Sevgili aramakla mı bulunur yoksa kendiliğinden mi gelir sizce?

Kafelere gittim sevgili bulmak için ama çok pahalı bi kahve 200 tl. Gittiğim ortamda hep gençler var yani benden baya küçükler yaşım 32 aramakla bulunmuyor mu? Güzel bi bayanım ama gösterişli cilveli giyinmiyorum.

Sevgili aramakla mı bulunur yoksa kendiliğinden mi gelir sizce?
Cevapla