Yakın kız arkadaşıma aşık oldum, sevgilisi varken ondan hoşlanmak normal mi 😕?

Okulda bir kız arkadaşım var sevgilisi de var hatta sevgilisiyle tartışmoş benim için konuşuyoruz ama ben ondan hoşlanıyorum daha önce hiç ilişkim olmadı onun bana arkadaş gözüyle baktığını biliyorum ama bit kalp atsa iltifat etse bile değişik hissediyorum bundan dolayı kendimden utanıyorum ne yapmalıyım

Yakın kız arkadaşıma aşık oldum, sevgilisi varken ondan hoşlanmak normal mi 😕?
Cevapla