Temiz namuslu birisiyle tanışmak neden bu kadar zorlaştı, herkes neden evlilik öncesi her şeyi yaşıyor?

Şimdi arkadaşlar ben eskiden geçmişi çok takardım benden önce kimse olmamış olsun vs derdim. Şu an o kadar çok takmıyorum, geçmişte yapmıştır ne yapiyim değiştiremem filan diyordum fakat düşünüyorum birisiyle konuşuyorum varsayalım, ve o da her şeyi yaşamış olsun. Ben soruyorum oldu mu diye o da diyor ki evet oldu. Bundan sonra bende başka bir evre başlıyor. Nasıl oldu unutabildin mi benimle kıyaslar mı vs sorular geliyor beni sever mi ki filan diyorum. Ne yapmam lazım? Ben geniş birisi değilim çok böyle her şeyi kabul edebileceğimi sanmıyorum. Neden insanlar evliliği beklemeden her şeyi yapıyorlar? Neden? Ne geçiyor ellerine?

Temiz namuslu birisiyle tanışmak neden bu kadar zorlaştı, herkes neden evlilik öncesi her şeyi yaşıyor?
Cevapla