Bugün görüştük.(45 yaşında ) Dışarıda elini bile tutamıyorum. Ne o öyle diyor ortalıkta sarmaşdolaş. Koluma gir yeter diyor. Ona da ben giriyorum. Kendisi ne elimi tutuyor ne kolunu uzatiyor. Neyse bu da bişey değil
Fotograf çekinelim dedim çekinmeyelim boş ver dedi. Fotoğrafımız var zaten dedi. Normalde de fotoğraf istediğimde kızıyor var ya diyor aynı yasin aynı yasin diyor.
Benim canım sıkılmadı değil bu duruma. En azından şunu anladi yani tamam yaşin küçük olduğu için boyle şeylere heves ediyosin ama ben sevmem dedi. Böyle şeyler hoşuma gitmez dedi. Benden de arkadaşlarına pek bahsetmiyor özel hayati olduğu icinmis Arkadaşı sordu nerdesin diye Küçükçekmecedeyim dedi ben de dedim ki kız arkadasimlayim desene. O da kızarak söyledi arkadaşına sesli.
Cafe de dedim ki gelsene yanıma otur karşıma oturdu inadına hani el ele tutuşup kahve içsek daha güzel dehil mi o ne öyle iş gorusmesine gelmiş gibi karşıma oturdu. Israr da etmek istemedim. Durum bu şekilde. Hani insan sevdiğine temas etmek ister beni bundan mahrum bırakıyor. En ufak şeye sinirleniyor. Onu bırakmak istemiyorum ama bu konular rahatsız etmiyor değil. Tamam cok sarmaşdolaş olmasın ama çok da soğuk olmasın üzülüyorum.
İnsan elini tutar dışarıda sevdiğinin yanağından oper bunlar o kadar da insanları rahatsız etmez. Ama bunu uygun bulmuyor. Sadece koluma girebiliyoruz işte bu kadar. Önceki sevgililerine de aynisiymis.
Normalde kibar bir adamım o kadar maço değilim ama bu konularda macoyum dedim
Şundan aşırı korkuyor hani biz arabada öpüşürken biri görür diye falan ben bunu hissediyorum.
Fotograf çekinelim dedim çekinmeyelim boş ver dedi. Fotoğrafımız var zaten dedi. Normalde de fotoğraf istediğimde kızıyor var ya diyor aynı yasin aynı yasin diyor.
Benim canım sıkılmadı değil bu duruma. En azından şunu anladi yani tamam yaşin küçük olduğu için boyle şeylere heves ediyosin ama ben sevmem dedi. Böyle şeyler hoşuma gitmez dedi. Benden de arkadaşlarına pek bahsetmiyor özel hayati olduğu icinmis Arkadaşı sordu nerdesin diye Küçükçekmecedeyim dedi ben de dedim ki kız arkadasimlayim desene. O da kızarak söyledi arkadaşına sesli.
Cafe de dedim ki gelsene yanıma otur karşıma oturdu inadına hani el ele tutuşup kahve içsek daha güzel dehil mi o ne öyle iş gorusmesine gelmiş gibi karşıma oturdu. Israr da etmek istemedim. Durum bu şekilde. Hani insan sevdiğine temas etmek ister beni bundan mahrum bırakıyor. En ufak şeye sinirleniyor. Onu bırakmak istemiyorum ama bu konular rahatsız etmiyor değil. Tamam cok sarmaşdolaş olmasın ama çok da soğuk olmasın üzülüyorum.
İnsan elini tutar dışarıda sevdiğinin yanağından oper bunlar o kadar da insanları rahatsız etmez. Ama bunu uygun bulmuyor. Sadece koluma girebiliyoruz işte bu kadar. Önceki sevgililerine de aynisiymis.
Normalde kibar bir adamım o kadar maço değilim ama bu konularda macoyum dedim
Şundan aşırı korkuyor hani biz arabada öpüşürken biri görür diye falan ben bunu hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer