Aşk mıdır bu 🫢🔥
Onu görünce kalp atış hızım çıkıyor kontrolden.
Onu görünce kalp atış hızım çıkıyor kontrolden.
Evet oldu sevdiğim adamdı, evlenmeyi bana sevdiren, hayallerimi bana neredeyse ulaştırandı, aileme söylemeye göze aldığım, bakışına, gülüşüne hele ki sesine meftun olduğumdu, her şeyiyle huzur verenimdi, şu an yokluğu ağlatsa da yüreğimi, dualarım da ismi geçerken kalbim titrese de hâlâ seviyorum ve yokluğuna alışana kadar da onun hayali ile olacağım.
Canım benim🌷
Yok daha o kişiyi bulamadım çünkü çok seçiciyim o sebple herkeste bir özelliği beğenmiyorum ama farklı özellikleri alarak oluşacak o kişi karşıma çıkarsa kolay kazanmadığımdan kolay kaybetmem
Ama aşk ok nereye saplanırsa odur. Seçici olmak ile alakası yoktur. Benim hoşlandığım adama baksan, bir sürü kusuru var. İşte ben onun kusurlarına aşık oldum. Gönderiyi begenmesine bile eriyorum. Nasıl bir şeye tutuldum böyle ben.
Ben öyle değilim önce gözlemlerim hal hareket davranışı toplum içinde benimsenmesi saygınlığı zekası ve pratik işbitiriciliği ve ortak hayat beklentisi hobileri ev hayatı nasıl bakarım sonra göz rengi saç rengi yapısı kaşları kirpikleri ve dudak burun orantısı ve elmacık kemiğine bakarım yani
çok fazla kriterim var aşk belirleyici kriterim var yani hoşlanma ile aşkı karıştırmamalıyız
Anlıyorum benim ki aşk
Sesini duyduğum an büyülendim gibi bişey oldu aşık olmak için sürekli sürekli dinlerdim😄
O zaman.. hoşlanıyorum sadece
Bu anlattığın his var ya, tam “herkesten farklı” radarı açıkken yaşanan şey 😍 Kalp atışın hızlanıyorsa, onu düşününce yüzün gülüyorsa, çevrende kimse onun gibi gelmiyorsa… baya hoşlanma + minik aşk karışımı bir durum bu 🔥 Benim de olmuştu, herkesten ayrı bir yere koymuştum. Sen onunla konuşuyor musun, aranızda nasıl bir iletişim var şu an? 🫶✨
Platonik aşko yıllardır süren bir aşk bu :(
Off be 18’inde yıllardır platonik aşk çok yıpratıcı 😔 Ama hislerin çok saf ve güzel 💗
Cevap
19Cevap
olmadı hayır..
Oldu tabi ben de aşık oldum ama geçti artık daha kontrollüyüm
Aşk kontrol falan dinlemez ki :)
Sen kaç yıl böyle hisettin
Yok kaç yıl boyunca
Benim 4 yıl oldu
Platonik. Ünlülere aşık oluyorum ben
Anladım
Aşk farklı bir duygu onu görünce durdukyere sevinirsin
Evet ama çok güzel bir duyguu
Hoşlanıyorsun o zaman heyecan olması iyi aslında
Oldu
Buradan tanıdım
Bu farklı dedim
Bana seni hayal etmişim dedi gitti doğuya kaçtı 2 çocuk yaptı
Boyandı
Hayatımda tek bi kızı sevdim peşinden çok koştum nasip olmadı yinede
Yani şu güzelliği görünce onunda çıkması lazım bi zahmet
Teşekkür ederim
Seni görünce bende de aynısı oluyor kalbim çarpıyor çıkacak mış gibi Pp çok hoş 😍
Sadece beğeni mi 🌹üm
Kız daha iyi bana göre ben bisexim
Çok çoğaldı bisex
Peki Sen bisex misin?
@bayanbilenn__ sen bisex misin?
@bayanbilenn__ sen bisex misin cevapla merak ettim?
Hayır değilim
Birileri farklı gördüğüm olmuştu ama sonradan gördüm ki herkesle aynıymış
Aşka inanmıyorum yüksek hoşlantıdır diyelimm
🫀🫀🫀
olmuştu diğer kızlardan bi farkı olmadığını gördüm
Oldu da sonu yine klasik hüzünle bitti.
Tam benim tarzımsın 😁🥰
Evet ama farkı yokmuş sonradan anladım
Aşk o
😍😍 Ama aşk değil dendiig
Onlar anlamaz
Öyle sandığım oldu.
Evet
Ateş istek herşeydir
Hoslanti
Oldu
evet oldu.
Biz erkekler neredeyse sadece aşk düşünüyoruz
Oldu
Olmadı
Tabiki
evet farklı
uykun yokmu 18 misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar