Kaçıngan bağlanan flört geri dönmesi için ne yapmalı, ilişkiyi kurtarmaya değer mi 😔?

Neredeyse iki aydır konuşuyoruz buluşuyoruz. Tanışma uygulumasından tanışmıştık. Her şey iyi giderken bir hafta boyunca soğuk yapamaya, mesajlara geç cevap vermeye, yazmamaya başladı birşeylerin ters gittiğini anlamıştım. Üç gün önce bir sorun mu var yazmıyosun falan diye mesaj attığımda “ben düşündüm de ilişki istemiyorum” dedi “her şey iyi giderken nerden çıktı anlamadım” dedim “Kendimi biliyorum çünkü. Sevgili olunca üstümde yük hissediyorum” dedi. Bir büyüğüyle bu konuyu konuşmuş o da; “gerçekten sevsen böyle düşünmezsin” demiş de ben beni sevmediğini düşünmüyorum saçma bir akıl verip kafasını karıştırdı bence. Ben o an üstüne gitmek istemedim “anlayışla karşılarım sen kararını vermişsin zaten” falan dedim de şu an bu kadar kısa kestirip ilişkiyi böylece bitirmek istemiyorum. Konuşmalardan 24 saat sonra beni privden çıkardı. Bende şu an 3 gün sonra bi arayıp konuşmak istiyorum düzeltebiliriz deneyelim falan diye. Sizce ne yapmalıyım kafam çok karışık ona bağlanmışken böyle bırakıp gitmesi beni rahatsız ediyor. Kaygılı bağlanan biriyim, onunda o sözlerden sonra kaçıngan bağlanan biri olduğunun yeni farkına vardım. Ne yapmalıyım?

Kaçıngan bağlanan flört geri dönmesi için ne yapmalı, ilişkiyi kurtarmaya değer mi 😔?
Cevapla