Sevgili isteyip flört aşamasına gelince kendimi geri çekiyorum sorunum ne?

Arkadaşlar benim hiç sevgilim olmadı bu seylere girmedim şimdi altan hissediyorum benimle förtleşiyor ama benim amacım o değil yani ben evet sevgili isterim ama sank ya yanliş zaman ya yanliş kişiyim gibi hissediyorum sorun bende bu kalıplaşmış düşüncemde biliyorum sevgili işleri bana korkunç geliyor sanki kollarım kelepçelenmiş gibi özgürlüğüm olmayacak gibi hissetiriyor kaygılarım var ve hep erteledim kaçtım umut vermemeye çalıştım ama çevremdeki kişiler her iyi niyetimi yanliş yorumladı beni kötü hissettirdi ben napıcam bu halimden çıkmak istiyorum ama gerçekten korkuyorum
Güncellemeler
5 ay
Lütfen ciddi cevap verin benim için büyük bir sorun
Sevgili isteyip flört aşamasına gelince kendimi geri çekiyorum sorunum ne?
Cevapla