Erkek arkadaşım neden bana bu kadar kötü davranıyor ve beni suçlu hissettiriyor?

Erkek arkadaşım la yaklaşık 3 yıllık bir birlikteligimiz var 7 ay bir süreç dir de aynı evde kalıyor uz aynı evde kalmaya başladığımızda beri ilk seferler iyiydi ama sonra karı saçma sapana hareketler yapmaya başladı p. takıntısı vardı hep bitti sanıyordum ama o yemekten sonra kalkıp odaya uyiycam diye çekilip içerde po izliyordu dün gene aynısı oldu özür bile dilemedi ben o soğukta balkonda yattım kalkıp gelmedi bile sabah yanıma gelip kahvaltı hazırla ben hayır diyince kavga çıkardı zaten sabaha kdr ağlamaktan uyuyamamistim bide kalkıp uyumuyor sun erken kalkmıyor sun nasıl kadınsın demeye başladı erken kalksan senle dışarı cikcaz gezcez vs diyor ama sonra ben arkadaşlar imla cikcam diyip gidiyo geri geldi hazırlan dedi bende hyr dedim kalktı tm ben cikcam deyip çarşafla ölü bağlar gibi beni sardı al bu kefenin olsun deyip çıktı gitti yine suçlu ben oldum ben gelmeden evi temizle dedi bide

Erkek arkadaşım neden bana bu kadar kötü davranıyor ve beni suçlu hissettiriyor?
Cevapla