Artık bu duruma geldik. Çevremdeki hemen hemen her kadın çalışıyor ama ben çalışmak istemiyorum. Acaba bunu söylediğimde, çalışmam ister mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim abim fizyoterapist 10 bine yakın maaşı vardı. Baya bir birikim yaptı. Kendi kliniğini açtı yanında birkaç doktor diyetisyen psikolog estetisyen falan da çalıştırıyor. Durumu iyi yani maşallah. Evlenmedi biz bulalım dedik.
İlla da öğretmen istiyordu. Bulduk iyi bir kız. Kızla konuşmuşlar kız demiş ki evlenince öğretmenliği bırakacağım çalışmayacağım çocuğuma bakarım demiş.
Abim de kabul etmemiş bir daha görüşmediler. Abim dedi ki dünyanın binbir türlü hali var ben iflas edebilirim mesela. Veya işsiz güçsüz kadın kafayı benimle bozabilir uğraşamam dedi.
Bana biraz saçma geldi ama bilmiyorum.320 Yorumla
Soran+1 yılBuda abinin kendi seçimi tabiki, saygı duyarım ama çalışmak istemiyorum diye beni hayatından çıkaracak biriyle benim işim olmaz. Bak ben lise mezunuyum, bir gün çok sıkıntıya düşerşek, tabiki taşın altına elimi sokarim ama düsmedikçede, ćalısmak istemem
- +1 yıl
maddi gelir değil sevgi üzerine kurulmalı yuvalar
Cevap sahibi+1 yılİyi de diyelim 20 yıl lüks içinde yaşadınız birden iflas etti. Sen geldin 40 50 yaşına. Bu yaştan sonra çaycı mı olacan temizlik yapamazsın sekreter olamazsın fabrikaya almazlar. Ama rutin hafif bir işin olsa sıkıntı olmazdı. Amaan bilmiyorum işte.
- +1 yıl
kader. kimse geleceğini bilemez. kazandıkça birikim yapabiliyorsa geleceğine emin bir şekilde bakar. yok eğer birikimi yoksa olduğu kadar der kanaatla geçinir.
Soran+1 yılO zaman evlatları olur, onuda geç, niye is bulamıyor? Evet çaycılik yaparım helal parauyla, niye güceniyim.
Cevap sahibi+1 yılÖğretmenlik yapmak yerine çaycılık mı?
Soran+1 yılBen lise mezunuyum canım. Kasiyerlik, sekreterlik vb bikaç iş dışında çalışmadım.30 yıl sonrada bu işleri bulurum
Cevap sahibi+1 yılBulamazsın
Cevap sahibi+1 yılYaşlı kadını kasiyer sekreter reyon görevlisi tezgahtar yapmazlar
Soran+1 yılBaşka iş yaparım bende, temizlik giib
Cevap sahibi+1 yılSen aslında çalışmak istemiyorsun
Soran+1 yılZora girmedikçe çalışmıycam. Ama açık üni okumayı düşünüyorum, boşanmayada hazırlıklı olurum. İnsanın başına ne geleceği belli olmaz
Soran+1 yılİkna edersem içerden okumayı çok istiyorum. AMa yok diyorsada zorlamam
Cevap sahibi+1 yılAçık üniyle boşanmaya hazırlık olmuyo. umarım felaket yaşamazsın gerçekten üzücü olur
Soran+1 yılEn azından iş bulma imkanımı geliştirir
Cevap sahibi+1 yılAçıkğretim özel sektörde değersiz
Soran+1 yılBilmiyorum, en azından şansımı denerim. ya da boşandıktan sonra 5 yılımı verir, ailemin desteğiyle içerden bir bölümde okuyabilirim. Aile konusunda çok şansşıyım, hep maddi ve manevi destek olurlar
Cevap sahibi+1 yılBence evlilik konusunda risk alınabilir ama meslek konusunda risk alınamaz.
- +1 yıl
sırf çalışıyor diye bir kadının değeri lmasi çok garip gercektrn soran arkadaşa kesinlikle katılıyorum brni ben olduğum için sevmeyen bir adamla asla ama asla isim olmaz senin abinin psikolojisi bozuk bence pinti sorumsuz bir insanın teki
Cevap sahibi+1 yıl@OneStepCloser94 sen okuduğunu anlamıyorsun galiba? Çalışmıyor diye değeri yok demedim. Çalışanı tercih ediyorlar dedim. Bunun da birçok mantıklı sebebi var. Say say bitmez. İsteyen istediği kişiyi tercih eder kime ne ki? Sen demişsin ki çalışmıyorum diye beni hayatından çıkarırsa çıkarsın. Yahu adamlar hayatına almıyor ki çıkarsın. Tanıma gereği bile duymuyor. Bu da eleştirilemez. Herkesin kendi tercihi kendi hayatı.
Sen fakir biriyle görüşmeyi bile kabul etmiyorsan sana biri para düşkünü dese ne kadar haklı olur?
Bence insan önce kendini düşünmeli. Başka bir erkeğin merhametine bırakmamalı hayatını. Artık erkeklere güven olmuyor. Nafakalar 500 lira civarı, üstünü adam isterse veriyor hakim zorlamıyor. Bence çalışmak bu devirde en büyük ihtiyaç
En İyi Cevaplar
Sen bakire misin? Eğer cevabın evetse bunu kocandan isteme hakkın vardır. Erkekler işine geldiğinde kadın-erkek eşittir demeyi biliyo. Madem bir kadından namus bekliyolar kadın cinsel anlamda erkekle eşit değil o zaman ben de kabul ederim eşit olmadığımızı. Erkek çalışsın kadın otursun evde. İşlerine gelince kadın erkek eşit işlerine gelince eşit değil olmaz. Madem eşit değiliz o zaman erkek çalışacak kadın evde yatacak.
