Tesadüfi şekilde biriyle tanıştım o bayadır benimle denk gelebilmek için uğraşıyormuş. Tipi normal, yakışıklı değil çirkin asla değil. Mesleği, statüsü vs benden iyi. Aramızda 10 yaş var. Entelektüel donanımı, yaşam enerjisi gerçekten şahane. Nazik, bir kadına nasıl davranacağını çok iyi biliyor. Ama böyle bir adamın yanında da sürekli özenli olmak lazım. Mesela ben isterim ki gelsin sahilde yürüyüş yapalım kahve falan içelim. Rahat olalım. Ama o sürekli sergi daveti, yemek daveti vs Aslında bana level atlatacak bir adam yani ama sürekli üst baş ayarla vs beni yoruyor. Hep o beni davet ediyor. Ve hep çok pahalı restoranlar doğal olarak o ödüyor ama benim de artık elimi atmam lazım. Yani bi yemek yesek 2000 falan öderim ama şu an gidilen yerler 10.000 civarı. Böyle bi bütçem yok. Ödeyebilirim ama sonra her şeyi kısmam lazım iki ayak bi pabuçta… Ayrılsam mı veya bi şekilde ezik gibi görünmeden konuşsam mı? Ne diyebilirim?
hep ben ona uyum sağlıyorum, o benim standardıma düşmüyor, ben onunkine çıkıcam diye kendimi hırpalıyorum
muhtemelen o diyor ki kızı iyi yerlere götüreyim… yani kendince iyilik yapıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer