Sevgiliniz evlilik sözleşmesi isteyip sizi çalıştırmak istemese ne yapardınız kızlar?

Ulan ben çalışıyorum zaten kimse mali mülkü isim yok minnet etmem gururlu kariyim sunan beraber yaşıyoruz anı şeyler oldu üst üste geldi evimden oldum can güvenliği riskim var hani mecburi onun evinde yaşıyorum evin hanımı gelini gibiyim herşeyi yapıyorum neyse s et onları beni çalıştırmak dahi istemiyo kapatmak istiyor makyajıma pavyondaki konslara benzediğini milletin bana baktığını söyledi beni böyle kabul ettin degistiremezsin ki ben kariyer gelecek odaklı caliscam yarın olduğunda cocuklarla bu başıma kalcam. ne halt yicem dedim evlilik sözleşmesi olayını söz de annesi demiş aklına girmiş te ee beni çalıştırmayacaksin geberip gidince bı halt yok ben sıfırdan çocukla bı başıma ne yapram yicem lan

Güncellemeler
4 ay
Benim mantığım ağır basar şimdiden böyle ise evli Ken daha çok istekleri istediği kategori ye sokma caliscak en mantıklısı yol yakindan ayrılmak geçici sığınma evinde kalip işe gidip birikim yapıp tek başına veta ortak kız ark ile eve çıkmak daha hayirlsii gözüküyor
Güncellemeler
4 ay
dimi veya günlük 1700-2000 işlere gidip 1000 otele verip 500 yemek verip 500 köşeye koysam. Daha sonra birikimdeb sonra ev tutabilir 45 maaş alsan 15 kira versen 15 gelir gider vs 15 cepte 15 vadeli için birikio yapıp 300 atsam 20 bi
Sevgiliniz evlilik sözleşmesi isteyip sizi çalıştırmak istemese ne yapardınız kızlar?
Cevapla