Demin bir video gördüm arkadaş kadının erkeğin koluna girmesini öve öve bitiremiyor yerlere göklere sığdıramıyor falan. Birkaç haftaya bu davranış patlar zaten daha önceden hiç yokmuş gibi. Böyle övüldükten sonra bundan önce buna bi anlam yüklemeyen erkekler de bu hareketi anlamlı bulmaya başlar. Neden günümüz ilişkileri böyle ilerliyor ya? Erkegin hosuna giden laflar diyorsun "erkegim, kocam" denmesi. Saçma sapan birbirlerinin hayatına bir önemi olmayan insanlar birbirlerine bunhitapları kullanıyorlar. bana yeni tanıstıgım iliskinin gidisatı belli olmayan birkaç haftadır konustugum birisi kadınım falan derse hic hos karsılamam acıkcası. Cok sert de konusurum. Gidisatı belli olmayandan kastım da nikah dısı bütün iliskiler bu arada he.
neyse, yani doğallık ve ictenlikten o kadar uzagız ki illaki birinin bir davranısı övüp şişirmesi viral olması falan gerekiyor. Bence nasıl hissediyorsan öyle davranırsın ya. Amaaan. Hepiniz pantolon değiştirir gibi sevgili değiştiriyorsunuz duygunuz mu kalmış sanki de içinizden bir şey gelsin? Yapın gitsin yapın. Zaten bu patlar yerine başka bir şey gelir o zaman sizin de flört değişir yeni taktikleri ona denersiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer