AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
çivi çiviyi söker boş ver, ancak sen başkasını bulunca kıymetini anlar ama nafile çok geç. o zaman da ben neden bunca süre buna katlanmışım diye kendini suçlarsın :)
İhtiyaç duydukça takılıyor sonra umurunda değilsin bu kadar
Sen mi ayrılırsın ben mi sizi ayırmak için mahkemeye geleyim abla 😀😀😁hdjdjdj
Hiçbir mecburiyetin yokki, canı istediginde yazmak aramak sormak ne demek ya, yolla gitsin manyağı
Sen bileceksin ama sana bir şey diyeceksem bu da peşinden koşma, iyice uzaklaşır
Evlilikte swinger seksi yaşamak isteyen kızlar nerdesiniz 🤔
valla başından sil. biz 2 yıldır 4 kez buluştuk. Ben takmıyordum çok olursa olur kafasındaydım. Güzel de anlaşıyorduk ama en son bir şey demeden çekti gitti. Baştan nasılsa öyle devam ediyor
Şimdi bunu yazmaya utanıyorum da cinsellik oldu mu aranızda
Şeyden soruyorum sadece cinsellik mi istiyor acaba bir ilişki istemiyor onu öğrenmek için
Yolu açık olsun derdim
Böyle boş adamlarin sevgi kırıntilarina mecbur değilsiniz. Salin gitsin
Beklentin ne takılıyor musunuz geleceğe dair bı şey var mı?
Harbiden mıç mıç olmaya gerek yok ama h3r! f biraz abartmış; ona "kendine iyi bak" de ve hayatını akışına bırak. Başka ve daha iyi biri elbet karşına çıkacak.
Hayır ben gerçekten sevdiğim bağlandığım için ona hiç konduramadım beni sevmediğini hep olur zamanla bir şeyler değişir kafasına girdim hep bi umutla bekledim bana alışır zamanla beni sever dedim ama değişen bir şey olmadı birde üstüne bir gün tamam 5 aya kadar nişan söz yaparız benim burdan tayin gitme durumum var dedi kendisi polis burada o netleşsin ona göre yaparız şu an kafam tayin olayına çok dolu bir şey düşünemez oldum dedi sonrada aradan bir kaç gün geçti fikirlerim değişmeye başladı dedi ben evlilik yapamam kadın dırdırı çekemem böyle özgürüm playstation oynuyorm izin günlerim maç izliyorum rahatım evlilik zor sonra kavga dövüş hadi ordan edcem evlendiğim kadını sonra dedi
Tamam işte. Düzgünce, sakin ama net bir tavırla ona gelecekte ne istediğini sorman gerekiyor yani onun geleceğinde sana yer var mı? Eğer varsa aklını başına alacak, eğer yoksa vaktini boşa harcamalı; sen onu ne kadar seversen sev... Ama siz kadınlar sizi seveni sevmiyor; size değer vermeyeni ve sizi istemeyeni yani sadece kullanmak isteyenlere de bir nevi tapar düzeyde seviyorsunuz. Sen de aklını başına alıp tam olarak ne istediğini iyice bir düşün.
Devam ettirme sil gitsin mesajlarına bakma seni 5 sn bile olsa görmek isteyecek adamlar varken sen niye yedek klübesinde oturuyorsun canı sıkılınca uğruyor
Önceleri böyle değildi 2 güne bir görüştüğümüz oluyordu en son telefonunda başka bir kızla resmini görür gibi oldum huylandım hesap sordum kızdım hayır sen yanlış görmüşsün ablamdı dedi aç göster dedim açıp göstermedi bile resmi sonraları görüşmeyi sayısını azalttı geçenler de hayatında başkası mı var ben çekileyim o zaman dedim hayır yok saçmalama istersen yine dedi çıktı
Tabiki başka kadın var
Hatta başka kadınlar bile vardır
Seni seven sana sadık adam her gün görüşmek ister
Sen şu adamı bi dehle ya nefret ediyorum şöyle adamlardan
Geçenler de yine bana video atmış mesaj yazmış bende dedimki ben seni unutmaya çalışıyorum lütfen artık yazma arama sorma aklımla oynama dedim sonra birden geri yazmalar mesajlar yine aklımı karıştırdı tam unutuyorum diyorum geri başlıyor aynı senaryo ben yazmıyorm artık kendisine bu defa da kendisi yazmaya başladı geri amacı ne anlamıyorum da hem ciddiyet yok hem böyle yapıyor şimdi daha yeni başka biriyle görüşmeye başladım bu kişi onun gibi değil sürekli mesaj atıyor arıyor değer veriyor gibi bana şuanlık öyle en azından ama güvensizlik var başkasıyla görüşürüm diye düşündü bir kaç kez o diğer çocuğu unutamadın mı bana onu anlattın dedi geri çekildi sonra ben ikna ettim ama onun yanındayken bana önem vermeyen eski çocuk arar mesaj atarsa bu defada o bana değer veren kişi beni bırakır diye korkuyorum 😒
Engelle o zaman kanka?
Ayrıca unutmuş olsaydın buraya o malın konusunu açmazdın
Dediğim gibi değer veren adam o şekilde yapar sen tutarlılığa bakacaksın ki sana değer veren adam varken hala niye onu kafana takıyosun sal gitsin
Yok bitirdim artık canım en son dün bana mesajlar atıp durdu video attı yine aklımı bulandırmaya çalıştı aklı sıra ben onu unutmayayım diye ara ara mesajda atıyor bana ben geçen görüşmek istedim bana işim var akşam olsun haber veririm arkadaşlarımla plan yapabilirim dedi sonra ben kendisi seviyor diye kısır yaptım bekledim gelmedi haber bile vermedi gelemiyorum diye üç saat sonra ben hakaret edince hangi kızlaydın diye maç izliyorum canım evde kafa dinledim yazıyor bana ben boşuna hazırlık yaptım emek verdim sonrada hiçbir şey olmamış gibi benimle sohbet ediyor mesaj video atıyor dünde ben yeni tanıştığım bana değer verdiğini düşündüğüm kişiyle görüşmeye gittim akşam o kişinin yanında onu engelledim bende 3 saat farketmiş olabilir kesin en son mesaj yazmıştı çünkü bana anladıysa da sorun yok napım şimdi başkasını buldu diye düşünmüşte olabilir geçen gün de kendi beni Whatsap ta engelledi 3 saat sonrada inkar etti saçmalama engellemedim dedi ama ben anladım resmi hem gitti hemde mesaj tek tik olarak kaldı sonradan da
heraninda yaninda olamiyacaksa hiç olmasin. uzak dur. başka yönlere bak seni hakedicek coktur
Demek ki seni bazen umursayıp bazende umursamıyor bence yürüttüğünüz ilişkiyi gözden geçirin derim en azından sen gözden geçirmelisin
Evet devam et sana girip oynay çıkıp oynay devamm 😂😁
Kendine saygın varsa sonlandır ilişkiyi. Böyle bir insandan hayır gelmez
A olur mu canim oyle sey. sen nasil 8 ay katlandin buna ve ne bekliyosun bu iletisimden
Gerek yok. 8 milyarın 4 milyarı karşı cins, sana göre vardır elbette bulursun birinii veya iyisini
Ben defolsun derdim. Bana uyum sağlamayanın yanımda işi olamaz
kullanıldığının farkına varman için illa söylemesimi gerek?
Ondan bı hayır gelmez bırak gitsin seni sadece Zaman geçirmek için kullanıyor
Calısıyorsa izin alamıyorsa evet ama calısmıyorsa bırakıldım
Ettirmem kafasına göre davaranmasi falan rahatsız edici bence
O nasıl bir cümle ya 8 aydır beraber ol sonra 10 günde bir yeter diyor bırak gitsin ya
Ne trip at ne tavırlı davran birden iletişimi kes hiçbir mesajına aramasına dönme biraz da o düşünsün
Hemen engellerdim yüzüne bile bakmazdım
seninle ciddi düşünmüyor bırak bence hemen yani vakit kaybetmeye değmez bir ilişki yaşadınız mı
Bu ne ya ayrıl gitsin
Asla devam etme
Olmaz ondan daha ne zorluyorsun
Hala bunu soruyor musun gercekden
Asla devam etmem
Mantikli valla
Ceptesin, haberin olsun
Sen otuzlu yaşlarda olduğuna emin misin
Ona kısaca 2 kelime sölerim s. g derim
Sal gitsiinn bebeğim senden önemli mi 😉😘
Salla gitsin ben iğrensem bile bir kadını böyle bir belirsizlikte bırakmam mal bunlar ya :)
Sende canın istediğinde görüş
Egolu birisi sanırım ayrıl.
Seni yedek de tutuyor olabilir dikkat et
Gecmis olsun seni el altında tutuyor.
Narsist birine benziyor.
Yaş aralığın doğru mu peki senin
8 ay etmişsin daha etme
Kedine saygın varsa etmezsin
Devam et sana aşık
Bitirmişsin kurtulmuşsun bence iyi yapmışsın
8 ay katlandın mı buna?
Hayır değersiz hissettiğin belli durma
Başkası olabilir yol ver gitsin
Sence bu normal mi
Seni aldatıyor bir seni sevmiyor iki ayrıl üç
Yatakta mutlu oluyorsan gerisini boş ver
Çok şükür kendime saygım var
Öylesinden fayda gelmez
ayrıl. adam bul.
Cinsellik konuşuyor mu
Cinsellik var mi