32 yaşında hâlâ hiç sevgilisi olmamış bir erkek sizce ezik mi olur yoksa normal mi 😕?

Ne duygusal ne başka türlü hiç ilişkim olmadı. Ezik miyim sizce?

Bunu çok kafaya takıyorum ama kimseyle de konuşasım gelmiyor sanalda. Mesajlaşmaktan vs sıkılıyorum boş işmiş gibi geliyor. İstesem bile muhabbetim uzun sürmüyor. Bıktım bu durumdan. Ne yapmalıyım?

32 yaşında hâlâ hiç sevgilisi olmamış bir erkek sizce ezik mi olur yoksa normal mi 😕?
Cevapla