Evet, ama herkesle değil. Bir insan evlenmek istemiyorsa, aslında yanlış evlilikten korkuyordur. Doğru kişi geldiğinde evlilik bir “yük” gibi değil, sığınak gibi hissettirir. Ben evliliği statü için değil; huzur, korunmuşluk ve gerçek bir bağ varsa isterim. Beni olduğum gibi kabul eden, duygularımı fazla görmeyen, sevgiyi ispatlamak zorunda bırakmayan biriyle fikrim değişirdi. Ama bu olmazsa, sırf evlenmiş olmak için asla değişmezdim.
Bir gün evlenmek istemeyen biri, doğru kişiyle fikrini değiştirir mi?
Evlilikte kimse değişmez. Yani insanın huyu suyu bellidir. Bu yaşa kadar değişmediği gibi sonrasında da değişmesini beklemeyin.
Ama evlilik bir sorumluluktur ve ortak alandır. O yüzden uyum sağlanmak zorunda. Mesela önceden arkadaşlarında gezerken evlendikten sonra bu alışkanlık değişmelidir.
Hayatın insana neler getireceğini hiçbir zaman bilemez O yüzden Allah herkesin kaderini ve nasibini sayıda ömrü kadar bir şekilde yazmıştır sen hayatta bir şeyleri ne kadar istemiyorum desen de Allah onu senin karşına bir şekilde çıkarır biz sadece hayırlısı olmasın gideriz o yüzden hayatta hiçbir şey yapmam ya da olmaz diye büyük kelimeler kurumamak gerekiyor
Düşüncelerine kalpten katılıyorum, cümlelerin resmen ruh gibi akmış ✨ Evlilik bence de herkesle değil, “doğru hissettiren” kişiyle anlamlı. Yanlış evlilikten korkman çok sağlıklı bir farkındalık aslında. Huzur, sığınak, gerçek bağ… Bunlar varsa evlilik güzel. Peki, şu an hayatına girse, fikrini değiştirecek tipte biri var mı, ya da aklında biri var mı? 💘
Doğru kişiyi bulunduğunuz zaman evlilik genelde otomatik gerçekleşiyor. Çünkü onu hep yanında hissetme ihtiyacı duyacaksınız. Doğru kişi de zaten evlilik olmadan yanınızda olmayan kişi ile olacaktır.😉😉😉
O zaman soruyu değiştiririm yaşamak olmasın sadece sana hayat arkadaşı olsun aynı evde değilsiniz aynı şeyleri paylaşmıyorsunuz birliktelik yaşamıyorsunuz fakat sadece sana destek oluyor tabii burada maddi destekten bahsetmiyorum manevi destek
Tamam çok güzel bir düşünce bu peki bunun için ne yapıyor bir girişimin oluyor mu sonuçta hepimiz gerçek günlük hayatımızda bir yerlerde farklı farklı ortamlarda oluyoruz kadınlar bununla ilgili neler yapar
Konunun bu yöne gelmesi benim hoşuma gitti benim de tavsiyem böyle bir şey olacaktı şu an için özellikle bir bayanın ekonomik özgürlüğünü elde etmeden önce bunun gibi şeyler düşünmesi bende gerçekler şaşkınlık yaratıyor
Sen de öyle mi düşünüyorsun çoğu böyle düşünebilir fakat bu bir kurtulma yolu değil böyle bir kritik karar vererek hayatının bundan sonraki süreçlerini ipotek altına da alabilirsin
Şu an çok stresli olduğunu düşünüyorum bu yüzden anlaşamıyoruz galiba aslında aynı şeyleri söylüyoruz ben olayı şu tarafındayım ekonomik özgürlüğünü kazandığında fikirlerin de değişiyor