, tek başına çocukla kalmasın, maddi imkanları kesilmesin vb. Aldatan birinden iyi niyet beklemem sevgi, özlem, kıymet bilme vs. yani tahminlerim baştakiler.
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ben olsam sırf çocuk için şans vermezdim.
bir erkeğe yapılan en büyük kötülük yapılmış daha ötesi yok ölüm acısı bile bu denli acıtamaz oğlunu yanına al cocukla seni düşürmesine müsade etme11 Yorumla
Soran4 ayAnnemi isterim der bu seferde mecbur beraber olcaz
4 aySadece çocuk için bile şans verilebilir aslında duruma göre de iyi değerlendirmek lazım.. Sonuçta büyüme ve gelişim zamanları, ileride psikolojik olarak travma ve bazı olumsuz mental problemler olma/doğurma durumlarını da iyi değerlendirin..
09 Yorumla
Soran4 ayDoğurma durumu derken
- 4 ay
Büyüme ve gelişme durumlarında yaşanılan şeyler ileride birtakım psikolojik hastalıklara gebe olabilir, ""doğurma"" anlamını, meydana gelebilir anlamında söyledim, yani belli bir yaştan sonra travma olarak birden nüksedebilir, hamilelikte de 9 aylık gelişimden sonra çocuk doğuyor ya, sizin çocuk da bazı olumsuz şeyleri şu an görüyor ama etkisini ileride yaşayabilir demeye çalışıyorum.. Bir pedagog a danışırsan daha net bilgilendirebilir seni.
Soran4 ayAnnesi akıllandı gördü durumu şu an iyiyiz özlemişim kadını da 6 saat konuştuk yattik sadece ayaklarının benim ayağıma değmesini bile çok özlemişim 3 umuz de yeniden doğmuş gibi olduk
- 4 ay
Şimdi eşinle ilgisi sorunu bilemem, ama çocuğun yaşı çok küçük, sırf çocuk için bile yalanda da olsa şans verebilme ihtimalini bi gözden geçir bence.
Soran4 ayDostum okumadın mı yazdığımı
- 4 ay
Dostum ben en iyisi uyuyayım, ne gözüm net görüyor ne de beyin net işliyor uykudan dolayı..
Soran4 ayGördün değil mi uyuduk 2 miz biz esimle rahatladım yük gitti omuzlarımdan seviyorum lan ne yapsa da
Soran4 ayBencede sg git sen en iyisi mk ayısı
Soran4 aySana değil bu laf yanlış yazdım
Aşk İlişkileri konusunda 925 cevap paylaştı. oğlun babasının doğru olanı yaptığı annesinin kalitesiz bir insan olduğunu onurlu olanın babasının yaptığı olduğunu öğrenmek zorunda, eski karın oğlunun çocukluğunu çaldı bulaştığı pislikle.
01 Yorumla
Soran4 ayBulaştığı pislik neyse bir şey demiycem ona geldiler artık yanıma jakuzideyim bende çok yoruldum bugün alırken onları bir şans istiyorum dedi çocuk için dedi bende sonra konuşuruz dedim temizlik yaptı bende oflumla takıldım
4 ayÇocuk sendenmi diye gizlice babalık testi yaptır derim. Eğer sendense evlilik sözleşmesi yap zaten eskisi gibi olma şansın yok. Çocuk büyüyüncede boşa geç
010 Yorumla
Soran4 ayCocuk benden o yandan sıkıntı yok yemin ediyor çocuğun üstüne bir daha yapmam diye ama zaten eskisi gibi olmaz haklısın onu çocuğumun annesi ve yatak arkadaşım olarak görürüm sadece hayat arkadasi değil
- 4 ay
Valla bilader sen yinede test yaptır güven olmaz başkasının çocuğu için hayatını karartıyor olma sonra. Kadın milletine güven olmaz... çocuğa üzüldüm çok canı yaniyodur eğer senin ise yanında ol , eskisi gibi olmaz hicb9rsey zaten ama uyanık ol
Soran4 ayCocuk benim krdsm hem o zaman aldatmiyordu hemde cocuk benim tıpatıp aynım cocuga bende üzülüyorum zaten eve gelsem annesiyle sadece s.. KS yaparım aynı yerde yatarım zaten sonra bütün gün onunla oynarım öyle eskisi gibi olmam
- 4 ay
Ozaman çocuğunun yanında ol derim o kadına bırakma, baba çok önemli faktör çocuk için.
