İlk tanıştığım insanlar neden benden hemen soğuyor ve sevmiyor, sorun bende mi 🥲?

Üniversite 3. Sınıfım.1. sınıfta arkadaş edinmeye çalıştım girişkendim sohbet etmeye çalıştım hiç bir hemcinsim umursamadı.

Ergenligimde dershaneye giderkende durum böyleydi hatta fiziksel olarak elestirilirdim durduk yere hemcinslerim tarafından.

Bu ilk okuldada böyleydi.

Yeteneklerim filanda hep küçümseniyor insanlar tarafından Instagram'da. Bu arada güzel sanatlar ogrencisiyim.

Yıllardır hep kötü anlamda eleştirilen hep ben oldum sebebini anlayamıyorum.

Cirkinsindir diyeceksiniz o derece çirkin olsam hiç sevgilim olmazdı tanışmak isteyen çok oluyor reel hayatta

Ama sorun şu insanlar beni ilk gördüğünde neden sevmiyor?

İlk tanıştığım insanlar neden benden hemen soğuyor ve sevmiyor, sorun bende mi 🥲?
Cevapla