Hoslandigim kiz bir anda neden konusmayi kesti, utangacligim mi soguttu sizce?

Merhaba 3 ay önce hoşlandığım kızla dışarıda buluşmuştuk fakat ben biraz heyecan birazda stres yaptım haliyle kızın yanında utandım fazla konuşamadım eve gittiğimde ben daha fazla konuşmak istemiyorum dedi normalde bu kızın benden hoşlandığını biliyordum neden bir anda konuşmayı kesti anlamış değilim utangaçlığım yüzünden mi oldu bilmiyorum Fikirlerinizi bekliyorum.

Hoslandigim kiz bir anda neden konusmayi kesti, utangacligim mi soguttu sizce?
Cevapla