Sabahta günaydın falan yazmadı. halen mesajda atmadı. sizce amacı ne? kendisi memur müsait mi olamıyor yoksa?

o 25 yaşında ben 19 aynı ilçedeniz. dün konuşmaya başladık. gecede wpden konuşsak sorun olur mu senin için yazdı bende hayır olmaz dedim wpye geçtik numaramı verdim. sonra wpden biraz konuştuk ben artık kaçayım yarın erken kalkıcam dedi gitti
Sabahta günaydın falan yazmadı. halen mesajda atmadı. sizce amacı ne? kendisi memur müsait mi olamıyor yoksa?
Cevapla