Flörte ve mesajlaşmaya tahammül edemiyorum, bu neyin belirtisi?

Bazı duygularım öldü galiba. Zerre hiç bir karşı cinse tahammül edemiyorum. O kişi Mükemmel biri de olsa içimde yazma isteği vs yok. Yaşlandım mı jsjsjs

Flörte ve mesajlaşmaya tahammül edemiyorum, bu neyin belirtisi?
Güncellemeler
4 ay
Günceldir 😐
Flörte ve mesajlaşmaya tahammül edemiyorum, bu neyin belirtisi?
Cevapla