Soran4 ayDediğim gibi yani beraber yasiycaz yeniden şans vericem ona çocuk için zaten annemlere ne halt yediğini söylememistim ellerini öpecek gidip bende onun annesinin elini opucem yanıma gelecekler yine
Soran4 ayOğlum canımı çok acıttı ölene kadar ayrilmiycam ondan bir daha
- 4 ay
boş ver herkes kendi yaptigina utansin. Sen doğrusun durustsun çocuğun içinde elinden geleni yaparsin. Erkek adamsın aşk meşk olmasada paşalar gibi bak keyfine oglunla
Soran4 ayAşk meşk islerini birakicam zaten artık esimle yatarım yine mecburen çünkü bir sevgili yapsam yine oğlanın morali bozulacak asıl odagimi dediğin gibi oğlana vericem
- 4 ay
Aynen oyle o eve giriyorsan ihtiyacını her türlü gidereceksin zaten , oğlunu iyi yetiştir yanında ol gerisi boş
Soran4 ayAynen birbirimize muhtacız oğlumuz var y
- Aşk İlişkileri konusunda 570 cevap paylaştı.
4 aySadece cuckold olacaksan kabul et. Aldatan asla uslanmaz kardeş
13 Yorumla
Soran4 ayHaklısın çocuğumun ölüsünü öpeyim bir daha yapmam diyor bende onu sek. s arkadaşı çocuğumun annesi olarak gorucem oğlan için şans verdim
- 4 ay
yine yapacağına her türlü bahse girerim.
Soran4 ayO sıkar artık
Gizli Üye(18-24)4 ayaffetme affı olmayan şeylerden biri aldatmadır seni bir kez aklından silmiş başkasıyla olmuş böyle birine ikinci şans verilmez çocuğunla görüşmeyi aksatma o da zamanla alışacak mecburen
11 Yorumla
Soran4 ayGeldiler artık yanımdalar
Gizli Üye(45 üstü)4 ayBen olsam affetmem büyük konuşmak istemiyorum amaa evli olupta aldatanlar bana kudurmuş geliyor bekarlar bile namusunu korurken evlilerin bu kadar cüretkar ve vurdumduymaz olması zaten insanları evlilikten soğuttu
04 Yorumla
Soran4 ayO olayı unutmaya çalışıyorum ihmal ettim belki de
Soran4 ayOğlanın halini görseydiniz afedersiniz
Cevap sahibi4 ayÇocuk için diyorsunuzda tekrar güvenebilecek misiniz yarın bir gün yapmayacağı ne malûm?
Soran4 ayYapcak bir şey yok olanları gördü ders almazsa da onun vicdanına kalmış bir şey ben oğlumu çok özledim
Affet o çocuğun psikolojik durumu için dön geri eşini sıkı takibe al ve güven vermesini söyle çocuk her şey
04 Yorumla
Soran4 ayMecburum zaten mecbur koynuma alicam affedip geri oğlan dayanamıyor böyle ayrı olunca biz agladi don diye eski esimde bakalım
Soran4 ayİnşallah cocuk sevgililerim oluyor kiskaniyor beni annesini kiskaniyor şimdi bir araya gelince bir sorunu kalmıyor ama ben umarım bu durumu yerim unuturum çocuğum için
4 ayŞeytan seni aldatmasına rağmen nasıl velayet üzerine veriliyor? Velayetini al çocuğuna babalar gibi bak ziihtir et o karıyı git başka kadın bul.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayOğlun bocalasın kendini kandırma ileride senin için annenle ilişkiye devam ettim deyince "etmeseydin diyecek " bu süreçte uzman desteği alın. Çocuk kendi kendine atlatamaz durumu tabi ki. Güven olmayan yerde mutluluk olmaz.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 385 cevap paylaştı.
