Başkasına aşık olup evlenecek diye ödüm kopuyor dünyam yıkılıyor düşündükçe bu his yaşayan var mı nasıl geçer?

Başkasına aşık olup evlenecek diye ödüm kopuyor dünyam yıkılıyor düşündükçe bu his yaşayan var mı nasıl geçer?
Cevapla