Bende evliyim sevgilimde evli aşkı ondan buldum bu aşk nasıl olacak bilmiyorum acaba birgün biter mi?
Hakeret edecek olacak varsa yorum yazmasın😏
Bende evliyim sevgilimde evli aşkı ondan buldum bu aşk nasıl olacak bilmiyorum acaba birgün biter mi?
Hakeret edecek olacak varsa yorum yazmasın😏
Bite bilir de süre bilir de lakin tehlikeli sular olduğunu biliyorsun ona göre davran ve ayrıca sadakat evliliğin en temel taşı bunu da unutma ve kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi karşındakine yapma
Cevap
5Cevap
aşık olduysan eşine sevgin yok demektir. Buda boşanmak için yeterli bir sebep
ister seve seve, ister seve seve... bir türlü bitecek, mecbur.
Unutmaya bak, eşine yazık, baktın olmuyor boşan git
2 sene önce evli birisiyle birlikte olmustum. cok keyifli zamanlar gecirmistik. çoğu seyi ondan öğrendim yatak anlamında.
yakınlaşma oldmu,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?