4 ayZor mesele gibi görünüyor. Çocuk için katlanırım, onun bir önemi yok diyorsan oluru var.
015 Yorumla
Soran4 ayKoynumdaydi bütün gün çok özlemişim
- 4 ay
Çocuğu mu hanımı mı
Soran4 ayCocuk okuldaydi hanımla tabi 6 saat konuştuk
- 4 ay
Valla bu durumda kendini de düşünmen lazım. Yani işine geliyorsa neden olmasın. Tekrarını yaşama yeter. Ya da ilerleyen zamanlarda bu durum aklına geldikçe kendini nasıl hissedersin hesap et ona göre karar ver.
Soran4 ayTekrarını dersini çok iyi aldı eski ilişkilerimizi unuttuk
- 4 ay
O zaman bu durumda yeniden bir arada olmak üçünüzün de işine gelir:))
Soran4 ayEvet
- 4 ay
Şansın bol olsun
Soran4 aySağol bende şans aramaz ama umarım
- 4 ay
Deme öyle iyi düşün iyiyi çek
Soran4 ayUmarım karımla sorunlarım çözülür ve iş hayatı yoluma girer çocukla mutlu oluruz bu kadar
- 4 ay
İnşallah dostum
Soran4 ayHerkes kötü yorum yapıyor üzülüyorum görünce böyle de
- 4 ay
Yoo ben kötü bir şey demedim. İnsanlar da haksız değil kimseye güven olunmuyor. Ben iyimser olmaya çalışıyorum
Soran4 aySana demedim la digerlerine diyorum kötü diyorlar diys
Cinsiyet ayrımı yapmam o kadınla çocuk içn bile aynı yerde nefes alınmaz
01 Yorumla
Soran4 ayOğlun olsaydı koynuna alırdın geri emin ol çocuk her şeye bedel
Gizli Üye(36-45)4 ayişte bu yüzden evlenilecek karıyı baştan iyi seçicen. süsüne püsüne cilvesine bakmıcan sadık karı olur mu bundan diye sorgulayacaksın. burçlarınız neydi?
02 Yorumla
Soran4 ayMüneccim miyim ben nereden bileyim üniversiteden aşkımdı
Cevap sahibi4 ayNeyse olan olmuş. Bi şans daha ver çocugunun hatrına. böyle kadınlar yüzünden olan çocuklara oluyor. Burçlarınız ne
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
4 ayE çocuğu al bir hafta sende kalsın bir de öyle deneyin
01 Yorumla
Soran4 ayGeldiler yanımdalar
Aşk İlişkileri konusunda 804 cevap paylaştı. Aynı evde yaşarsınız ama nikâh ve yakınlaşma olmadan max olacağı bu.
01 Yorumla
Soran4 ayYakınlaşma yine olur aynı yatakta yaticaz çünkü erkeğim ihtiyaçlarım var
- Aşk İlişkileri konusunda 542 cevap paylaştı.
4 ayAldatma var mahkeme vekâleti vermiyor mu çocuğun. Aile meselesi ne diyelim ki.
03 Yorumla
Soran4 ayDostum çocuğu bana vermesi bir şeyi değiştirmez ki annesini de en az benim kadar çok seviyor ben alsaydım da annem annem diye ağlayacaktı annesine de ihtiyacı var değişen bir şey olmuyor o yüzden
- 4 ay
Çok kötü bir durum sen karar vereceksin işin zor.