328 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle, ağzına sağlık... işlerine ne gelirse, yok öyle dünya paşam. şu an çalışsın diyen hepsi, bakire olmayan kızla evlenme. şu an beni suçlayan her kız, hemcinsi bakire olmasa, oruç pu der. Nerede burdaki eşitlik. Daha tabuyatimızda bile eşit olamıyoruz. İşlerine gelince eşit, gelmeyince kasar
- +1 yıl
Aynen sinir oluyorum hem kadın bakire olacakmış hemde kadın da çalışacakmış. İşine gelince kadın erkek eşit değil işine gelmeyince eşit. Made bakire arayan bir erkek namus mamus diyip duruyo sen de diyeceksin ben kadınım sen erkeksin eşek gibi bakacaksın bana. Erkek ne işe yarar erkek adam evini geçindirmek zorunda. Bir kadını besleyemiyosa neden evleniyo ki?
- +1 yıl
sizin dusuncenızde bır kadınla evlı olmak ıstemezdım mesela bekaret namus meselesı degıl erkegınde kadınında bır ailede gorevlerı vardır Aile kavramını ve kutsallıgını bılmıyorsunuz bence sız evlenılecek degıl eglenılecek kadın tıpısınız
Soran+1 yılAyyyy ağzına sağlık, Şu an ilk ken birini reelde tanımak isterdim. Biliyormusunuz, Şu an çalışacak diyen bütün herkese çalışırım ama bakire değilim deseyd vay o Rüştü derlerdi. işteedebiyat ve feminizim anlayışı bu kadar bunların
Soran+1 yıl@devilish_humanity bende senin gibi bir erkekle evlenmek istemem. Kadın çalışmalı diyorsan, bakire olmamasımı hoşuna gitmez. Nerde eşitlik
- +1 yıl
Onlara diyeceksin kadın erkek eşitliği diyosan kadın da çalışacak diyosan kadın erkek eşitliğ cinsellikte de vardır nokta. Madem konu din ve bakirelik e dinde Allah erkeğin görevidir diyo kadına bakmak. Hiçbir erkek karısını çalışmaya zorlayamaz. Hayat müşterektir lafını benimsemişler. Ayrıca çoğu erkek düğünden sonra altınları alıyo kızdan ne hakla ya. O altınlar dinde kadınlık hakkıdır ve sadece kadınındır. İşlerine gelince din bekaret namus işlerine gelince hayat müşterek hassiktirsinler.
Soran+1 yılAllah aşirk koşuyır hepsi, Allah hepsini ıslah etsin. Din aşırı derecede sapıtılıyor, kıyamet yakın bence
- +1 yıl
Bak bu linkte boşanma davasının ayrıntıları çok ilginç. Bir erkek karısını anne babasının evinde de yaşatamazmış o zaman kocalık vazifesini yerine getirmemek oluyor. Ayrıca düğünde takılan bütün altınlar kadına ait. Bu boşanma davasında altınlar bozdurulup evin ihtiyaçları için kullanıldı kararını yargıtay bozmuş Yani erkek kadından altınları alıp evin ihtiyaçları için kullanamaz evin ihtiyaçlarını karşılamak zaten onun erkeklik vazifesidir. Bence kızlar uyanık olmalı ezdirmeyin kendinizi bu keko zihniyetlilere. Madem bekarete takıksınız kadın erkek eşit değildir evet eşit değildir o zaman bana bakacaksın o altınla da benim kadınlık hakkımdır sana bir çeyrek altın bile vermem demeyi bilmeli kadın.
www.baroturk.com/...rsa-taksin-kadinindir-769h.htm
Soran+1 yılAynen, kendime kullanırım. Takar, süslerinirim.
- +1 yıl
ıkınızde sacmalıyorsunuz ben ne dınden ne bekaretten ne namustan bahsedıyorum. evlilii o kadar basıtlestırdınız ki ona kızıyorum. evlilik dedıgın sey aile kurmak ve o ailenin huzuru mutlulugu bereketı ıcın calısmak cabalamaktır. eger bır evı erkek tek basına gecındırebılıyorsa kadının calısmasına gerek yoktur ama eger gerekırse kadınında calısması gerekebılır. calısan kadın namussuz degıldır sızın yaptıgınız sey çalışan kadına namussuz damgası vurmaktır. gelirim iyiyse karımı çalıştırmam gerek duymam. boşa yazıyorum ben ne desem anlamassınız benı
Soran+1 yıl@devilish_humanity benim bütün cevaplarımı oku, asla bir kadına, heleki helal yolla çalışan bir kadına namusuz damgası vuracak bşri değilim. Çalışmak isteyebilirde, bu onun kendi seçimi. Bakire olabilir ya da olmayabilir, buda onun kendi seçimi. Ayrıca bir ev için çabalamak, sadece maddi değildir. Kocanın parası maddi olarak yetiyorsa, çalışmam diyorum ama zordaysa, o benim kocam ve tabiki çalışırım. İşin bide manevi boyutu var, ev hanımlığı küçük bişey değil. Saatlerce evi temizliyorsun, yemek yapıyorsun, kocan yorgun dşye çocuklarla en çok kadın ilgileniyor. Ayrıcam hem anne, hem baba az zaman ayırınca, çocukların gelişiminde ciddi zararlar oluyor. Ödeviydi, oyunuydu, bakımıydı, okuluydu, gezdirmesiydi. Hepsiyle anne ilgileniyor. Bide kadını kendine bakımı vardır, emin ol oda saatler alıyor. Kadınlar, erkekler gibi değil. Dediğim gibi., çalışabilirde, bu onun kendi seçimi
