Neden istemediğimiz kişiyi özleriz detaya bakar mısınız?

Sevgili değiliz her gün konuşuyorduk. Geç yazmalar başladı. Kızdığımda sözler veriyordu ama değişmiyordu. Bende kendine kızıp yazmayı kestim. O 2 gün sadece günaydın yazdı cevap vermedim. 3. Gün yani bugün hiçbir şey yazmadı. Hem kızıyorum hem yazasım var. Yazarsam pişman olacağım eminim. O yüzden tutuyorum kendimi. Ne düşünüyorsunuz?
Neden istemediğimiz kişiyi özleriz detaya bakar mısınız?
Cevapla