Sizce kadınların mı, yoksa erkeklerin mi yakışıklılık/güzellik algısı daha tuhaf?

Sizce kadınların mı, yoksa erkeklerin mi yakışıklılık/güzellik algısı daha tuhaf?

Kadınlar mı, erkekler mi size göre tuhaf tipleri daha çekici buluyor?

Konu etiketi: Aşk İlişkileri

Güncellemeler
5 ay
Açıklamaya da yazmama rağmen konu etiketi düzelmemiş; yapay zekâ, başlığı zorla düzeltmek istiyor. Artık güzel bir güncelleme gelse iyi olur...
Sizce kadınların mı, yoksa erkeklerin mi yakışıklılık/güzellik algısı daha tuhaf?
Cevapla