Kızlar eski sevgili 4 ay sonra duruma emoji atarsa görüldü mü yaparsınız cevap mı verirsiniz?

Kizlar size soruyorum bir erkekle aranız kötü bozuk ikinizde wp ye durumlar koyuyosunuz baksın diye aradan 4 ay geçiyor sizin durumunuza yanıt verip kafadan bi emoji atıyor ama ayrılırken de dediği şey "Bana yazma bi daha hiçbir şekilde görüşmeyiz konuşmayız siz emojiye görüldü mu atardiniz yoksa cevap mi

Kızlar eski sevgili 4 ay sonra duruma emoji atarsa görüldü mü yaparsınız cevap mı verirsiniz?
Cevapla