Aylar sonra emoji atan eski sevgili ne yapmak istiyor sizce 😒?

Bir erkek konuşmayacak madem neden kaç ay sonra emoji atar ki nefret ediyorum yaa ya da beni sinir etmek için mi yapıyor anlamıyorum... Kendi durumuna bakarım sonrası siler benim durumlarima çok sık bakmaz her gün her gün ne amacı var çözemedim sizce? Tamam aramız limoni küs iletişim yok kimse de durduk yere 🖕atmaz benim yazmamı mi bekledi ya da ne anlamadım gitti

Aylar sonra emoji atan eski sevgili ne yapmak istiyor sizce 😒?
Cevapla