Soran+1 yılAma işine gelince eşitiz, malmıyım bir tek ben çalışıyım diyen erkek; bakire olmayanla evlenmem, oru s pudur demesin, o pislikler işlerine gelincemi eşitler. Sen bakire olacaksın, kadınsın diyorsan. O da sen erkeksin, bana bakacaksın der
- +1 yıl
bu yorum sahibinin soylediklerini destekledin bu yüzden aynı dusuncede oldugunu dusundum neyse konu uzamasın ben fıkrımı soyledım sadece benım evlılık nıyetım yok ben boyle ıyıyım evlilikten mıdem bulandı yeterınce
Soran+1 yıl@devilish_humanity yorum sahibi gayet zekice söylemiş. Ya adam gibi eşitliği her konuda savunun, ya da kesin sesinizi diyoe. İşinize gelince eşitiz, gelmeyince kadın şöyle olmalı ditor. Konu sadecw bskirelikte değil. İkiside çalışmasına rağmen, ev işi, yemek, çocuğun sorumluluğunu annenin diyen kaç insan gördüm. Nerde yeniden o eşitlik
- +1 yıl
Aynen ya işlerine gelince kadın erkek eşit kadın çalışacak işlerine gelmeyince eşitlik yok. Kızkardeşim de eşi de çalışırdı kadın da çalışacak der ama kardeşim eve gelince bir de mutfağa girerdi. Yani kadın hem çalışıyo hem de ev işi yine kadına. E o zaman temizlikçi parası ver. Hem altınlarını da aldı evin borçlarını ödemeye. E madem konu din namus kadın erkek eşit değilse o zaman erkek kadına bakacak kadına ayrı ev açacak kadın evde oturacak altınlarını da bozdurmayacak. İşlerine gelince hayat müşterek lafını kullanıyolar yo öyle yapma. Erkeklerin bu kurallarıa uyan kadın aptal kadındır.
- +1 yıl
o erkekleri siz kadınlar yetiştiriyorsunuz ben çok gordum erkegı poh pohlayıp kızları hızmet etmeye zorlayan anneleri birazda bu durumu duzeltecek olan kadınlar anneler. siz ne yapıyorsanız kendınıze yapıyorsunuz genelleme yapıyorum ama malesef anadolu kadını bu sekılde bu baskıyla yetısıyor erkekte her hakkı kendınde goruyor toplum degısmedıkce bu mantık deişmez
Soran+1 yıl@devilish_humanity ben oğlunada iş yaptırsana dediğimde, annem o erkek diyor. Kardeşimde çalışmıyor, evde boş boş oturuyorlar. Baba ve anne veriyor tabi. Ama dediğin doğru, erkek her hakkı kendinde görüyor ya, gördüğü o ya? Peki bize gelince niye düşüncen değişiyor, bizede erkekler çalışır, kadın ev hanımı olur dediler. İsterse çalışabilir dediler. Erkekler niye karım çalışsın diyor. Onlarda aslında öyle biyütüldü. Ama biz erkekte yardım etsin dediğimizde, o erkek diyorlar. Biz erkeklerin işine geldiği konuda eşitiz, gelmediği konuda değiliz. Ve ayrıca ben kimsenin keyfinin kahyası değilim. Hayatımı erkek düşüncesine göre yaşımıycam, kendi düşünceme göre yaşıycam. Onların tek derdi kadını köle gibi kullanmak. Hem marifetli olsun, hem bakire olsun, hem çalışsın, hem eve baksın, hem çocuğa baksın, kısacası keyfimin kahkası olsun. Gerçekten bunu göremiyorlar mı kızlar
- +1 yıl
@ozianna daha kotulerı var kadına şiddet kadına tecavüz v. b. biz bunlarıda kabul etmıyoruz evet kadın erkek eşit mi diye sorarsan ben eşit değil derim. erkeğin fiziksel farklıkları var her kadın onu kollayan koruyan sahip çıkan bir erkek ister bu yuzden hıcbır zaman esıt olamaz ama kadınlarımızı baştacı yapıyoruz tüm gericilere ragmen Atatürkçüyüz kadınlarında haklarına saygılıyız
- +1 yıl
Ben de 19 yaşıma kadar böyle bir ortamda yaşadım erkek kardeşim yok ama Tokatta yaşadım zihniyet buydu 19 yaşımda bir gün birden evde kimse yokken eşyalarımı aldım çıktım otobüse bindim Bodruma gitti orda iş bulmaya yani evden kaçtım :-D ertesi gün annem babam nasıl ağlıyolar bikaç gün sonra döndüm ama o günden sonra hiç baskı yapmadılar. Ben ergenlik dönemnde bile hiç bir zaman üzerimde baskıya izin vermedim kocam da baskı yapsın yine alır eşyalarımı kendime yeni bir hayat kurarım. O evden kaçma olayı hayatımın bir dönüm noktasıydı bir daha kaçmayayım diye izin verdiler her şeye ve kararlarıma saygı duydular.
- +1 yıl
sonucta sende benım dedıgıme geldın sızın evde bıle boyle ben o gorusu desteklemıyorum gerkırse kadında calısır erkekte aıle bır cıkar ılıskısı olmamalı tum soyledıgım bu
- +1 yıl
@devilish_humanity çıkar ilişkisi diye bişey yok erkek kadına bakmak zorundadır. En azından madem bakireyle evlenmek istiyo kadın erkek eşit değilse iş paraya gelince neden kadın da eve para getirmek zorunda? e hani eşit değildik o zaman erkek baksın
- +1 yıl
@devilish_humanity Zaten karısına bakamayan erkek erkek değildir. Karını doyuramazsan elin herifi mi doyuracak?