Soran4 ayŞimdi sevgilim var işte onu bırakmam lazım gitmem için eski eşime şans vermem için
Gizli Üye(30-35)4 ayHocam eski eşini sadece fantezi malzemesi olarak kullanmaya ne dersin? O iş geçmiş çünkü artık. Çocuğu üzme onun için yine de aynı evde kalabilirsin
032 Yorumla
Soran4 ayOğlan canımı acıtıyor gitme diyor sürekli onu nasıl yapacağımı bilmiyorum aynı eve girersem
Cevap sahibi4 ayAynı eve girersen kadını da s. kmeye başlarsın ama bunu da bil de
Soran4 ayBilmiyorum ya şu cocuk benim düşündüğüm tek şey şu an
Cevap sahibi4 ayÇocuğu üzme dedim reis. Si. tir et karıyı çocukla aynı evde ol. Canın isterse hatun da s. kinin kiri arada pompalarsın. Canın isterse karıya kıza gidersin. Bence gayet makul bi çözüm. Çocuk da senle aynı evde mutlu olur
Soran4 ayBende gitmek istiyorum esimde bana bir şans ver dedi çocuk için dedi ama şu an ciddi bir ilişkim var sevgilim var o da gidersen beni kaybedersin diyor ne yapacağımı o yüzden şaşırdım
Cevap sahibi4 aySenin sonun ffm yapmak gibi benden söylemesi. Eskş karına dön, çocuğunu mutlu et. Sevgilini de pompalamaya yine devam edersin o zaman sevgilin ses etmez fazlağ
Soran4 ayKeşke dediğin gibi olsa ikisini de yeterim ama bırakırım seni ozaman evlenmem diyor annesine dönmüş sayarım diyor
Cevap sahibi4 ayDesin boş konuşuyor o
Soran4 ayBirakicak beni bende onu cocuk için o zaman şimdiki esimde çocuğumun ölüsünü göreyim tövbe ettim diyor gel artık diye ağlıyor o kadar da srfsz olamaz diye düşünüyorum sırf oglum için sevgilimden vazgeçicem
Cevap sahibi4 ayVazgeçme kardeşim 2 kadını birden pompalarsın işte. Eski karın dikiş tutmaz artık
Soran4 ayKardesim dikiş tutmaz derken anlamadım da
Vazgeçmem zaten ama evlen benle diyor aradan çıkamıyorum
Cevap sahibi4 ayO aldatma huyundan vazgeçmez ruhunda oro. puluk varmış. Evlenmeyi geçicen artık de
Soran4 ayÇocuğun üstüne yemin etti ama
Soran4 ayZaten sevgilime diyorum ama benim yaşım genc evlilik istiyorum diyor 2 kadına yetme olmaz öyle diyor
Cevap sahibi4 ayPompaladın mı karıyı
Soran4 ayHangisini sevgilimi mi diyorsun
Cevap sahibi4 ayKarını
Soran4 ayDur bismillah yeni geldi daha evi temizledi yemek yapamadı bugün şimdi sarılacam yanına girip
Cevap sahibi4 ayGit öp kokla hallet s. kine sağlık
Soran4 ayAynen özlemişim çocuğumun anasını
Cevap sahibi4 ayHahahaha :) s. ik geç kanka si. kinin kiri fazla bağlanma kaltaaa. ğa
Soran4 ayÇok özlemişim 2 sinide varya 6 saat sohbet ettik eşimle de yatakta
Cevap sahibi4 ayKaç posta attın? Sevgiline de attırdın mı sonra
Soran4 ayİkimizde sevgililerimizi bıraktık sadece birbirimiziniz artık
Cevap sahibi4 ayYav sen çok canım adamsın ya, fazladan a. mm bırakılır mı?
Soran4 ayDüzgün konuş diğer bıraktığım kiz doktordu o evlilik istiyordu böyle yurutemem ben dedi bende çocuğum önemli benim için dedim kusura bakma dedim
Cevap sahibi4 ayYarın öbür gün malına vurdurmaya gelir diğer hatun da yine bi elin yağda bi elin balda olur ;)
Soran4 ayKeşke gelse çok seviyorum onu hatta cocuk felan büyüse evlenirim onunla yaşarım
Cevap sahibi4 ayKanka mcığına çaktığına bak geç bu işleri hatunlara kendini kaptırdın mı ağzına ederler
Soran4 ayVallaha ben seviyorum ya gözüm görmüyor başka kadını direk böyle evlenmek istiyorum onunla cocuk yapmak falan istiyorum sevince
Cevap sahibi4 ayO yüzden eski kadını pompalıyon demi 😂😂
Soran4 ayKanka şimdi eşimi seviyorum bak orası ayrı çocuğumun annesi ama cocuk olmasaydı sevgilimle evlenirdim net yani bu
Gizli Üye(30-35)4 ayŞans ver ama kesinlikle nikah işlerine girme çünkü seni cepte görmesin. Tekrar hata yapmaması için sürekli baskı kur değersiz hissettir.
