AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
24 teyim evlenmedim dayım 40 yaşında evlendi, mesele kendi cizgini oluşturmak
Bence ideal yaşlar 20 ve 25 arası merhaba erken ne geç
İlkokuldayken eş adayını bulmak şart 😅😅 hani fazla pisliğe bulaşmadan
37 yaşına ben de evlenemedim hiç sevgilim de olmadı gençliğim hep yalnız geçti ben de geç kaldığımı düşünüyorum
Hiç geç değil, her şeyin zamanı farklı. 20 yaşında hâlâ keşfedecek çok şey var 😊
18 yaşnda evlenen biri olarak özenilcek bi durum olmadğını söylemek isterim 30 yaşnda evlenirsin acele etme dua et sadece bekarken evlilik konusnda edilen dualar genelde tutuyor.
30 luklar da aynını soruyo. Raha tol.
Eşim hayatının zirvesini bulduğunda 24 üdü
Öyle bir kriter yok ne zman hazır hissedersem evlenirsin canını sıkma
Önce kendin olmayı basar. Başkası seni sen etmez bitirir
Geç değil tabiki iki yıl sonra boşanacağına 4 yıl sonra evlen doğru kişiyle evlen
Evlilik için 20 geç değil, 20 geç ise ben bu yaşta öleyim o zaman :D
Yok be ne geci. Önce gençliğini yaşa sonra evlenirsin daha erken
Hiç geç değil. Her şey zamanı gelince olacağına varır inan bana
Onlar 18-20 yaşında evleniyolar çünkü slklar sen onları takma
Hayır değil tabi ki herkes 18nde evlenecek diye bir durum yok :)
Evlenme hedeflerin varsa hedeflerin peşinden koş millet 18 yaşında evlendi ben 20 yaşında evde kaldım diye düşünme onlara özenme her şey nasip kısmet dedim gibi hedeflerin peşinden koş daha iyileri seni bulucak
En güzel yaşını bir erkeğe harcayıp hayatını mahvetme sadık erkek yok ve bu yaşta olgun değilsin çok hataların olacak 26 sonrası düşün ama önce evlenilecek erkeği bul sonra evlen 18 yaşında evlenenlere üzülüyorum
Ben 30 yasindayim hicbir sey yok 20 ne gec kalmisi kadinlarin en azindan 28 29 30a kadar zamani var ya
Ana sorun 18 yaşında kızların evlenmiş olması. Ve diğer sorun da senin normal olana değil de anormal olana bakman.
20 yaşında geç mi kaldığını hissediyorsun ajshshshs 24um bırak geci hiç sevgilim bile olmadı sen ne anlatiyon..
Yaşıtların üniversite okurken evlenmek saçmalık bence. Yurttaki odasını zor toplayan insanlar ev kuruyor vay arkadaş
Yani?
@Emre16i saçma yani acele neden
Olm sizin yurtta evlenenler mi var onu anlamadım yasak değil mi bu
@Emre16i hayır ya yaş grubunun becerilerini kast ederek yazdım onu
Asıl olay beceri değil ki sorumluluk alabilmek bence çok becerili olup sorumluluk alamazsa ne anlamı var ki ebeveynlikte bence
@Emre16i o da doğru o da erken yaşta olmaz
Sanki evlenmeseler ölecekler anormal bir acele var sitede
Üzülme 30'dan sonra evlendim bir yeğeniniz var ellerinizden öper. . etrafa göre değil kısmete göre bu işler.
Hayır saçmalama evlilik yaşı zaten 26 falan. Ki ortalama 30 a çıktı. Ben de 21 im benimde hiç olmadı bu tarz bi psikolojide olursan hiç olmaz bence.
Bu arada yaşıtım evlenenlerin çoğu boşandı😅 hatta daha dün buluştuğum arkadaşım da boşanıyormuş daha 3 ay önce evlenmişti. Gerçekten çoğu pişman
Sen evde kalmışsın ben 12 yaşında evlendim 3 çocuğum var çok memnunum kocam da 30 yaşında ilk başlarda hiç sevmediğim sonra alıştım ölürüm onun için çok oneririm
Hahhaa adamsın
Hayyyıııırrr zaten evlilikte yaş ortalamaları arttı iyice erkek için 28 ve sonrası kadın için 25 ve sonrası 18 çok erken daha çocuk
Ben sırf dyanamadigim için bazı şeylere istiyroum pişman olurmuyum
Ben de biraz öyleyim
Vericem veremiyorum anlarsın beni
Anlıyorum ama yapma bence kaç yaşındasın
20 yim ama artık verdim vericem baksana ismim bile öyle
Oo senin durum fena bir iki yıla evlenirsin sabret
Sabredemem gibi
Sevgilin var mı
Hayır
Olur olmaz kişiylede yapma bence
Bana taktik verirmisin
Ama yarın olur mu
Uyuycanmi
Evet :(
Yazsana bana
@Cengaverahmet123 yazamam 1 xperdeyim
Bence 18 yaşına falan gelip evlenenler çok acele ediyorlar ve kendilerine tam olarak zaman ayıramıyorlar bence birkaç yıl daha geçmeli ve daha olgunlaşmalılar
@ozgecill kesinlikle
Hem çocuk yaşta çocuk sahibi olunmaz
Cidden 18 yaşında ne biliyorlar da ne yapacaklar
Aynen öyle
Çok geç kalmışsın ne yapacaksın şimdi 😊😊😊
18 yaşında aklı başında kimse evlenmez romanlar evlenir sadece
Sana açılan ama reddettiğin çocuk oldu mu şu vakte kadar, olduysa korkacağın bir şey yok gibi, kriterlerin vardır. Olabilir.