- +1 yıl
@ozianna herkes sen degıl senın kadar sanslı degıl sen yatın dıye herkes oyle yaacak degıl yenı nesıl yetıstırırken bılınclı nesıl yetıstırıp bu durumu duzeltmek gerekır. sımdı sen 40 yasında bır kadınsın 20 li yaslardakı kızlara verdıgın akıl akıl karı degıl. yangına korukle gıdıyorsun once herkes aile kurmanın oyle basıt olmadıgını bılsın evlılık ortak bır yasamdır gerekırse kadında calısır gerekırse erkekte bebegın altını temızler yemek yapar bunlar kotu seyler degıl zor seylerde degıl ama yok o bakıre ıstıyorsa karısını calıstırmayacak. namus ta namus dıyorsa kadın calısmasın bunlar cırkın zıhnıyetler sızde bu dusunceye kendınızı alet edıyorsunuz benım kızdıgım nokta bu bız bunları tartısırken mıllet uzaya gıdıyor kanser tedavısı bulunuyor teknolojı 3 gunde hızla ılerlerken bız namus tartısmasından bı bakıyoruz teknoloıyı agzımız acık ızlıyoruz daha cok sayarım ama neyse kapansın konu bence cok uzadı
- +1 yıl
@devilish_humanity Kadın erkek eşitse her konuda eşittir ya da değildir. Yok öyle o konuda eşit ama bu konuda eşit değil safsatası. yok öyle yağma evlilik ortak yaşamdır diye geçmek. siz kadınların cinsel ihtiyaçlarını anlamayı redediyosunuz ben neden iş paraya gelince çalışmayı kabul edicem. Evet madem devir değişti bekaret de daha az önemli o zaman erkekler de kadının geçmişine bakmamayı öğrensin. Erkek yapmışsa kadın da cinsel ilişki yaşamış olabilir biz erkeğio haliyle alıyoruz ama erkekler bekarete takıntılı. Ayrıca devir ne olursa olsun Kuran gelen son dindir her devirde erkek karısını beslemekle yükümlüdür. Ben benim geçmişime bakan erkeğin bu sorumluluğunu sırtıma almak zorunda değilim.
Soran+1 yılAynen öyle. İşinize geldiği gibi değil, adetli yaklaşsınlar. İki yüzlülük yapması lar artık
Soran+1 yılKız onu boşverde eski sevgilim mesaj atmış, barışmak istiyor. Ne yapacağımı şaşırdım
- +1 yıl
iyide ben asla esımın ya da sevgılımın cınsel ıhtıyaclarını yabana atmam atmadımda bır kere olsun yorgunum demedım bır kere olsun ıstegını gerı cevırmedım hıcbır ıhtıyacı karsısında yetersız olmadım yınede yaranamadım
- +1 yıl
@ozianna sen tum erkeklerı aynı kefeye koyuyorsun ama kadınlarda az degıl erkeklerı genellıyorsunuz ama bence kadınlarda erkekler kadar suclu sadece erkeklere yuklenmeyın ben erkek haklı kadın haklı demıyorum. esıtsızlıkte yamıyorum savunmuyorumda sadece olusturdugunuz onyargıya tepkı gosterıyorum ben karsımdakı ınsana gore yargılarım genelleme yapmam herkes aynı degıl genelleme dogru bır davranıs bıcımı degıl
Kusura bakma da adam canını dişine takacak çalışacak sende evde oturup dizi mi izleyeceksin? Altta yazmışsın ki çalışmamak en doğal hakkım diye... Kocanın da en doğal hakkı o zaman ikinizde çalışmayın? Çalışmak istemiyorum ne demek ya koca parası yiyen gurursuz kadınlardan biri olmak istiyorsan başka bir gün siz ayrıldığınızda hiçbir gelir kaynağın olmadan kalırsın ortada benden söylemesi...
46 Yorumla
Soran+1 yılKalmam, ailem var, sen rahat ol. Bide dürüst ol, bakire olmayan kızla evlenirmisin? Kadın erkek sözde eşit ya, evlenmen gerekiyor
- +1 yıl
Yani? Bakire olmayan kızla neden evlen miyim? Sende ailenin parasını ye o zaman ne farkı var koca parası yemekten? Hala kendi ayakları üzerinde duramayan bir insan oluyorsun bunu gururuna yedirecek kadar gurur yoksunusun belli ki ailem var diyorsun. :D Ben başka insanların bana bu yaşımda bakmasını gururuma yediremem şahsen... Downvote'un için teşekkür ederim insan müsveddesi...
Soran+1 yılRica ederim tatlım ve oturmak varken, niye illa ayaklarımın üstüne duriyim? Ha mecbur olacak duruma geldiğimde, herkwsten iyi dururum ama gerek olmadıkça, başkasında geçinmeyi tercih ederim ve ben buna zekilik diyorum. Senin ne dediğin umrumda değil
- +1 yıl
Senin görüşüne göre seni geçindiren de aptal oluyor o zaman öyle değil mi? Seni geçindiren adam "zekilik" yapmıyor çünkü... Ayrıca şu yorumlarını düzgün yazarsan sevinirim dilimizi katletmekten vazgeç... Son olarak söyleyeceğim de "zekilik" den çok kendini kısıtlıyorsun, kocanın asgari maaşı yetiyorsa sende çalışıp hayatını daha da güzelleştirebilirsin? Ekstra yiyecekler tüketirsin. Kendine kendi paranla alışveriş yaparsın. Gerçi bunları anlattığım kişi gururdan yoksun her erkeği birbirinin aynısı zanneden lise mezunu çalışmayı eziyet olarak gören bir insan... Neyse sen kendi yolundan git, başkalarına aciz ol, zekilik (!) yap...
