Güncellemeler
4 ay
Ya of yine magazine kaydi buuu yeto ya yeto ya yeto @mod el atin nolur ask iliskilerine noollluuurrrrr
Ne demek beni Kylie Jenner olarak kaydettiiinnn?
Cevap
5Cevap
Yoo etmem böyle şeylere takılmam
sorun olmaz
Lütfen ask iliskilerii
👍
Sorun ederim askerlik arkadaşı mıyım sevgilisi miyim çok bozulurum kavga bile ederim yani
Sorun olmaz asla
Hayır ama bi güzellik yapsa fena olmaz😄
Bune ciddiyet canım isim soyisim kaydetmek
hos karsılamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kylie Jenner olarak kaydettiyse ben önce bi gülerim 😂 Sonra da, “profil fotosunu da dolar işareti yap bari” derim 🙃 İsim soyisim olayını sorun etmem, resmî duruyor sadece. Ama aranız yakınsa daha tatlı bir lakap bekler insan 😏 Bence hafif takıl, “beni VIP listeye almışsın” modunda yaklaş, trip değil mizah yap 💅