04 Yorumla
Soran4 ayDeğersiz hissettiremem daha cocuga oluyor olan sonra birbirimize muhtacız oglandan dolayı mecbur
Cevap sahibi4 ayÇocuk için affettigini bilsin 👍 zaten bu başlı başına eski değerinin olmadığını hissettirir. Huzursuzluk olmazsa çocuk için sıkıntı olmaz ayrıca her şey eskisi gibi olursa tekrar aldatma isteği olur. Yani bazı şeylerin eskisi gibi olmadığını bilmesi gerekir.
Anlıyor musun?
Soran4 ayOrası öyle tabi ama yine cinsellik devam eder aramızda çocuğumun annesi sonuçta
Cevap sahibi4 ayCinsellik devam etse bile kesinlikle eskisi gibi olma çünkü aldatmış seni.
Çok daha farklı davran.
Gizli Üye(36-45)4 ayBir baba olarak benim içim sızlandı. Bence şans ver
017 Yorumla
Soran4 ayMecburum vermeye sevgilimi terk edicem mecbur yine esimle bir arada olucaz cinsellik yaşadığım oglumun annesi olarak gorucem onu
Cevap sahibi4 ayEvet öyle gör. Eşinin aldatmasına neden olabilecek neler vardı onu da sorgula. Sen neyi eksik bıraktın. Belki yeni dönemde birbirinize de iyi gelebilirsiniz
Soran4 ayBir şey yoktu aslında herkes bana dönme diyor zaten ama mecburum cocuk yapamıyor ama dönünce öyle tam aile olmak istiyorum yani kardeş kardeş yapamayız yani tabi eskisi gibi olmaz ama
Cevap sahibi4 ayKardeş kardeş olmaz. Aranızda illa çekim de olur bence. Bir şey yoktu diyosun ama bunun farkında değilsin. Duygusal bi ilgi aramış sende ve boşluğa düşüp aldatmış bence. Neyse eski yaraları çok deşmeyeyim. Ama şans ver 🙏
Soran4 ayGel artık diye ağladı telefonda zaten çok seviyordum onu ondan üzüldüm bende olan biten her şeye neyim eksik dedim neden yaptı dedim
Cevap sahibi4 ayHer şey iyiye gidecek bence 🙏
Soran4 ayDostum sırf oglum için çok sevdiğim sevgilimi terk ettim eşime dönucem tam anlamıyla birbirimize muhtaç insanlarız çünkü umuyorum ki hayatındaki tek erkek ben olurum oğlan büyüdükten sonra da çünkü çok etkilendim ilkinde
Cevap sahibi4 ayBoşanmayı düşündüğüm çok an oldu ama çocuklar için kaldım. Eşimi şu an daha fazla seviyorum.
Soran4 aySeninde aynı durummu
Cevap sahibi4 ayYok bizde yatak yok denecek kadar azdı. Aldatmayayım boşanayım vs diye düşinmüştüm
Soran4 ayYok Esin başkasıyla yaptı mi
Cevap sahibi4 ayYok öyle bşey olmadı
Soran4 aySenin durum daha iç aciciymis
Cevap sahibi4 ayYani aldatılmak hissi kötü bişeydir eminim. Ama eşin cinsel olarak aldattıysa bi tık daha katlanılabilir. Duygusal aldatması daha çok koyar
Soran4 aySöyle soyleyim ikisi de çok kötü bunun cinseli duygusalı olmaz ama cinsel olarak aldatti agliyor çünkü o da bensiz şu an özellikle bakıyorum bazen kimse gelmiyor evine hiç
Cevap sahibi4 ayİkinize de iyi gelecek. Seni seviyor bence. Duygusalı cinseli o yüxden olur. Sevgisini yitirmemiş. Sevgii varsa tekrar yoluna girer her şey. Ben inanıyorum
Soran4 ayUmarım
Gizli Üye(25-29)4 ayBen böyle bir anne ve babanın çocuğuyum babam bıze koyamadıgı iÇin barışmıştı şu an 25 yaşındayım annem 50 geçen yıl annem babamı aldatırken yakaladım ah garıp babama dıyemedim. Tekrar barışma
11 Yorumla
Soran4 ayNerede yakaladin daha annen niye böyle ki
Bende çocuğum için mecbur donucem yapamıyor cocuk
Zor durum arkadaş iki ucu boklu değnek
Bence ayrıl
08 Yorumla
Soran4 ayCocuk için şans istedi mecburum yatağı cope attım yeni yatak aldik gelecek yeniden basliycaz
Soran4 ayZaten ayriydik ya dediğim gibi cinsel ihtiyaclarimiz var benim özellikle bunu biliyor onu yatak arkadaşım gibi çocuğumun annesi gibi gorucem
Soran4 ayMecbur ne yapayım başka şimdi oğlum olmasa bana kadin mi yoktu
Soran4 ayYaşlar genc daha bizim
4 ayBence vermemelisin aldatmanın affı olmaz bi yapan tekrar yapar
08 Yorumla
Soran4 ayHiç bir fikrim yok sadece oğlan bensiz yapamıyor ne yapsam bilmiyorum canımı acıtıyor sürekli gitme demesi
- 4 ay
Oğlunu alıp başka şehirde yaşa bence
Soran4 ayHanımefendi oğlanı alsam ağlayacak bu sefer annem nerede annem nerede diye bir arada istiyor bizi
- 4 ay
O zaman cocugun icin katlanacaksın kadına bey abi
Soran4 ayÇocuğun üstüne yemin etti aldatmam bir daha diye ama sadece onu yatak arkadaşı olarak görürüm bu saatten sonra
- 4 ay
Evladının üstüne yemin eden bi kadından pekte bir şey beklenmez
Soran4 ayÇok ağır bir yemin etti zaten ben onu sadece cinsel olarak görürüm bu saatten sonra bir de çocuğumun annesi öyle ozel olarak benim hayat arkadaşım değil yani
- 4 ay
🤷🏼♀️
4 ayYani şans ver istersen ama bir kere aldatan bir daha aldatır senin durumunda çıkmaz gibi bir şey
01 Yorumla
Soran4 ayCocuk için senden şans istiyorum bana bir şans ver dedi ama şimdi benim sevgilim var onu bıraksam bir daha aldatsa beni döverim diye korkuyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 367 cevap paylaştı.
4 ayverme aq aldatmanin affi olmasın bi de evlilikse
214 Yorumla
Soran4 ayCocuk olmasa zaten aramam bile yapamıyor oğlan bensiz nasıl yapsam bilmiyorum
- 4 ay
abicim cok kucukmus harbiden yavru:( onu bu duruma alistirmaya calissaniz
Soran4 ayNe yapacağımı şaşırdım
Soran4 ayKorkuyorum bir şey olacak diye çok düşkün bana
- 4 ay
bir de erkek, hayatının her yerinde baba karakterine çok ihtiyac duyacaktır büyürken. az önce okurken bir yorumda görmüştüm, aynı evde kalsanız mesela¿ yavru büyüyene kadar böyle olsa, sonrası zamanla hallolur zaten
Soran4 ayEski esimde bir şans istiyorum senden dedi bir şans ver bana dedi ama eve gelince bir daha aldatırsa döverim falan diye korkuyorum bende
- 4 ay
bana kalırsa en iyisi her zaman şüpheci yaklasmaktir. sorunu önler. tabii ki hanımefendi gerçekten değişmiş mi;bu konuda hiç bir bilgim yok fakat bana kalırsa aksi durumları önlemek adına ikinci bir şans vermemek her zaman daha iyidir..