Soran+1 yılYok, beni geçindiren babam, abim veya kocam oluyor. Daha iyi giyinmek veya yemek için, o eziyete katlanmaya değmez. En güzel zamanlarımı başkasına, iki kuruş para için çalışarak gwçirmek istemiyorum. Ayrıca benim tek derdim para olsa, kocama gel bana kalan evde oturalım demek yerine, kira otururuz. Neticede o ödeyecek ya, ailemin bana everdiği evdende bahsetmem. Ya satarım, ya da kiraya verir, parasını yerim. Yani ben bencil bşri değilim ve eşimin paraya ihtiyacı varsa, çalışırım. Ama yoksada çalışmam.
Soran+1 yılAyrıca ev hanımlarıda evde boş boş durmuyor. bir evi temizlemek, yemek yapmak, çocuk bakmak, eşine zaman ayırmak, kendine zaman ayırmak zaten yeterince yorucu. Tamam, kabul çalışan bir adam kadar yorulmasakta; biz daha hafif bir bünyeye sahip olduğumuz için yeterince yoruluyoruz. Ama hem ev hanımlığını, hem işi hayatını, hem çocuk bakmak iki kişi olmak demek. Bana tek kişi yetiyor, ikincisine gerek yok
+1 yılErkek evinin rızkını temin etmekle mükellefdir. Ancak günümüzde geçinmek gerçekten zor. Hayatta müşterek fakat kimse kimseyi de zorlayamaz.
22 Yorumla
Soran+1 yılZorda kalırsa, emin ol karısı varken kimseye ihtiyaci kalmaz. Ev sıkıntısına çekmeyiz, ailem bana ev yeri veriyor. 40 milyara yakın para ile yapılır, yavaş yavaş yaparız. Gücümüze göre
- +1 yıl
İşte konuşun anlaşın kavga gürültü olmadan 😊
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
22Cevap
Borç yoksa, adam tek maaşla evi geçindiriyorsa çalışma mecburiyeti olmaz ama bir söz verdinse sana güvenip borca girdiyse tek başına altından kalkamaz adam. Maddiyat çok önemli bir stres sebebi, eşin mutsuz olursa evde huzur olmaz. Oturup konuş şimdiden ayağınızı yorgana göre uzatırsınız...
21 Yorumla
Soran+1 yılYa bende zaten zora girerse, elimi tabiki uzatırım ama geçincek durumda ya, gerek görmem.
Evlenince bende çalışmak istemiyorum ama eşimin durumu kotuyse ona destek olmak icin çalışırım ikimiz beraber evi gecindiririz ama eşimin durumu iyiyse çalışmam. Kim sabahın köründe kalkıp ise gidecek bana göre değil bunlar 😂😂
23 Yorumla
Soran+1 yılAynen, zor durumda değilse çalışmam ama ailem sayesinde sıkıntı yaşayacağını zannetmiyorum
Soran+1 yılAile konusunda maddi ve manevi şanslıyım ve ben kendimi geliştirmeyi seven biriyim. Kurslara giderim, ya da bir üni okuyabilirim. Bakalım
+1 yılKadınların çalışmasını farzmis gibi yapan sisteme ne demeli
44 Yorumla
Soran+1 yılAllah kahretsin onları. oysa tercihdir bu
Soran+1 yıl@Joyful_ erkeğin çalışması benim dinimde mecburi. Ama yinede karısı çalışmamasını sprun etyorsa, bu onların tercihi. Benim amcam bikaç yıldur çalışmıyor. Karısı ve çocukları çalışıyor. Ayrıca yengem, amcamı çok sever. Zaten bize şuana kadar baktı, bundan sonra ben vaksam ne olur diyor.
- +1 yıl
Adam olan eşine bakar eside ona hizmette kusur etmez bu kadar basit
+1 yılSorun olacağını sanmıyorum eğer tek gelir ile de geçinebilecek durumda iseniz mesele olmaz.
15 Yorumla- +1 yıl
Yine de en az ihtimalle aöf okuyup bir yüksek tahsil yapmanı tavsiye ederim. Çalışmak istememek senin tercihin, ona saygı duyuyorum. Bununla beraber ekonomik hürriyetinin olması da çok avantajlı bir durum bir kadın için. Çünkü boşanmak da var, veya eşin hastalanması, işini gücünü kaybetmesi ihtimali de var. Çocuklara iyi bir gelecek sunmak... Kendisi için değilse bile sırf çocukları için bile kadının ekonomik özgürlüğünün olması çok önemli. Bir örnek vermek istiyorum, teyzem maddi olanaklar bakımından çok rahat konumda olan bir ev kadını eşinin işi sayesinde, ama hep ne der biliyor musun, kocan melek gibi bir adam bile olsa para sorun oluyor. Çünkü adamın kadına vereceği paranın adı "harçlık"
Soran+1 yılBende açık üni veyaa ikna edersem hemşirelik okumak isterim. İnsanın hayyata başına ne geleceğide belli değil. Sadece evli olduğum süreçte, maddi sıkımtımız büyük değilse, istemem
Soran+1 yılTavsiyen için teşşekürederim ve benimde öyle bir düşüncem var
- +1 yıl
Başarılar ve mutluluklar canım 🌹
Soran+1 yılTeşekkürederim canım
Tembellikten çalışmak istemiyorsa istemem ama gerek duymuyorsa yani gecim sorunu yoksa benim için sorun değil. Sonucta evlenince senin benim olmucak
50 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. yani eğer bir sıkıntı yaşamazsam çalışmasa da benim için sorun değil çalışması kendi için iyidir benim için çalışsa da çalışmasa da bir problem teşkil etmez
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇalışmak istemezse sorun yok zatn 😂 çalışmak isterse kötü
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBazı erkekler çalışan kadın ister özellikle, boşandığında nafaka vermemek için ya da ben niye bakim kadına o da çalışsın keriz miyim givi aptal aptal düşüncelere kapılır bu erkeklerin ortak özelliği evlendiğinde kadının bakire olmamasını ve geçmişini sorun etmez çünkü onlara göre evlilik ev arkadaşlığının resmî Halidir
Soran+1 yılHahajjqjqjjqjjqjqjajhahhaha
- +1 yıl
Doğru dedin ama ben erkeğe güvenmediğim için birine muhtaç olmamak için elim ekmek tutmadan evlenmem. Cinsellik konusunda da nikahsız ilişkiyi doğru bulmuyorum ve evleneceğim herifin geçmişine bakarım abi
- Aile & Toplum konusunda 785 cevap paylaştı.
