Duygularım alınmış gibi birini sevemiyorum nasıl yeniden sevebilirim?

Lise çağında aşık oldum ve bu kişiyle sonrasında yollarımız pek iyi ayrılmadı. Bazen hala aklıma gelir. O hayatımdan çıktıktan sonra iş yerinde vs. Farklı insanlarla tanıştım sevgili oldum, başka birine alışıyorum evet ama sevemiyorum. 30 yaşındayım, akrabalar ben koca bulamıyorum diye evlenmiyorum zannediyor halbuki ben birini sevemediğim için evlenmiyorum. Teyzem bana birini buldu sırf ben birini bulamıyorum zannettiği için😂 ama o çocuğu da sevemedim ne kadar iyi biri olsada. İçimde heyecan olmuyo. Bi de mesela tanıyınca seversin diyolar, bende öyle olmuyor. Ben o an birini görüp bi çay içtiğimde ya seviyorum ya da sevemiyorum. Sonradan severim mantığıyla denesem bile yine sevemiyorum, bende olmuyor öyle sonradan sevmek nedense. Kısacası yeni insanlarla tanışıp konuşsamda kimseyi sevemiyorum, ilk aşkıma şu an bir duygu beslemiyorum birbirimizin hayatından gittik artık ama başka birini de sevemedim bi daha. Sadece alışkanlık oluyor ama sevgi olmuyor. Neden böyle duygularım alınmış gibiyim sizce ve bana ne önerirsiniz nasıl yeniden birini sevebilirim?

Duygularım alınmış gibi birini sevemiyorum nasıl yeniden sevebilirim?
Cevapla