Soran4 ayBilmiyorum çocuğun üstüne yemin etti o kadarda srfsz olamaz diye düşünüyorum sevgilimden ayrilicam şimdi sırf oglum mutlu olsun diye
- 4 ay
umarım mutlu olursunuz kararlarınız sızı pısman etmez, aksine mutlu eder.. iyi geceler
Soran4 ayUmarım hanımefendi bir daha aynı şeyi yaparsa çünkü oturma odasına asarım onu
- 4 ay
oha sösldçdldldls
Soran4 ayCiddiyim ilkinde ayrıldık cocuk sende kalsın dedik yapamadı tek başına çağırıp da şimdi aynı şeyleri çocuğum ve bana yasatirsa eskisi gibi olmaz
- 4 ay
madem öyle birisin o zaman kendine oğluna ve kadına iyilik yap evli olup kocasını aldatan birisiyle tekrar yakinlasma mesela?
Soran4 ayOğlan için yeniden birleşicem başka Çare yok ağlıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
4 ayÇocuk için evet
01 Yorumla
Soran4 ayÖzlemişim eşek sipasini bütün gün dinlendik 3 umuz de yaptı yapacağını ama eşimi de çok özlemişim 6 saat falan konuştuk yattıktan sonra aralıksız
Aşk İlişkileri konusunda 349 cevap paylaştı. Boşandıysan dönme bence
02 Yorumla
Soran4 ayDöndüm artık
O zaman velayeti sana versin
01 Yorumla
Soran4 ayBenle yaşayacaklar işte
4 ayAbi bence Bikere yapan hep yapar
010 Yorumla
Soran4 ayCocuk var ne yapalım
Soran4 ayAğladı gel artık diye oğlanla ölüyoruz diyor
- 4 ay
O zaman şans ver
Soran4 ayZaten vericem bir daha yapmaz umarım sevgilimi terk ettim çünkü onun için tekrar
- 4 ay
Aaaa tüh
Soran4 ayVallaha dayanamıyorum
- 4 ay
Allah yardımcın olsun abiğ
Soran4 ayCok Sağol doğru mu yaptım diye düşünüyorum hala
- 4 ay
Doğru değilsede çocuk için denemiş oldun değer mi evet değer söz konusu evlat çünkü
Soran4 ayAynen
Gizli Üye(36-45)4 ayÇocuk büyüyecek babasını aramayacak bile sen bir ömür yüz yüze bakacak mısın
01 Yorumla
Soran4 ayMecbur
Gizli Üye(25-29)4 ayKadındır elinin kiridir takılma affet önemli değil
34 Yorumla
Soran4 ayNasıl elinin kiridir
Cevap sahibi4 ayAman önemli bir şey değil
Kadınlar severken de aldatır kaçamak o
Ama asla aklına gelmez o aldattığı eşini sevmeye devam eder
Soran4 ayYuhhh
Cevap sahibi4 ayZjdjfhfj
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
4 ayBence uygun bir dille anlatmak lazım.
00 Yorumla
4 ayAllah yardımcın olsun zor bir karar
01 Yorumla
Soran4 ayAynen
Gercek pismanlik yoksa barisma
02 Yorumla
Soran4 ayOğlumun ölüsünü öpeyim ki bir daha senin dışında birinin altına yatmiycam diyor bende çocuk için gelmek istiyorum dedim gel artık diye agladi arkada çocuğun sesi geliyor uğgg diye en çok çocuk için istiyorum sevgilimi birakicam mecbur bu hikayede yanan o oldu
Asla...
