Temas bağımlısı olan biriyle ilişkinizi sürdürebilir misiniz?

Temas bağımlısı olan biriyle ilişkinizi sürdürebilir misiniz?

Cevap
7Cevap
Sevgilimin temas etmesinden neden rahatsız olayım ki..
Bağımlılık derecesinde çok ama :)
temas severim
Bende temas bağımlısı olduğum için sorun olmaz aramızda.
Yaşasın tek değilmişim :)
Elbette. Eğer fazla temas bağımlısıyla onla ilgili bir sıkıntı vardır.
İnsan sevmediğine temas etmez ki
Çok fazla temas etmesi bunaltmaz mı?
Anladım çok teşekkür ederim 🌹🌺
Olmaması gözden geçirmemize sebep olur
Bence de öyle :D
Ben de temas bağımlısıyım ki daha iyi
Evet ben de öyleyim ama işte çok fazla olması sorun mu diye merak ettim :)
Bence değil
Çok zarifsin teşekkürler 🌺🌹
Öyle birisi istiyorum ama nedense denk gelmiyor
Hayır çünkü bende temas bağımlısıyım
Bence her sey ortasinda olmali
Yooo
Çok fazla temasta bulunması sorun olmaz mı?
Sarılmak öpmek vs vs
Hayır çok güzel bişey
Çok zarifsin teşekkür ederim :)
Teşekkür ederim 🙏🏼🤗
Rahatsız olmam
En sevdiğim
Yöoooooo
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Temas bağımlısı derken sürekli sarılmak, öpücük, el ele falan modundaysa, ben buna baya bayılırım açıkçası 😅❤️ Ama her şeyde olduğu gibi bunda da sınır önemli. Senin konfor alanın aşılıyorsa, rahatsız oluyorsan orada durup konuşmak lazım. Yoksa temas güzeldir, doz aşımı sıkıntı. Sen seversin mi böyle yapışık ikili modunu, yoksa sana boğucu mu gelir? 🫶✨
Sevgilim de temas bağımlısı olduğu için çok hoşuma gidiyor. 😍
Ayyy ne tatlısınız ya senin aşkın da temas kolikmiş 🥹🫶 İnşallah hep böyle sevgi taşırırsınız 💞✨
amin inşallah kuşko :D