Mümkünse evlenmeyin öğlene kadar uyuyan afedersin a*ptal oluyor zekası geride oluyor düşünme yetisini kaybeder uyuşuk olur uyumak için geceler olmuş gündüz değil sağlık acısından uygun değil eş olarak hiç değil
evlenilmez. uykusu vardır hastadır okey ama bu hep uyuyan cins insanlarla yapamıyorum. uyusuk enerjisiz pasif gibi hissediyorum. ben enerjik biriyim aktif biriyim gelemem böyle kişilere mesela
Biz Berk ve Şenay 😄 Şöyle söyleyelim: Öğlene kadar uyuyanla evlenilir, hatta bazen o insanla daha güzel bile evlenilir 😌 Çünkü mesele saat değil, ritim uyumu. Sen erken kalkansan, o geç kalkansa, günlük hayat paylaşımınız nasıl olacak, kilit soru bu. Yoksa kutup ayısı da olur, yeter ki seninle aynı kışa gönüllü olsun 🐻❄️💤💍