08 Yorumla
Soran4 ayYapcak bir şey yok cocuk var
Soran4 ayBen onu sadece s.. KS arkadaşı olarak çocuğumun annesi olarak gorucem zaten cocuk üzecek bir şey yaparsa elimde kaydı var yüzünü göremez 1 dakika daha
Soran4 ayÇok teşekkür ederim annem çok mutlu oldu tekrar birlesicez esim ve çocuğumla diye ona söylemedim böyle yaptı bana diye bende onun annesine gidicez herkes bir barisicak oğlan için yeniden basliycaz
Soran4 aySağol dediğim gibi cocuk için zaten alıyorum evime onu eski yatagi cope attım yeni yatak aldik yeniden başlayalım diye sadece annesiyle yatarım ben cocuk benim sevgilim olsa yine çünkü üzülür
bence vermelisin
01 Yorumla
Soran4 ayVallaha şans istiyorum senden dedi ama döverim diye korkuyorum bir daha aynı haltı yerse
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Aldatma affedilmez
05 Yorumla
Soran4 ayCocuk var maalesef
Soran4 ayDostum bak çok sevdiğim sevgilim var evlilik düşünüyorduk sırf oglum için ondan vazgecicem eski eşime donucem cocuk bir daha gelmiyor maalesef
Soran4 ayYapcak bir şey yok oğlan göz göre göre perişan edemem
4 ayBüyüyünce yine aldatırsa
01 Yorumla
Soran4 ayBüyüyünce derken
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
4 aySen bilirsin
01 Yorumla
Soran4 ayKararsızım ama bu gidişle giricem
4 ayHayır kesinlikle
01 Yorumla
Soran4 ayCocuk var maalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
4 ayHayid
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ayEe naptın
05 Yorumla
Soran3 ayDöndüm ne yapacaktım başka çocuğun üstüne yemin etti kurana el bastı görüşmüyorum diye
Cevap sahibi3 ayİnşaallah bir daha yapmaz şimdi aranız nasıl
Soran3 ayAramız mı daha çok çocukla haşır nesirim ama koynuma aldim bir kaç gündür çocuğumun anasi diye oğlana zehir oldu bu süreç en çok ama telafi edebildim anladı o da
Cevap sahibi3 ayÇocuk sevinmiştir bir araya geldiniz diye
Soran3 ayÇok sevindi gözlerinin içi gülüyor şu an annesiyle beni görünce tepkisini ölçmek için böyle elini tutuyorum mutlu oluyor
Gizli Üye(25-29)4 ayUzuldum ya
012 Yorumla
Soran4 aymaalesef durum bu çocuk için şans istiyorum diyor eski esimde benimde sevgilim var onu bırakırsam birde aynı şeyleri yaşarsam döverim diye korkuyorum bu sefer
Cevap sahibi4 aySevgilinde bi yerde haksız cocugun var senin öyle tepki vermemesi gerekiyor ne demek gidersen biter diye
Soran4 ayBende aynı şeyleri söylüyorum ama annesine dönmüş sayarım seni diyor gelir arada kalır ama ben öyle yürütmem diyor
Cevap sahibi4 ayÇok karişik bi muhabbete girmissin ya seni cok iyi anliyorum bende sevgilimle cocuklarimin arasinda kaldim ama cocuklarimi sectim
Soran4 aySen eski kocana mi döndün evlendin yeniden
Şimdi eski esimde yemin ediyor çocuğumun olusunu göreyim aldatmam bir daha diyor o kadarda srfsz olamaz diye düşünüyorum
Cevap sahibi4 ayEvet bosanmak istedim cunku bana yaklasirken igreniyordum devam edemezdim bu seferde beni cocuklarimla tehtid etti bende mecbur bosadim cocuklari ona biraktim sonra sevgilim oldu evlenecektik hatta cocuklarla paylastigimda agladilar bende geri dondum
Soran4 ayşu an kocanla yapiyor musun peki
Cevap sahibi4 ayEvet doneli 2 sene olacak
Soran4 ayIgrenmiyormusun hala sevgiline ne oldu peki kocan yüzüne vurmadı mi bu olayı
Cevap sahibi4 ayVurdu sende yaptin diyor utanmadan ama aramizda fark var ben seni aldatmadim dedim igrenmiyoruz herseye yeniden basladik
Soran4 aySevgiline ne oldu madem igrenmiyordun niye bosandin
Cevap sahibi4 ayGeri dondugumde igrenmedim bilmiyorum hatta bi ozlem vardi icimde sevgilimide cok seviyordum ama birakmak kolay olmadi guzelce anlattim ona o tekrar aldatir seni falan dedi saydirdi ama bi sekilde yolumu ayirdim ondan
4 ayevet ver
01 Yorumla
Soran4 ayVerdim zaten bugün dinlendik yattıktan sonra 6 saat karimla konuştuk oğlanı özlemişim ayrı ama karımı da o yaptığına rağmen çok özlemişim bırakamadık birbirimizi sarıldık
Sakın verme
01 Yorumla
Soran4 ayBaşka Çare yok mecbur gelecek
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer