Ölüm kalım olmasın aramızda
Yaşarız içimizdeki aşkla
Bu aşk herkesten çok başka
Allah'ım bizi ayırma...
Ölüm kalım olmasın aramızda
Yaşarız içimizdeki aşkla
Bu aşk herkesten çok başka
Allah'ım bizi ayırma...
25 yaşımdaydım. Şehir dışına çıkmıştım bir süre. Akşam geri döndüm. Sabahta yeni bir işe başlayacaktım. Saçlarım toplu ve sıfır makyajsızdım. :d Sabah oldu ve iş yerimde ilk gördüğüm kişi oydu. önden havalı havalı bir girdi pir girdi. khkjh İçimden umarım diğerleriyle çalışmam , onunla çalışırız dedim. Sonra saçmalama ya hayır hayır, kendine gel dedim içimden... En hızlı kabul olan duamdı hahah Elini uzattı ve tanıştık. Müdür benim onunla çalışmamı istedi. benimle birlikte kader diye bir kız daha vardı. üçümüz birlikte çalışmaya başladık. tanıştık. Sonra o kaderi diğer bir arkadaşının yanına yolladı. onunla çalış diye hahha biz baş başa kalalım diye yaptı biliyorum. Çok yakışıklı , çekici bir adamdı. Farklıydı ya garip çekici bir aurası vardı... İlk gördüğüm andan itibaren ondan çok çok etkilendim. konuşması duruşu, gözleri... Mantıklı adamdı. Az konuşurdu ama boş asla konuşmazdı. Çok güzel gözleri vardı. Sanki dünyanın en güzel gözleri ondaydı. gördüğüm en güzel gözler... başka tarafa bakmaya çalışıyordum ya. öyle tatlıydı ki khjkhj Ama o sıralar benim erkek arkadaşım vardı. başka biri. Bu nedenle onu ilk gördüğümde samimi olmak , bakmak , istemedim.. En başta uzak durdum. Sonra bana "niye benden tiksiniyor gibi bakıyorsun ve yüzünü çeviriyorsun" dedi. "Bende yok estafurullah olur mu öyle şey , kusura bakma, öyle bakmadım , bakmak istemedim " dedim. :D ve erkek arkadaşım olduğunu ona söyledim. yüzü düştü bayağı. Bana onu sevip sevmediğimi sordu. bende sevmediğimi söyledim. o zaman niye ayrılmadığımı ve ayrılmam gerektiğini söyledi."o olmasaydı biz birlikteydik" dedi. Ve ben o gün ayrıldım. Ertesi sabah ayrıldığımızı ona söyledim. Artık sevgili olduğumuzu söyledi ve bir anda öptü jlkjkl çalışma saatlerinde ve molalarda bir araya geldik. ve tanıştığımızın 2. günü sevgili olduk hahah 1 ay böyle devam etti. ayrıldık sonra. sonra yine devam ettik derken 2 sene gelgitli ayrıl barış ilişkimiz oldu. 2 sene boyunca çok sevdim. O arada sadece 1 adamla çıktım 4 ay kadar. onunlada ayrıldık. ve biz eximle tekrar barıştık. barıştığımızda ona itiraf ettim. benden sonra başkasıyla çıktın diye beni terk ettiydi :d sonra onunla aramızda bir şey olmadığını anladığında yine barıştık. derken yine ayrıldık. en son ben gittim. ama sevdim onu ya hemde çok sevdim. o bir konuda benim yanımda olmadı beni yalnız bıraktı ve bende sessizce tamamen gittim... ilk gördüğüm andan itibaren etkilendiğim ve en yoğun sevdiğim erkek oydu.. Olmadı, olmayınca olmuyor ya. İyi olsun mutlu olsun yeterli. Allah'a emanet olsun...
