İlişki için söylenen yalanlar yüzünden vicdan azabı çekiyorum, bu ruh halinden nasıl çıkarım?

Selamlar, instagramdan takipleştiğim ve yazıştığım kadına kendim ve hayatım hakkında yalanlar söyledim.. Kadını etkilemek için olduğum durumdan farklı gösterdim kendimi.. Ben 47 yaşımdayım, emekli ama çalışmayan biyim, hiç evlenmedim.. Tanıştığım kadında benimle aynı yaşta, ama onun instagramdaki paylaşımları ve güzel görüntüsü sebebiyle beni kabul edemeyebileceğini düşünerek ona kendimi farklı tanıttım.. Daha önce evlenip ayrıldığımı, emekli olduğum doğrusuna ilave ek bir ilte çalıştığımı, bazen yurtdışına çıktığımı, eski işimden dolayı emekli maaşımın daha yüksek olduğu izlenimini verdim.. bunu ilk yazışmada sohbet esnasında söyledim, sanırım onunla buluşup tanışmanın olası olduğunu düşünmedim.. Ama karşı tarafın sıcak sohbeti sonunda randevulaştık ve ilk buluşmadan itibaren çok yüksek bir enerjiyle görüşmelerimiz devam etti, daha ilk akşam tekrar buluşup sarıldık birbirimize, ikimizde sanki birbirimizi arıyormuşuz gibi senelerce kaynaştık iyice.. her gün elele kolkola olduk, ilk hafta sonunda birliktede olduk , 3 ay böyle devam etti, son 15 gün işe başladı biraz daha az görüştük, ve son 1 hafta ilgisinin söndüğünü hissettim, son gün bana artık bir şey hissetmiyorum dedi, onunla yaşayan oğlu ve anneside evliliğine karşı olduklarını söylemişler, bununda etkisi olduğunu söyledi.. Ve beni terk etti, karşı gelmedim, kabullendim.. bugün 3 hafta oldu, ondan uzağım.. Şu an onu ilişki anından daha çok özlüyorum ve vicdan azabıyla karışık acı çekiyorum.. Oysaki yalanlarla başlayan bir ilişkiydi, nereye kadar gidebilirdi.. ailemle tanışsa yalanlarım ortaya çıkacaktı.. Rezil olmadan bitmesi hayrıma biliyorum, ama dediğim gibi onunla çok güzel bir 3 ay geçirdim.. İlk gün söylediğim bu yalanlarla dolu olsada... Ben bu ruh halinden nasıl çıkarım sizce? Bana yardımcı olun lütfen.

İlişki için söylenen yalanlar yüzünden vicdan azabı çekiyorum, bu ruh halinden nasıl çıkarım?
Cevapla