Yok ama sevgilim oldu unutamıyorum
Şahsen çok kıza açıldım reddedildim. Bana açılan kızlar oldu ben reddettim. Bu iş biraz sanırım şans karşılıklı denk gelme işi. Haliyle benimde hala bir kız arkadaşım yok senle aynı durumdayım. Canını sıkma diyeceğim ama hayat işte. Çocuktan sen mi ayrıldın o mu ayrıldı?
Uzak mesafeydik 1 yıl sürdü o geliyordu hep yanıma seviyorduk bayağı birbirimizi ama uzak olmuyordu yormuştu bayağı mecbur kaldık
Anladım. Ama kim ayrıldı?
İlk ben ayrılmak istedim ama sebebi oydu dayanamıyordu bunalmıştı uzak mesafe ilişkisinden hissettiriyordu bana
Bak… Klişe gelecekte, seven bırakmaz. Gerçekten bırakmaz. Uzak ya da yakın. İsterse kaf dağında olsun. Sevdiğimden beni sevmenden vazgeçmem. O bıraktıysa iyi olmuş hata yapmadan ayrılmak iyidir. Yanlış kişiyle yakın ilişki her iki tarafta hasar bırakır. İyi yapmış olabilirsin sen ayrılarak. Bazı erkekler ne yazık ki kızları uzak mesafede olsa bir potansiyel takılmalık olarak görebilir. Olur bu. İnan bana seni gerçekten sevecek ve seven kişi olayı bambaşka bir şey. Yaşamam gerek ama yanlışı da doğru sanman muhtemel. Dilerim doğrusunu yaşar ve anlarsın. Aynı şekilde dilerim bende.
Sana yemin ediyor beni sevdiğini çok hissettirdi ciddiydi takılmalık asla değildi gelecek planı yapıyordu ama bilmiyorum ben de senin gibi düşünüyorum ayrılmamızın sebebi oydu aslında beni sevmiyormuş demek ki düşündükçe kafayı yiyorum madem sevmiyodun neydi bu yani
Dediğim gibi faydalanma işi. Ortalık öyle hale geldi ki içimde ne zaman güzel şeyler uyansa birine karşılık mantığımdan geçiremiyorsam öldürmeye odaklanıyorum. Hayatsa yaşamaya asla değmeyecek hale geliyor. Dışardan baksan iyi bir durumdayım. Kendime göre uğraşlarım var, bir planlarım var ama içerisi çürük. Saf duygulara yer kalmadı. Keşke biri çıksa ve hissetsem diyorum. Olmuyor. Bir yandan sevindim düşüncelerime bir biriyle karşılaşmaktan
İlk tecrübemdi ne bileyim beni seviyor sandım demek ki bayağı üzüyor insanı çünkü ben çok saf temiz duygularla sevdim onu ama karşılığı bu muydu yani değecek insan bulamamktan çok korkuyorum inşallah iyi insanlar çıkar karşımıza yoksa işimiz zor ince düşünceli gerçekten seven sevdiği için her şeyi yapabilecek insanlar kaldı mı bilmem
Peki
Mesaj gönderemiyorum buradan yaz
Yazabilir misin
Kötü oldu, burada tüm internet görüyor. Daha rahat konuşabileceğim bir yer varsa onu isteyecektim. Bu gece sırf bu sitenin geyikliği için tek kullanımlık mail ile buraya geldim, kafam boşalsın diye de sen çıktın. Tüm internete ifşa olasım da yok, ondan.
Hmm bilmiyorum nasıl yazabilirim gizliden çıkmak da istemiyorum soruyu da sileceğim zaten 2 güne silebiliyorum anca
👍
Neyse kusura bakma, fazla ileri gittik sanırım, yardımcı olabildiysem mutlu oldum. İyi geceler dilerim.