11 yaşındaydım, ilk aşkım ortaokuldan bir çocuktu, egoistin tekiydi duygularımı birilerinden duyunca dünya laf söylemişti, yıllar sonra bana bir mektup geldi o çocuk yazmıştı "Çocuktuk işte, yine de kırdım kalbini ama tuhaf bir şekilde yıllardır aklımdasın" diye başlayan bir mektuptu sonuna da "Benimle olur musun, hâlâ o aşık olduğun çocuğun sende bir şansı varsa bu telefon numaram beni ara" diye bir cümle eklemişti. Günlerce düşündüm taşındım ve aramaya karar verdim her ne kadar araya yıllar girse de içimde hâlâ aynı noktada aynı heyecan vardı, aradım onu konuştuk çok güzel bir konuşmaydı, birkaç gün sonra beni aradı "Seninle konuşmak beni rahatsız ediyor, çok saçma geliyor" dedi o an dünya başıma yıkıldı. Bana o mektubu yolladığında hayatında ciddi düşündüğü biri varmış, çok sonradan öğrendim.🙂 Kısa süre sonra evlendi, bir kızı olmuş arkadaşlarımdan duydum. şu an nerde napıyor hiçbir fikrim yok ama yine de hep mutlu olsun isterim, kalpten yara almasın bunun ne kadar zor olduğunu bir ben biliyorum çünkü.
13 Temmuz 2001 cuma günüydü hiç unutmuyorum. Hatta radyo da bugünün uğursuz bir gün olduğunu söylemişlerdi ve bende düşünmüştüm neden acaba diye. O gün birşeyler hissettiğim kişi bana açılınca benim için en uğurlu gün oldu o gün o yüzden unutmuyorum ne o günü ne de o nu. Biz kavuşmadik ama çok sevmiştik.
Öyle diyorum zaten umarım iyidir
Şarkıyla giriş yapman kalbimi çarptırdı resmen 😍🎶 En büyük aşkımı 21 yaşında tanıdım, kampüste çok saçma bir anda, fotokopi sırasında kavga ederken tanıştık 😂 Sonra sohbet, kahve, derken kalbim pıt pıt… Şu an hala birlikteyiz ve iyi ki diyorum 💖 Sen kaç yaşında yaşadın o içini titreten aşkı, yoksa hâlâ beklemede misin? 🥹✨
Cevap
10Cevap
😒 en büyük aşkım yoktur, tanışmadık daha doğmadı herhalde djfj
Sen sus 😒
Nedensiz gayet keyfi djdja
😅😅
Düşünüyorum da hepsi birbirinden büyüktü be karar veremedim kfkgkgj
Belamı ne 😂😂😂
Şaka değil vallahi hepsi büyüktü 😅
Maşallah 😂
Sevip sevilmeyi bilmek marifet aslında 😄
Tabi ki 😂
Kendisi eski eşimdi sosyal medyadan tanışmıştık yaşıttık zaten 22 yaşında genceciktik
Arif nihatta okurken yapmıştım, hey gidi günler. 😂
17 yaşındaydım sadece aşık oldum o kadar 😄ilerisi yok
15 yaşında filan tanıştım 18 yaşımda da evlendim şimdi bide bebek istiyoruz Allah kısmet ederse ❤️
En büyük aşkım yaradana olan aşkım
kreşte suluğumu çalınca tanıştık
Henüz olmadı kankam sen de biliyorsun 😂
Yaşım küçük iken aramızda bir yaş vardı
Bir anda değil ilkokulda aramız iyiydi daha sonra 20'li yaşlara doğru dahada samimi olduk kısmet değilmiş
Biraz geç oldu 27 felandim
Olmadı hiç öyle biri
12 yaşımdan sonra karşıma çıkanların hepsi çöptü.
Sarhoştum hatırlamıyorum
henüz karşılaşmadık
Burdan tanıştık 🙂😀
Daha karşılaşamadık, yolunu şaşırdı herhalde😂😂
Arasın dursun 😂
13 yaşın da platonik uzaktan akrabam.
Öyle bişeyler olmadı
Nasip olmadı
Hiç tanımak istemezdim
16 yaş..
25 yaşında tanidim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?