Ben bu konuda çok üzülüyorum ve çok huzursuz oluyorum mutsuz oluyorum?

Birisine yazıyorum hoşlanıyorum konuşuyoruz buluşuyoruz ve bir saatten sonra karşı taraf beni cevapsız bırakıyor cevapsız derken mesaj atmıyor devam ettirmiyor. Mesaj attığımda cevap alıyorum ama istediğim gibi ilerlemiyor. Bu durum beni çok mutsuz ediyor artık. Buda olmadı diyorum, kişinin takip ettiklerine bakıp bakıp üzülüyorum. Ne zaman karşıma karşılıklı çıkacak merak ediyorum.

Ben bu konuda çok üzülüyorum ve çok huzursuz oluyorum mutsuz oluyorum?
Cevapla