+1 yılben evlencek olsam. ve evleneceğim kişi evlenirken çalışıp evlendiğimizde çalışmıycam ben dese o zaman tamam der çalışmama kararına saygı duyarım..
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yıleşimin çalışmasını istemiyorum zaten. ne hikmetse hep çalışmak isteyen hatunlar beni buluyo
la pokşiyenun kizu otur evunde dirum da ne istisun :D10 Yorumla
+1 yılKadın erkek eşittir o aile dediğiniz şeye erkek ne kadar bakmakla mükellefse kadında aynı sorumluluğu vardır korkaklar siz sakın evlenmeyin
413 Yorumla
Soran+1 yılPeki bakire olmam ama çalışırım. Kandın erkek eşit ya, bakire diye diretme evlenirken
- +1 yıl
Sevdiğim biri olsaydı bakiremisin diye sorcak kadar hayvan değilim
- +1 yıl
öyle bir demişinki evlenince çalışcam ama bakire evlenmiycem gibi
- +1 yıl
Ya keşke herkes ilk sevdiği aşık olduğu kişiyle yaşasa herşeyi ama hayat o kadar kolay ve güzel değil😭
Soran+1 yılBen bekareti umursamam ama işini gelince kadında çalaşacak, eşitiz diyen var. İşine gelmeyince evlendiğim kız bakire olacak diyen yine aynı zihniyet var. Siz kimi kandıroyorsunuz? Kadın, erkek eşitse, her konuda eşit olacak. İşine gelince eşitiz, gelmeyince, bakire olmayan kız şudur, oknla evlenmem diyen var
- +1 yıl
Ben şahsen o mantıkta biri değilim olana karşıyım
- +1 yıl
Hayır bir de bir moda çıkmış kadına takılan altınları alıp borç ödeme modası. Yok öyle bişey ya hem bakire kız isteyeceksin hem kıza takılan altınları alacaksın. Kadınlık hakkıdır o altınlar. Dayımın oğlubi kızla evlendi kız o kadar uyanık ki düğünde altınlarıçıkardı gerdeğe girmeden anasına verdi :-D anne al bunları eve götür diye hepimiz şaşırdık oha bu nasıl kız daha gerdek gecesinde uyanık çıktı :-D sonra kız kendi adına bir kasa mı açtırmış bişeyler yapmış o kasaya koydu altınları. Dayımın oğlu da sanıyomuş ki onları bozdurur düğün masraflarını öderiz şaşırıp kaldılar. Kız vermedi vermemeli de zaten. Hem bakire kız alıyosun kız yıllarca kendini sana saklamış hemde sen ona altın mılayık görmeyeceksin hadi ordan derler adama. Bence kızçok akıllı bütün kızlar akıllı olmalı.
Soran+1 yıl@ozianna hahahahhqhaha kızdaki zekaya bak, valla bakıp ibret almak gerek. Bende a p tal gibi, utanır ve ses çıkarmazdım.
- +1 yıl
Valla millet alışmamış kız bir de çirkin bişey güzel bile değil kendine verdiği değere baksana ama kadınlık haklarının farkında. Hatta Tokatta bir kız o da diğer kuzenimin evlendiği kız oluyo Tokatta evlenirken kadın şu kadar altın isterim bu kadar isterim diye pazarlığını yapar ki aslında bu dinde vardır normal bişey yok öyle bedavaya kadın. Bakire kız alıyosun tabiki altın takacaksın. Kız ve annesi gerdeğe girmeden önce oturmuşlar altınları sayıyolarmış :-D düşünsenize anlaştığımız kadar altın taktılar mı diye millet sinir olmuş görgüsüz demişler ben yoktum annem düğündeydi. Kız gerdeğe girmemiş annesi saymış tamam demiş kız girmiş gerdeğe :-D valla böyle uyanık kızlar var millet kendini ağırdan satıyo :-D
- +1 yıl
Katılıyorum altınlar kadının dır. şu bakirelik lafını uzatmayın bence hemcinslerinize hakaret edionuz bana göre
Soran+1 yılBakirelik konusu bencede daha fazla uzamamalı. Sadece erkeklerin iki yüzlülğünden nefret ettiğim için bahsettim.
- +1 yıl
Kaç yaşındasın sen
Aile & Toplum konusunda 329 cevap paylaştı. Maddi durumum bu duruma elveriş gösteriyorsa sıkıntı etmem.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. farketmez benim için. Onun yapacağı mesleğe bağlı. Mühendisse çalışırsa daha iyi olur.
10 YorumlaProblem yok Çalışırsa her sene iki kere tatile gideriz çalışmazssa iki senede bir mesela
10 Yorumla
+1 yılKadın dediğin kendi ayakları üstünde duracak, özellikle bu zamanda. Koca elıne bakmak ne acizliktir. Kocan para verecek diye beklemek... İhtiyacın olacak kocan para vermese alamayacaksın falan sıkıntı
52 Yorumla
Soran+1 yılSen ayaklarını üzerinde dur tatlım, ben oturmayı tercih ediyorum
- +1 yıl
O da senin sorunun ;)
+1 yılKadın evinde güzeldir zaten 🙂
13 Yorumla- +1 yıl
Bence çünkü bende istemiyom çalışmak bu söz bahanesi olsun 😁😁
Soran+1 yılYa bak nefret ediyorum, takıntılı kafalilardan. Biri illa çalışacak der, biride illa çalışmak diyor. Anlamıyorlar, eşi kabul ettikten sonra, bu kendi seçimdir. Mesela benim amcam bir kaç yıldır çalışmıyor, karısı ve çocukları çalışıyor. Bu kendi seçimidir.
