Adamı çok beğendim ama ilişki için maddi ve sosyal olarak hazır değilsem dürüstçe nasıl konuşmalıyım?

Tesadüfi şekilde biriyle tanıştım o bayadır benimle denk gelebilmek için uğraşıyormuş. Tipi normal, yakışıklı değil çirkin asla değil. Mesleği, statüsü vs benden iyi. Aramızda 10 yaş var. Entelektüel donanımı, yaşam enerjisi gerçekten şahane. Nazik, bir kadına nasıl davranacağını çok iyi biliyor. Ama böyle bir adamın yanında da sürekli özenli olmak lazım. Mesela ben isterim ki gelsin sahilde yürüyüş yapalım kahve falan içelim. Rahat olalım. Ama o sürekli sergi daveti, yemek daveti vs Aslında bana level atlatacak bir adam yani ama sürekli üst baş ayarla vs beni yoruyor. Hep o beni davet ediyor. Ve hep çok pahalı restoranlar doğal olarak o ödüyor ama benim de artık elimi atmam lazım. Yani bi yemek yesek 2000 falan öderim ama şu an gidilen yerler 10.000 civarı. Böyle bi bütçem yok. Ödeyebilirim ama sonra her şeyi kısmam lazım iki ayak bi pabuçta… Ayrılsam mı veya bi şekilde ezik gibi görünmeden konuşsam mı? Ne diyebilirim?

hep ben ona uyum sağlıyorum, o benim standardıma düşmüyor, ben onunkine çıkıcam diye kendimi hırpalıyorum

muhtemelen o diyor ki kızı iyi yerlere götüreyim… yani kendince iyilik yapıyor

Adamı çok beğendim ama ilişki için maddi ve sosyal olarak hazır değilsem dürüstçe nasıl konuşmalıyım?
Cevapla