Eşim hiç romantik değil, doğum günümde sürpriz beklemek haksızlık mı 😏🎂?

Bugün benim dogumgünüm. Yegenimin de geçti birlikte kutluyacagiz. Ablam organize ediyor ama bana sadece yeğenimin diye öyle ayarladık dekor falan. Pasta da yaptırıyor.. eşim durdu durdu akşam bana şeninde pastamı yiyecegiz diyor 🙄 nasıl yani yedim ağzından kacirdi.. ya Kirk yılda bir süpriz yapıyorsun sus be adam …😏 sonra ne var onda diyor zaten hediyemi verdim diyor (bir gön önce vermişti) söylediği için kendini avutuyor sanırım bozuntuya vermedi.. anlamiyor banada sürprizler yapılsın istiyorum :((

Eşim hiç romantik değil, doğum günümde sürpriz beklemek haksızlık mı 😏🎂?
Cevapla