Kocamla tartışıyoruz ama tartışırken düşmanı olarak görüyor sanki beni hiç alttan almıyor ne yapmalıyım?

Tartışmalarda çok dengesiz biri oluyor haddini aşıyor en ufak tartışmada bile boşanalım diyor
Kocamla tartışıyoruz ama tartışırken düşmanı olarak görüyor sanki beni hiç alttan almıyor ne yapmalıyım?
Cevapla