Sevgilimin annesine kin tutuyorum, ailesiyle arasının iyi olması normal mi?

3 senelik ilişkim var sevgilim annesiyle birlikle zorluklarla büyümüş babasından kaynaklı o zamanlar için onlar benim travmam diyor ama şu an annesiyle de iyi babasıyla da bizim de ilk tanıştığımız zamanlar annesiyle aramız iyi olmadı zaten bu olaylardan dolayı annesinin de ona ayrı bir bağı var ilk beni kabullenemedi vs çok zıtlaştık benimle kıyaslamaya girdi beni sevgilime kötüledi vs sevgilim Allah var benim yanımda durdu bunlardan ötürü bana karşı sevgisinde bir azalma da olmadı ama annesinin o zamanlar bana o şekilde olması bende kin yaptı sevemiyorum anne konusu geçtiği gibi kavga çıkarıyorum yani onlar için bir şey yapsın istemiyorum sevgilim annesine bağlı biri değil ama seviyor yani onu bende bana bu yaptıklarına rağmen sana ayrıl demesine rağmen nasıl ona karşı öyle olabilirsin kafasına giriyorum sevgilimde sana bir şey dense ben cevabını veririm zaten ama ARTIK denmiyor takma bunlara takılma onun yeri bende ayrı seninki ayrı diyor :(((( napıcam ve onun bu dedikleri mantıklı mı yani onun ayrıl demesine rağmen onunla arasının iyi olması normal devam etmesi bana batıyor

Sevgilimin annesine kin tutuyorum, ailesiyle arasının iyi olması normal mi?
Cevapla