Kız WhatsApp grupları olmasa bazı ilişkiler bu kadar hızlı başlar mıydı / biter miydi?

Kızlarrrr toplanın toplanınnn! 🙋‍♀️💖

Duydum kiii bazı erkekler bizim WhatsApp gruplarını fazla tehlikeli buluyormuş 😅İlişkileri biz başlatıyormuşuz, biz bitiriyormuşuz, analiz masası kuruyormuşuz, mesajın saati, noktalama işareti, “iyi geceler”in tonu, emojinin anlamını konuşuyormuşuz..

Olabilir de olmayabilir de… 🫢

Erkekler buna “analiz” diyorsa, biz buna "siz karışmayın oturun oturduğunuz yerde" diyoruz..😂😂

Kız WhatsApp grupları olmasa bazı ilişkiler bu kadar hızlı başlar mıydı / biter miydi?
Kız WhatsApp grupları olmasa bazı ilişkiler bu kadar hızlı başlar mıydı / biter miydi?
Cevapla