Koca delisi beyinsiz hepsi boş ver kariyerine odaklan o yaşta evlenip kocası ileride kapının önünü gösterince görücem onları
Aaaa aynı yastayiz
Bendensin asko belkide allah nasibimizi gün geçtikçe daha güzelleştiriyordur geç değil daha genciz çıtıreım
Aboooo evda kaldn niye evlenmiyonnn aaaaa yazık tüü garibimm. Vahhh vahhh vahhh tü tü tü çok. Acıdım 😢😢😢 vahhh vah şu an nerde artk koca bulucan
18 de evlenen 22 boşanıyor kucagın cocuguyla
bu işin yaşı yok acele etme sevdiğin birini bulana kadar beklemek en iyisi 18inde evlenmek ne ayrıca saglıklı olabilir mi sence
hayır suanda geç kalmış değilsin 21veya 22 yaşlarına gelince kendine bi erkek bul evlen benimde sevgilim yok şu an
Evlilik şakaya gelmez insan evlenmek için yaşa değil evliliği devam edebilecek olgunluga sahib olduğunda evlenmeli
Ay saçmalama lütfen 28-30 dan önce evlenenin aklı yok. Ciddiyim aşık olduk diye akıl tutulması yaşayıp evleniyorsun ama sonradan dank ediyor iş işten geçmiş oluyor. Fırsatın varken hayatını yaşa evlilik elbet olur
18 yaşında evlenmek zormal değil ki zaten evlenmek için en iyi yaş 27 28 civarı
Kqtılıyorum
25 de olabilir iyi düşün bence 27'de evlenmek doğru fakat çocuk geç oluyor
Geç değil bence. Biz eşimle 19 yaşımızda tanıştık 24 yaşında evlendik. 5 yıl sevgililik süreci bize uzun geldi. Sevgililik sürecinin kısa olması (tabiki aşırı kısa değil) daha iyi diye düşünüyorum.
Çok geç kaldın artık erkek kalmadı hepsini aldılar. Bir ben kaldım ben de istemiyorum
Gec falan degil kendi degerini ne zaman görür korur degerini bilirsin o zaman zamanı
Evet hemen işk gördüğüne yapış turşunu kurarlar yoksa
Ne alaka be 20 yasindayim üni hazırlanıyorum gec kalmak diye birsey yok
bn 17 de evlendim 2 bucuk ay oldu daha evlenelim 18 yaşıma 2 ayım kaldı ahha
18 de evlenenlerin akıl sağlığını sorguladıgim yastayim bu arada yeni 18 oldum
Ben 32 yaşındayım daha zamanı var diye düşünüyorum 😂
Ben sana talibim, şeker kızsın. Ama sen ister misin Bilmem
21 yaşındayım daha sevgilim olmadı ne anlatıyorsun çok yakışıklı olmakta kötüymüş:)
Bir an önce yiyeyim kurtulayım diye düşünür belki onlar
İnsan erken evlenmeli bende 20 yim gel evlenelim
Can sıkma senin de vardır bir kısmetin bende aynıyım elbet allahü teala da verir gönlüne göre
Keşke bu kadar cahil olsam
Baya geç ya şimdiye 2 çocuğun olmalıydı (!)
Olqn var ben istemezdim ayrı
Sen simdi kendini teyzede hissediyorsundur arada ki yaş farkına bakılırsa 😅 Sakin kal sadece 20 yaş sendromu yaşıyorsun...
Al bi koca delisi daha
Yok be geç kalmış hissi geldi. birden 20 ye girince sebepsiz
30 olup da evlenmeyenler var sen 30 olsan Allah bilir nefes alsın yeter diye atlardın bir delinin kucağına. Ayrıca bu devirde evlilik akıl işi değil aklını başına devşir şu an etrafta sübyancılarla dolu daha küçük yaşta alayım ki gözü açılmadan hemen kandırmış olayım hizmetçim kölem yapayım Her işi yapsın küçükken başını ezeyim kafası Yaşın daha küçük Hatta ergensin cahilsin Biraz daha bekle Çünkü kadınlar sonradan akıllanıyor o size şimdiki evlenmeyen de akıllı mantıklı düşündüğü için doğru yanlış ayırt edebildiği için evliliğin mantıksız olduğunu bildiği için evlenmiyorlar
O yaşta evlenenler büyük hata yapıyor zaten
Aynen
Uyumanız gereken saatlerde neler düşünüyonuz yaa
Harbi
Bence acele etme kendini koru yeter
Katılıyorum
Ben de şu an yalnızım ve 26-27 gibi evlenmek istiyorum halbuki şu an kimse yok hayatımda ve bakir biriyim
Evlenirsin inşallah
Henüz değil bir düzeni oturtup sabit bir işe girelim de hayırlısı
Aynen işte ne zaman hazır olursan ama çok da beklemeye gerek yok iş konularından dolayı uzadıkça uzuyor sonra olmuyor
Ben ise 26 yaş hala erken diyorum 🤣🤣🤣