- +1 yıl
Kadın kendi isterse çalışır ama erkek çalışmak zorundadır çünkü bakmakla yükümlü olduğu bir ailesi ve bu ailesinin bir geleceği vardır
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılEşinin mali durumu iyi ise geçinirsiniz.
11 Yorumla
Soran+1 yılMesela ailem gel üstte kendine ev yap, sıkıntı çekme diyor. Yani oda bir 30-40 milyar para civarı parayla, yavaş yavaş, gücüne göre yapar. Aylık bir asgari ücret olsa, geçirmenizi rahatça sağlar.
sevdiği insan her kararında yanındadır zaten birşeye zorluyorsa o başka birşey olur
20 Yorumla
+1 yılparamı yemesi tabikide hoşuma gider eş sonuçta
111 Yorumla
Soran+1 yılİşte bende koca parasını yemek istiyorum. keyfine bakarım, kendime sorun ne. l? Allah budur vermiş.
- +1 yıl
tabikide istemen kadar doğal bişey yok ancak bu zamanda kocaların gözüne batıyo çoğunun diyelim
Soran+1 yılEskiden yoktu ama öyle bir dönem başladı malesef. Hepsini aptal kafa, sözde feminisrler yaptı. neyse, bakalim
- +1 yıl
özgür olucam adı altında köleleşmek.
- +1 yıl
@ozianna evet bunu bilmenize sevindim, çalışıp çalışmaması kendi hürriyeti ama çalışmayıp keyfine bakması en mantıklı olan iştir, dinde dediğiniz gibi, anne baba kardeş eş olmasa dahii diğer akrabaların maddi sorumluluğundadır ancak bunu günümüzde gözeten kaç kişi var bu tartışılır
- +1 yıl
@ozianna kesinlikle zorunluluğu yoktur, ama bunu ilk defa bu soruda gördüm, genelde kadınlara çalışma değilde, kadınların çalışması zorunlu değil dedğinde hemen kızmaya başlıyolar. sanki onları kısıtlama yoluna gidiliyomuş gibi
Soran+1 yılBa ben hümanistim, yani insancıl ver tercih meselesini destekleyen biriyim. Şu an bir kadın bana ben illa çalışıcam dese, senin seçin derim. İnsanları seçime saygi duyarım yani. Hani sözde feminizim, sözde medeniyet adı altında ne durüya geldik. şu an mini giymek medeniyet, ben mini giyen bir kıza saygı duyarım. şu an çarşaf giyen müslüman, ben buna hem saygı, hem hayranlık duyarım. Ama mini giyen, çrasıflıyı sular öyle giyiniyor diye. Hani sözde çoook medeniyeti ya ama biri mini giyiyorsun dediğinde, yapozzz, saygısız der. Durumumuz Şu an bu, bu nasıl bir çelişki? Medeniyet bump? Medeniyet saygıdır. Hoşuna gitmesine, çarşafla saygı duymalısîn, onun tercihi. Hoşuna gitmesine miniyede saygı duyacaksınız, onun tercihi.
Soran+1 yılNe demek istediğimi umarım anlarsınız. Başkasının tercihlerine saygı duyun, dayatmalarindan vazgeçseler. Kaç kız çalışmak istemiyorum diye suçladı, sözde demiştim ve medeniyet. Aman ben " kadın dediğin evde oturmalı" desem, yapozzz olurum. Bence bunlar tercihdir ve saygı gerektirir. Çalışanlara, çalısmayanada saygı duyarim
- +1 yıl
anladım evet
Para için evlenen bir insan benim gözümde ahlaksızdır... Benim aklıma bu geldi.
48 Yorumla
Soran+1 yılPara için evlenen yok. Para mesele olsa, evlenmeden. Evlilik kavramı dinden gelir ve çalışmak istememek bir kadının en doğal hakkı. Çalışmak istemeye
Ben gerek görmüyorum, ailemin bana verdiği ev yeri var, ev sıkıntısı yaşamayı yani. onun dışında bir asgari ücretle geçiniz gideriz. Rahatlık bana batıyor, otururuz, kendime, evime, kocaman ve çocuģuma zaman ayırım. 10 saatimi, hayatımın en güzel yerlerini iki kuruş para için harciyamam
Soran+1 yılPeki bakire olmayan bir kız senin gözünde nedir
Soran+1 yılAma o rus pu olur ve evlenecek kız değildir. Hani eşitlik?
Soran+1 yılSiz ve sizin gibiler ve ayrıca bakire değil diye hayatta bir kız hakkımda öyle düşünemem. Akisene bakireliği silah olarak kullanan, böbürlenen kızlardan tiksinirim. Cinsellik tercih meselesidir. Kandın ve erkek farkketmez. Sadece bakire kızla evlenmem ama eşim çalışmalı, sözde eşitiz diyen insanlardan nefret ediyorum. Bakirelikte eşitlik nerde? Ya sen bir kıza illa bakire olacaksın diyorsan, onunda sende erkeksin, evlemdikten sonra bana bakacaksın demeye hakkı var. Ve dediğim gibi bunların hepsi tercihtir.
Soran+1 yılManyak, senle ilgili deöedim zaten. ALgılayamıyor usun yazdıklarımı. Böyle düşünenlere diiyoru ve yorumlara bak, gepsi böyle düşünüyor
+1 yılHiç bir şekilde eşimi çalıştırmam
118 Yorumla
Soran+1 yılAyyyy senin gibisi bana denk gelse. İnşallah bu kafada biri denk gelir.
- +1 yıl
Ailen çok mu çalıştırıyor seni 🤔
Soran+1 yılHayır, canım sıkilmadıkça çalışmam. Mesela bir senedir evde oturuyorum. bikaç ay çalıyorum, sonra tekrar sıkılıyorum. Ayrıca benim ailem Şu an bana ev yapıyor ve tapusu bana verecekler. Evlendikten sonrada ailem sayesinde ev sıkıntısı olmaz, yeni bina olduğu için iç masrafları var sadece.
- +1 yıl
Ama seni alan adam senin evin de oturur mu ki 😁
- +1 yıl
Yani ben olsam eşimi çalıştırmam çünkü hem çalışıp hem ev işini yapamaz kıyamam 😁
Soran+1 yılEv hanımlığını küçümsüyorlar ya, nefret ediyorum bu insanlardan. Ben bikaç saat ev işi yapıyorum ecde olduğumda. Annem olmasına rağmen. Bide bunun kocası, çocuğu, yemeği vb işleri var. Hangisine yetişecek.
- +1 yıl
Her insan benim gibi düşünmez baaak 😊😊😊😊
Soran+1 yılYeni yorumunu gördüm. Ya neticede, ayrı bir ev ve bana ait. Niye oturmasın, karısının değil mi? Ona ait değil mi? Hem ev benim üstüme ve inşaat halinde. Biraz masraf gerekiyor. Evi yoksa, kira sürüneceğimize, evimizde otururuz. Ama yok, hayyat olmaz diyorsa, kırılırım ama zorlalmamda
- +1 yıl
Siz nerde oturuyorsun 😁
- +1 yıl
Oturuyorsunuz 😁
- +1 yıl
Benim evim bahceli olacak inşallah ben çocuklarım için küçük bir park yapacam bahçeye oynayıp dursunlar😁
Soran+1 yılBahşede var zaten, açık alan. Bak biz beş kardeşiz. Aileminde toplam 6 evi olacak hepimize bierer tane yani. Apartman gibi düşün. bir dairesi benim
- +1 yıl
Tamam da sen nerde oturuyorsun😁
Soran+1 yılYalova
- +1 yıl
Hem siz hepiniz orda nasıl oturacaksiniz ki? 5 kardeş kız mi hepsi?
Soran+1 yıl3 oğlan, iki kız. Apartman gibi, daireler ayrı. Niye oturmayalaım
Soran+1 yılHaaa bir tane daha amcamda, kayınpederinin evinde kalıyor yıllarca. Herif uyanık, kira parası vermekten kurtuldu. Kayınpederi ankaraya taşındı. Damadım gelsin otursun dedi. Kiralarda sürünmesinler dedi. Aöcam kaçırımı fırsatı, tamam babacım dedi. Yıllardır orda yaşıyorlar ve kayın pederi amcama evi satacağını, isterse ona çok ucuza satacağını söylemiş. Tabiiki damadı olduğu içi, kayınpederi zaten zengin sayılır.50 milyardan satmış. 50 milyara müstakil ev nerde var. Piyasa değeri 200 bin civarı. Yani böyle takıntılar yapma bence
Soran+1 yılKirada otursaydı baştan, şu an 50 milyarı sadece kiraya vermiş olurdu.
+1 yılseni alcak olan problem etmiyorsa sıkıntı yok
10 Yorumla
+1 yılevlenmeden once sart kosarim ikimizde calisicaz diye😎
11 Yorumla
Soran+1 yılKoy koy
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. sorun yapmam ister çalışır ister çalışmaz 😇
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu durumda erkek boşansa sonuna kadar haklıdır bence.
46 Yorumla
Soran+1 yılNiye canım:?
Cevap sahibi+1 yılÇalışmak istemiyorsan evlenmeden önce söylemek zorundasın. Adam hayatı boyunca koca parası yiyen biriyle olmak istemiyorsa evlenmeme seçeneğini kullanır böylece.
Soran+1 yılTabiki söylüyem ve bu kendi seçimi olacak. Ayrıca evlilik kavramı dinden gelen bişeyi ve benim inancına göre bir kadının ćalısmak istemesi en doğal hakkı.
Cevap sahibi+1 yılDinine göre evde göt' büyütüp çocuk yapmaktan başka vasfı yok zaten kadınların. Müslüman kadınlar vizyonsuz deyince ben suçlu oluyorum sonra. Ne tembelsiniz ya.
Soran+1 yılSen başka bir dini yasa ya da , yasama. Senin tercihini ama benim dini bu. Ayrıca çok medeniyetliyse başkasının tercihlerine saygı duymalısîn öğren. Ben senin ve abinin düşüncesine bişey diyormuyum. Oysa senin abinin düşüncesi bana göre yanlış ama saygı duydum.
Soran+1 yılYanlış yere yorum yazmışım, senı görüşünde abisinde bahsede kişi sandım
+1 yılproblem etmem..
hatta hoşuma bile gider..20 YorumlaAile & Toplum konusunda 7b cevap paylaştı. Çalışmak zorunda değil zaten.
10 Yorumlakeyfi bilir.. +1 verme istemiyorum
10 Yorumlabazıları ister, bazıları istemez
10 YorumlaAz yer az gezer yinede eşimi calistirmam
20 YorumlaTepki vermem cocuklarimi buyutsun
10 YorumlaÇalışnasın istemem
10 YorumlaIsteyebilir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİsteyebilir tabiki ,
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMaddi duruma baglı
10 Yorumla
Devamını Gör(19)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlilik düşündüğünüz kız, evlendikten sonra çalışmak istemezse ne tepki verirsiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar