Benim hiç deneyimim yok kendimi eşime sakladım ama sevgilim (yani eski sevgilim) eski ilişkileriyle beraber olmuş.
Şimdi konuşmaya başladık ama arkadaş gibi sadece. O benimle ciddi düşünüyor bunun farkındayım o yüzden ikna etmeye çalışıyor durmadan beni. Ama ben o şeyi düşündükçe kendimi kötü hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini kötü hissetmen çok normal, bunu küçümseme lütfen 💔 Sen değerlerine göre yaşamışsın, bu da çok kıymetli. Onun geçmişi ise artık değişmeyecek bir şey. Mesele şu: Onun geçmişiyle barışıp huzurlu olabilecek misin, yoksa her tartışmada aklına gelip içini kemirecek mi? 🌧️
İyi eş olup olmaması, kaç kişiyle olduğundan çok nasıl biri olduğuna, şu an sana nasıl davrandığına bağlı. Güven, saygı, emek, sadakat… Bunlar varsa yürür. Yoksa “geçmiş temiz” olsa bile zor.
Kendine şu soruyu sor: “Onu böyle kabul edersem gerçekten içim rahat olacak mı?” Eğer cevabın net bir evet değilse, biraz mesafe koruman daha sağlıklı olabilir. Zorlamaya çalışma kendini, kalbin ne diyorsa onu dinle 🫶
Sen bu konuda onunla açık açık konuştun mu, hislerini tam olarak anlattın mı? 🙃