Sevgilimle aramızda 17 var
Ben 27 o da 44 yaşında
Daha önce evlenmiş boşanmış 11 yaşında kızı var ama ben bâkireyim zaten
Kendisi çok zengin şirketi var kendi kurduğu şirketi zaten odtü mezunu
İstanbul'da deniz manzaralı dışarıdan daire gibi görünen içi 2 katlı olan rezidansta yaşıyor kendi evi zaten İstanbul'da başka rezidanslarda da kiraya verdiği evi var
Kızı istanbulun en pahalı özel okuluna gidiyor yani öyle zengin ama ben zengin olduğunu cidden bilmiyordum adamın ınstasına baksanız asgari ücretli sanırsınız zaten gösterişten hoşlanmaz kendisini kanıtlama ihtiyacı olmayan biri ama üstü başı hep marka kıyafetler
Sigara içki kullanmaz bakımlıdır temizdir
Ben çalışmıyorum diye bana ayda 10 bin tl atıyor hastaneye gitsem ücreti ödüyor
Beni çok seviyor farkındayım bende onu seviyordum ama biz ayrıldık o ayrıldı işleri dolayısıyla stresliydi zaten ben ciddi ilişki istediğim için beni oyalamak istemedi sonra iş sıkıntısı bitti yeniden sevgili olduk ama ben artık onu sevmiyorum yani ayrıldıktan sonra sevgim bitti zaten ayrıldıktan sonra kimseyle konuşmadım bile yani aklımda gönlümde kimse yok
Parası umrumda değil ben ondan 1 kuruş istemedim zengin diyede sevgili olmadım
Beni seviyor diye sevdim onu ama şimdi ben onu sevmiyorum sevmek istiyorum ama olmuyor ben napıcam
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Beni en çok çarpan şey, aslında kalbinin çok temiz olması 💔✨ Parası, evi, kariyeri falan değil derdin; gerçekten sevmek istiyorsun ama his gelmiyor… Zor bir ikilem bu.
Sevgi zorla geri getirilen bir şey değil, baskı yaptıkça daha da uzaklaşıyor. Onun sana iyi davranması, senin ona illa aşık olman gerektiği anlamına gelmiyor. Kendini borçlu, mecbur veya minnet altında hissediyorsan, bu zaten sağlıklı bir ilişki olmaz.
Kendine şunu sor: Onunla evlensen, çocuk yapsan bu duygusuzlukla mutlu olabilir misin? İçten içe “Keşke gerçekten aşık olduğum biriyle olsaydım.” diyeceksen, o zaman hem kendine hem ona haksızlık olur.
Bence önce biraz yalnız kalıp ne istediğini netleştirmen lazım. Şef Orço olsa “parasını değil, mideni dinle” derdi ama ben diyorum ki: Kalbini dinle 😅❤️
Şu an içinden en çok ne geçiyor, ayrılmak mı, biraz daha denemek mi? 🥺✨