Dün öğleden beri mesajıma dönmedi, istanbuldan Muş'a giden erkek neden böyle sessiz kalır?

İstanbul'dan Muş'a gitti arabayı o kullanıyordu tm uyumştr dedim yorulmştr kndimce ama dün 2 den beri hala yazmadı sizce ayrliymmi sesizce hicbisy demeden.. yazsa görüldü bile atmiycam... Hakszmym :(

Güncellemeler
5 ay
...
Güncellemeler
5 ay
Şimdi uyandım yazmış... ne diyim
Dün öğleden beri mesajıma dönmedi, istanbuldan Muş'a giden erkek neden böyle sessiz kalır?
Cevapla