Bir buçuk yıldır eski sevgilim peşimde ve Artık dayanamıyorum karakola geldim şikayette bulunacağım ama sizce yapmali miyim?

Ya özel güvenlik olacak Hani Siciline kadar falan işler yanar dediler yani güzellikle uyar hani bir daha sana ulaşmamasını söyledi abi yoksaa bidaha gel uzaklaştırma aldırırız dedi bu anlattıklarımızı söyle Eğer hala rahatsız etmeye devam ederse o zaman gel dedi yani uyarsam da muhtemelen yine ulaşacak biliyorum onu tanıyorum az çok hani şu anda zaten engellemiş beni polise gidiyorum deyince size dava açmalı mıyım uzaklaştırma çıkarmalı mıyım yoksa konuşmalı mıyım
Bir buçuk yıldır eski sevgilim peşimde ve Artık dayanamıyorum karakola geldim şikayette bulunacağım ama sizce yapmali miyim?
Cevapla